![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoeveel woorden werd het VB al in de mond gelegd, zelfs zonder dat iets gezegd werd?
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk wou ik met het racistisch initiatief tov moslims van Hilde De Lobel enkel aantonen dat het VB niet zo moslimlievend is dan ze laten blijken met het bericht op hun website (zie openingspost). En dus wel degelijk opportunistisch en hypocriet zijn. Het was niet de bedoeling offtopic te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En er bestaat wel zoiets als een vierde wereld, armoede bij ons. Die mensen zijn misschien wel blij met die balletjes in de soep. Maar nee, u vit liever op dit welgemeend initiatief want het komt toevallig niet uit het juiste kamp. Zielig! ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kleinen moeite...Wereld van verschil ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Zei ons moeder ook altijd.... Wees blij dat je iets te eten krijgt! ![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Ik begin mij serieus af te vragen wat er hier gaande is. Er wordt toch inderdaad niemand gediscrimineerd bij het uitdelen van soep? Starkan, houdt u in het dagelijkse leven met IEDEREEN rekening? Ik wel, en het is niet haalbaar. Typisch voor de PC om overal iets achter te zoeken. Soep uitdelen voor minderbedeelden en nog is het niet goed. Trouwens nog geen antwoord gekregen waarom de Moslimexecutieve niets voor de minder gegoede moslims doet.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Starkan is gewoon een politiek correcte mierenneuker. Alleen Links kan volgens hem iets goed doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou me helemaal niet van den domme.
Moslims mogen weldegelijk verkensvlees eten in geval van nood. Dat zeg niet ik, maar wel de Koran. Maar dat zullen ze u niet zeggen natuurlijk. ZIJ houden zich liever van den domme. En jij Starkan, jij die het voor deze mensen opneemt die doen alsof hun neus bloedt terwijl je meent, goedhartig meent zelfs, dat ze weldegelijk uitgesloten worden; jij bent de dommerik die strijdt voor een onbestaande onrechtvaardigheid als oorzaak van deze totaal onnodige miserie. Moest ik me van den domme houden, dan wist je dit niet eens. Wees eens eerlijk met jezelf. Mocht jij naar een ander land moeten vluchten en je hebt daar honger. Ga jij je dan boos maken op mensen die je iets warms te eten aanbieden in de kou, ook al lust je het echt niet? Een beetje ernstig alsjeblieft. Je zoekt spijkers op laag water omdat je zo graag anderen van racisme beschuldigd. Daar zit het 'm. Je moet zonodig bewijzen dat het Vlaams Belang racistisch is. Ik hoop alleen maar dat de echte hongerigen niet het slachtoffer gaan worden van jouw vooroordelen. Want dat zou pas onrechtvaardig zijn. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Jaja PC is my second name
![]() ![]() Maar we gaan voorbij aan de initiële context. Ik toon aan met een duidelijk voorbeeld dat het VB niet zo moslimvriendelijk is als ze laten blijken op de openingspost. Paulus probeert aan te tonen dat soep uitdelen waarvan geweten is dat geen enkele moslim van zal eten toch niet zóóó moslimonvriendelijk is. Gesteld nu dat ik dat zou geloven (wat wel heel naïef van mij zou zijn), probeer dan eens aan te tonen dat het VB het wel degelijk niet slecht voorheeft met onze moslimbroeders. En dus niet opportunstisch is gezien ze nu een blijk geven van sympathie met Vlaamse moslims.. Het voorbeeld van de soep-met-varkensvlees-in lijkt me een niet zo goed voorbeeld. Duh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ik moet bewijzen dat kabouters niet bestaan als jij zegt dat ze wel bestaan. Versta je? Als jij zegt dat het Vlaams Belang tegen moslims is, dan moet jij dat kunnen staven. Het voorbeeld van de soep met varkensvlees is inderdaad geen goed voorbeeld. Bedankt om dat toe te geven. Ik weet dit te waarderen en dat meen ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eens op de VB-webstek: http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=1&id=332 Ook het "islamofoob"-interview van PDW is bekend, enz. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees daar dat het Vlaams Belang tegen het vreemdelingenbeleid is, meer bepaald de islamitisering van Vlaanderen. Maar niet tegen de vreemdelingen, in dit geval moslims, zelf. Ik lees enkel kritiek op het moslimbeleid, nergens op de moslim zelf. Jammer dat je dat verschil niet ziet. Ik ben het trouwens met PDW eens. Ik vind niet dat mijn belastingsgeld moet gaan naar de islamitisering van onze maatschappij. Dat staat de integratie in de weg. En die intergratie is nodig omdat sommige waarden binnen de islam haaks staan op onze westerse. De ongelijke behandeling van man en vrouw binnen de islam, is daar een schrijnend voorbeeld van. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Komaan ge hebt toch duidelijk kunnen zien in panorama dat FDW vlaanderen verkoopt aan de moslims voor een paar stemmen meer. Terwijl de VBers hier maar duchtig willen snoeien in de hoofddoeken was duidelijk te zien hoe FDW het dragen van de hoofddoek wil stimiuleren binnen het VB door middel van gesluierde moslimvrouwen op te willen nemen op de lijst.
Het Vb is pro alles wat maar een extra stem oplevert al was het vlaanderen verkopen aan den eersten den beste communist, als er een stem mee te willen valt is FDW er niet vies van. Alles voor zijn burgemeesterszitje al moest hem zich weken voordoen als een halfzacht gekookt eitje. FDW is dezelfde stembusprostituee als alle andere politiekers |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wahahahahahahaha,ik heb al heel veel nonssens gehoort maar dit slaat alles. Er zal nooit ene mee een hoofddoek bij ons op de lijst komen te staan,trust me. |
|
![]() |
![]() |