![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik U proficiat wensen? U hebt in deze geweldige bijdrage, dewelke getuigt van uw groot intellect en van geweldige politiek inzicht, geen enkele spellingsfout gemaakt! Bent U nu tevreden, nu ik uw ego wat gestreeld heb? Dan kunnen we misschien even terug over de topic schrijven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() Je kan de liefde van dit forum voelen afdruipen.
![]()
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Men heeft in het parlement de intentie om deze wansmakelijke wet voor Kerstmis goed te keuren.
Omdat men 6 maanden heeft na de publicatie van deze wet in het Staatsblad, maak ik me sterk dat hij vlak voor de verkiezingen van 13 juni 2004 al door het Arbitragehof vernietigd zal zijn. Ik heb dus nog even tijd om mijn zaak op te bouwen, die ik zelf zal bepleiten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() U heeft geen zaak Mijnheer Van Nespen.
![]() Ward Beysen geeft u geen toelating om te pleiten. U bent dan ook geen raadsman. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn er genoeg redenen om de wet te vernietigen, maar ben altijd geinteresseerd in andere visies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) U kent de wet niet: Elke belanghebbende Belg mag zijn zaak bepleiten voor het Arbitragehof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Dit is een nationale kwestie,en geen lokale aangelegenheid binnen het district Hoboken.
Ik heb nog telefonisch contact gehad met verschillende raadsleden. U pleit deze zaak niet Mijnheer Van Nespen. Informeer u hieromtrend morgen bij uw Voorzitter. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Tja Peter,
Als jij begint over uw contacten, dan weet ik hoe laat het is... Maw. Ik pleit wel degelijk en jij kan daar NIKS aan veranderen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() U laat uitschijnen dat u mag pleiten in naam van uw partij.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik het ook uit eigen naam zal doen. Tevens kan een politieke partij niet een belanghebbende partij zijn, volgens de wet op de werking van het Arbitragehof! Maar dat wist je niet, anders had je je bovenstaande opmerking niet gegeven... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er is wel meer dat hij niet weet want niet alles staat op internet he.Maar terug naar onderwerp,als de wet erdoor komt zullen de partijen die voorstander waren de rekening gepresenteerd krijgen dat is zeker.De bevolking zal in opstand komen en vlaanderen zal zen leeuw loslaten.Hij zal brullen en klauwen,men zal weten dat we er zijn.Nog mensen nodig om klacht in te dienen laat maar weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() en als al die miserie nog nie helpt, dienen we een klacht in wegens racisme en discriminatie Ten aanzien van de Belgische Bevolking.
De AUTOCHTONE BEWONERS zijn VERPLICHT om te gaan stemmen, terwijl de gasten die hier komen profiteren MOGEN gaan stemmen. Dit is letterlijk DISCRIMINATIE en dit is te bevechten via het gerecht! En niet via het centrum Leman, maar via MAD of ergens anders. Wedden dat dit dan wel gaat helpen!!!! En anders zal de SPA HEEEEEEEL GOED moeten uitkijken ...... You never know what could happen in the near future... Want als we dood zijn groeit er gras op onzen buik, gras op onzen buik, gras op onzen buik of op den buik van de SP ![]()
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me zelf af of dat wel grondwettelijk is, want in strijd met het gelijkheidsprinicppe, of zouden buitenlanders plots meer rechten, hebben, ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, heel stoer gezegd! zie onderschrift
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |