![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Bush heeft Irak in geen tijd bevrijd van de bloedige Saddam, heeft er een aantal maanden mt zijn leger alle olievelden en pijplijnen terug in gang gestoken, en gaat nu eventueel een beetje sneller dan verwacht de macht overdragen aan de Iraq Councel, wat zowiezo de bedoeling was. Ik ben blij dat je hier tevreden over bent. Het was dus allemaal toch niet zo slecht. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar we hadden het dus over verzetsdaden van Iraki's tegen de bezetter.
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mag ik er u op wijzen dat sinds het begin van die Kruistocht tegen het Terrorisme van Bush in zijn witte harnas het internationaal terrorisme almaar toeneemt? Of is dat ook bullshit? Wat gaat uw reactie zijn als het shopping center in Wijnegem opgeblazen wordt doordat wij aan het handje van de aarts-terroristen, dwz de Amerikanen, lopen? Voor de Nazi's waren de Wehrmacht en de SS ook helden. Elkeen die doelbewust deel uitmaakt van een aanvals-of bezettingsmacht kan verwachten om door de tegenpartij als uit te roeien wild beschouwd te worden. Zo gaat dat. Niks geen helden dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geef mij eens wat cijfers van slachtoffers door Moslimterreur onder, zeg maar,Carter en vergelijk die eens met die onder Bush? DE Moslim dictatuur is Saoudie Arabië, dikke vrienden van Bush! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is in het jarenlange akkoord nog niet veranderd. In Golfoorlog 1 werden bijna alle Coallitie troepen in Saoudi-Arabië geïnstalleerd en in Golfoorlog 2 werden er enkele honderden troepen en vliegtuigen eveneens in Saoudi-Arabië geplaatst.
![]() |
![]() |
#49 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toegenomen? Niet echt vroeger waren er aanslagen nu ook Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=6][/size] ![]() Deze frisse meneer bezit dezelfde mentaliteit als die we-want-peacemensen die in 1940 stonden te betogen TEGEN een politiek-militair ingrijpen tegen nazi-Duitsland. [size=3][/size] En wat blindelings meelopen met de vs betreft is hier in Europa geen land dat KAN meelopen met de vs laat staan een EIGEN bijdrage leveren (buiten de Britten die een megabijdrage leveren). Frankrijk, dat wanhopig probeert om voor grootmacht te kunnen doorgaan, wilde tuuuurlijk niet weten van een oorlog tegen Irak. Frankrijk verkoos het behoud van zijn schitterende oliecontracten en semi-coloniale invloed. Dit ten koste van alles en iedereen die onder mensonwaardige omstandigheden moeten leven. Hoe kan de oorlog tegen terrorisme gewonnen worden als hypocriete Europese landen alles blijven verzieken en komen roepen dat we niet blindelings achter de vs mogen lopen. De vs WIL de klus klaren maar Europa steekt geen stokken ma heel bomen tussen de wielen al was het alleen al maar omdat de arabische leugens hier vollop gepropageerd worden. LEUGENS HIER OP TV VRT VTM radio kranten ... Dagelijks. Ik neem het ook niemand kwalijk dat ze liever in een vredige wereld geloven dan in historische EN actuele feiten. Maar die ignorante mentaliteit heeft ervoor gezorgd dat hitler 7 jaar zijn zin heeft kunnen doen tot hij in 1940 -opeens- aanviel.
![]() |
![]() |
#51 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
De nazi's (HOEZO "ONZE NAZI'S????????.....!!) hadden de broers samen met zoveel anderen als krijgsgevangenen aan een strategische brug gezet in polen. Toen de geallieerde vliegtuigen deze brug bombardeerden kwamen ze allebei om. [size=6][/size]WIE DENKT GE DAT MIJN OMA DAAR DE SCHULD VAN GEEFT?? [size=3][/size] De NAZI'S en NIET de geallieerde vliegtuigen. Mijn oma van 86 ziet dat in en vindt dat zelf vanzelfsprekend dat voor de duidelijkheid die krijgsgevangenen daar bewust rond die brug gezet zijn door ... de NAZI's. Helaas denkt niet iedereen zo nuchter als mijn oma. Mijn buurvrouw heeft haar zus verloren tijdens een geallieerd bombardement op het station van Hasselt. En ook zij snapt waarom geallieerde bommen op Hasselt zijn gegooid tijdens de Duitse bezetting. LOOooogisch. Helaas zou mikroscoopke DAT waarschijnlijk ook Amerikaanse bomaanslagen noemen. Tis eeeeeeeeel ver gekomen. But it's stiiiiiiiil not 2 late.
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn grootvader heeft een 2-tal maanden in Berlijn als krijgsgevange gewerkt, en er vielen toen ook bommen. Indien hij toen als gevolg van zo'n bombardement was omgekomen - hij leeft nog altijd trouwens - dan hadden Amerikaanse bommen hem gedood en niet de Nazi's.
![]() |
#53 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk heeft gezegd dat ALS saddam zich niet aan de VN resoluties hield (dus serieuze overtredingen niet de onozelheden waar de VS mee afkwam) of ALS het bewezen word dat ze nog WMD hadden of ALS saddam niet met de VN wou samenwerken ze mee zouden doen zoals in 91'. Of ben je dat al vergeten dat er in 91' enkele tienduizenden franse soldaten te samen met enkele brigades gepantserde voertuigen en enkele squadrons vliegtuigen meegedaan hebben? Citaat:
![]() Als je terrorisme wil aanpakken moet je saudi arabie aanpakken, of pakistan of syrie maar oops saudie arabie en pakistan zijn bondgenoten . hypocresie iemand? Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beweren dat Sadam een bedreiging was voor ons is gewoon te gek voor woorden. Ja voor de"democratie", de"vrijheid" etc.etc. allemaal loze termen die Bush gebruikt om de belangen van de VS te dienen. Waar zijn de Amerikanen nu met hun bewijzen van 1. massavernietigingswapens 2.connectie tussen Sadam en de 11/09 kapers? En wat uw oma betreft: die moet zich dat natuurlijk wel wijsmaken om te verwerken dat haar familie door Amerikaanse bommen is gedood. Wist ge dat er veel meer burgerdoden zijn gevallen in WO II door Britse en Amerikaanse bommen als door Duitse? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hebt ge gezien dat we nu uit"solidariteit" met ontwikkelingsland Turkije ze nu maar ineens bij de EU moeten opnemen volgens de Engelse schoothondjes van Bush? Als er iets is dat Europa grondig zal verzwakken en destabiliseren is het net DAT wel en DAT is nu juist wat de Amerikanen willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is een eufemisme dat bezettingsmachten altijd gebruiken,"wij nemen de burgerbevolking onder onze bescherming...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw post bewijst nogmaals dat verstand blijkbaar niet aan iedereen is weggegeven |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Schaam jij je niet om zo'n domme lulkoek neer te pennen? Je maak jezelf niet echt slimmer door zo'n belachelijke berichten te plaatsen, hoor? Ik begin ook met jou medelijden te krijgen. Man, man, hoe dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat hebben wij nu te vrezen van de makakken die hier in Borgerhout rondlopen? Zolang die kunnen profiteren van de voorzieningen die wij ze véél te gul aanbieden houden die zich kalm. Wanneer de Joden en de Amerikanenvrienden die beginnen uit te dagen wordt het gevaarlijk. t Zou me niet verbazen dat ons aller Aboe Jahjah op de loonlijst van de CIA staat! Dus: Amerikanen Joden Moslims BUITEN dan kan Europa echt een eenheid worden. Oh ja: Antoon en de zijnen mogen dan naar de VS verhuizen want ze spuwen op het Europese erfgoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
t wordt tijd dat jullie een en ander inzien... |
|
![]() |
![]() |