![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wil je mijn opmerking beantwoorden, doe dat dat op zijn inhoud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() De waarheid kwetst Mijnheer Van Nespen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als het stadsbestuur had toegegeven he dan waren het ook rellen.En waarom moeten wij toegeven.Het is niet logisch dat je de migranten hun zin gaat geven uit vrees voor rellen.Want als ze weten dat deze manipukatie pakt dan gaan ze voor al hun eisen dreigen met rellen.MOgen hun sluiers ni in de klas RELLEN, geen stemrecht RELLEN ,pak er ene op voor diefstal en je laat hem niet vrij RELLEN,allee dan is het hek wel van de dam als je gaat toegeven uit vrees voor rellen.Het stadsbestuur zou beslissingen moeten kunnen nemen zonder de druk of de angst voor rellen maar ja sommige hier vinden het precies normaal dat je hier met alles en nog wat rekening moet houden met de migranten.Wanneer gaan de migranten is rekening houden met ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, fijn dat ge hem het nu laat weten! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() willen jullie me vanaf nu aanspreken met geachte ,gezien ik op tv ben geweest volgens derijck ben ik nu wel BV dus had ik graag deftige aanspreektitel.En menheer derijck zoals u steeds wil dat de feiten van andere bewezen worden vraag ik u nu met aandrang te bewijzen dat kweethetwelenkweethetni danny verkindt is.Jij kan dat wel beweren en denken dat het zo is maar bewijs het aan de forumleden zwart op wit ,ik ga sebiet nog denken dat jij door men scherm heen kijkt ,bewijs het en ik verdwijn voorgoed van deze forum.Ik wil bewezen feiten en bewezen beschuligingen.Dus idioot ga ervoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
U hebt uit mijn mening verstaan dat ik gefrustreerd ben omdat ik niet met een mooie BMW kan rijden. Hmz verkeerde indruk dan... Een BMW zegt mij nu eenmaal niets. Zelf rijd ik met een oude Peugeot 205 en ben heel tevreden met mijn wagentje, ik zou geen andere auto moeten hebben. Het gaat mij er gewoon om dat vele van deze jongeren ZELF (!!) zeggen dat ze zulke auto's verkrijgen door illegale drugshandel, stelen, etc. Het lijkt mij dan ook niet normaal dat dit allemaal kan! Let wel, ik besef heel goed dat er ook autochtonen zijn die luxe zaken bekomen door dezelfde praktijken en dat keur ik evengoed af. Het gaat mij gewoon om het principe! Waarom kan men niet maatschappelijk al deze praktijken afkeuren ipv steeds weer dat handje boven hun hoofd te houden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat vind ik er ook van Eugene!
Niemand is geinteresseerd en het zijn niemand zijn zaken! Vandaar dat ik al vroeg wat het "uitvoeren van PDR zijn burgerplicht" te maken heeft met dit forum. Als PDR nu eens iets zinnigs zou zeggen, zou het al een heel pak beter zijn. Volgens mij is die mens iets te gefrustreerd! Tenzij er andere oorzaken zijn .
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Normaal zou ook ik mijn naam op de forum zetten en zou iedereen mogen weten wie ik ben.Maar toen ik hier de eerste keer binnenkwam en zag dat ook Peter derijck hier komt ben ik wel op men hoede.Ik ken hem reeds jaren en weet wat hij zoal in petto heeft en ik kan alleen maar zeggen dat hij alles en iedereen gebruikt.Ik geef hem hier nu de kans om zen woorden waar te maken ,als hij bewijst dat ik danny verkindt ben en dit zwart op wit op deze fotum kan zetten dan ga ik hier voorgoed weg.Normaal is hij heel snel met een tegenreaktie maar nu heeft hij nog steeds niet geantwoord laat staan bewijzen op de topic gezet.Ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren maar als hij mij niet lastig valt doet hij het wel bij andere ,die man is gewoon zo.En ik vind ook dat het niet kan iedereen zen naam zomaar bekend te maken indien ik dat wens doe ik dat wel zelf.Maar ja er zijn nu eenmaal mensen die weinig respekt hebben voor andere niks aan te doen en stillekes laten betijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kon de VRT de Rode loper niet uitrollen
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kan nog komen in de toekomst he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Geachte Fernand,ik vertek inderdaad bijna voor een maand naar Turkije.
Wanneer men op vakantie vertrekt heeft men de dagen voor zijn vertrek andere prioriteiten dan een politiek forum hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, nen borrel doet wonderen wanneer ge zenuwen hebt om op reis te gaan, hé... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |