![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wie is er katholieker? JPII of Benedictus?
|
|
|
#42 |
|
|
Kweet het, 't was een stomme vraag...
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkele staaltjes: De doorluchtige Voorzitter-Leider, Hans I le Grand, heeft zich in beperkte bubbelkring laten ontvallen dat hij het Nederlands maar aanziet als een "achterlijk boerentaaltje" dat nog niet aan de tenen komt van de wereldtaal die het Frans volgens hem is. Ook heeft de opperbubbel al meerdere malen op dit forum gesteld dat de taalgrens met Brussel het best gewijzigd in het voordeel van het Brussels Gewest. Daarenboven stelde Zijne Doorluchtigheid dat het maar normaal is dat de Vlaming in Brussel Frans spreekt, daar dit nu eenmaal de taal van de meerderheid is. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
Stel dat ik mij inschrijf op een andere forum en mijn eerste posting in een draad over de Nederlanden is van "he, dat is nu eens goed idee, ik heb er nog nooit over nagedacht, maar het is zo steengoed: ik ben voor!". Toch behoorlijk doorzichtig? Iedereen heeft zo iets door... Of dat nu van mij zou komen (conditionele wijs!), van lib komt of, zoals in het usenet artikel, van Patriot komt. Verwarring opgelost?
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Absoluut, Sir Fuckalot...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is even zielig als een Vlaams-nationalist die zich voordoet als Belgicist en zelfs een Belgicistische website maakt waarin hij zich uitermate extreem voordoet en op die manier Belgicisme belachelijk wil maken.
Bedoel je het zo, Tantist?
|
|
|
#49 | |
|
|
Citaat:
Ik zal het nogmaals proberen... Volgens mij is lib al een tijdje een sympathisant van Unie, maar bekeert hij zich nu "officieel" op deze site. Volgens mij is dat ook het geval geweest met Patriot op usenet. Hier is geen sprake van dubbelnicks (denk ik), want Patriot speelde open kaart door zijn naam te gebruiken. Capisce?
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogal makkelijk word je er erelid van zonder dat zelf te willen of zelfs maar te weten.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 november 2006 om 18:11. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
UNIE =/= BUB.
|
|
|
#53 |
|
|
ik weet dat het indiscreet is, maar wat zou jij stemmen, lieftste kim? BUB of UNIE?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 november 2006 om 18:50. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tantist, dat weet iedereen hier wel. Dat is een tactiek die veel gebruikt wordt, en waar militanten van elke partij zich aan schuldig maken.
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
*kuch*
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stem dus eerlijk gezegd liever op een partij waarvan ik zeker ben dat ze inbreng hebben in de onderhandelingen. BUB noch UNIE halen 5%, dus in 2007 stem ik even niet op de kleinere partijen ook al spreken ze zich uitermate Belgisch gezind uit.
|
|
|
|
#58 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 25 november 2006 om 19:46. |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zou je mij overigens aanraden om te stemmen, als er enkel de parlementaire partijen zouden zijn, wanneer ik de BPlus-standpunten aanhang? Maw. welke partij sluit het best bij de standpunten van BPLus aan, in 2007? |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een vertrouwen hebben die Belgicisten toch in zichzelf, dat ze voor andere partijen gaan stemmen... Hans, breng je discipelen eens wat geloof in zichzelf bij, verdomme!
|
|
|
|