Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2003, 12:55   #41
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ze hebben dan ook veel werk dankzij het gedoogbeleid!
Verder zijn ze rijk geworden, omdat onveiligheid maar een gevoel is.
En degenen die dan toch gepakt worden, worden rap vrijgelaten wegens de wet op de jeugdbescherming...zodat ze weer voort kunnen sparen voor hun toekomstige BMW.
Deze mensen hun fout dat u als zelfstandige steeds hard moet werken,en toch niet in staat bent uw rekeningen te betalen(o.a.eetfestijn Liberaal-Appel)
Schuif uw armoede en uw mislukken binnen onze maatschappij niet af op de allochtonen Mijnheer Van Nespen.
Voor deze manier van antwoorden is er al een topic, op jouw lijf geschreven: "Koetjes & Kalfjes: het frustrarium van..."

Wil je mijn opmerking beantwoorden, doe dat dat op zijn inhoud.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 12:59   #42
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

De waarheid kwetst Mijnheer Van Nespen
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 13:02   #43
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
De waarheid kwetst Mijnheer Van Nespen
Nee, want (zoals gewoonlijk) was het de waarheid niet.

Oud 26 november 2003, 13:09   #44
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

Als het stadsbestuur had toegegeven he dan waren het ook rellen.En waarom moeten wij toegeven.Het is niet logisch dat je de migranten hun zin gaat geven uit vrees voor rellen.Want als ze weten dat deze manipukatie pakt dan gaan ze voor al hun eisen dreigen met rellen.MOgen hun sluiers ni in de klas RELLEN, geen stemrecht RELLEN ,pak er ene op voor diefstal en je laat hem niet vrij RELLEN,allee dan is het hek wel van de dam als je gaat toegeven uit vrees voor rellen.Het stadsbestuur zou beslissingen moeten kunnen nemen zonder de druk of de angst voor rellen maar ja sommige hier vinden het precies normaal dat je hier met alles en nog wat rekening moet houden met de migranten.Wanneer gaan de migranten is rekening houden met ons.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 13:12   #45
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Als het stadsbestuur had toegegeven he dan waren het ook rellen.En waarom moeten wij toegeven.Het is niet logisch dat je de migranten hun zin gaat geven uit vrees voor rellen.Want als ze weten dat deze manipukatie pakt dan gaan ze voor al hun eisen dreigen met rellen.MOgen hun sluiers ni in de klas RELLEN, geen stemrecht RELLEN ,pak er ene op voor diefstal en je laat hem niet vrij RELLEN,allee dan is het hek wel van de dam als je gaat toegeven uit vrees voor rellen.Het stadsbestuur zou beslissingen moeten kunnen nemen zonder de druk of de angst voor rellen maar ja sommige hier vinden het precies normaal dat je hier met alles en nog wat rekening moet houden met de migranten.Wanneer gaan de migranten is rekening houden met ons.
Geachte forumleden,niemand kan u beter informeren over de rellen in Borgerhout,dan onze goede vriend,Dany Verkindt(zie nieuwsuitzending-VTM-zaterdagavond 22/11/2003-19.00u)
Oud 26 november 2003, 13:16   #46
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Geachte forumleden,niemand kan u beter informeren over de rellen in Borgerhout,dan onze goede vriend,Dany Verkindt(zie nieuwsuitzending-VTM-zaterdagavond 22/11/2003-19.00u)
Ah, da's de mens waar gij voor naar de flikken hebt gebeld om hem aan te geven, nadat ge hem op den tv gezien hebt...
Tja, fijn dat ge hem het nu laat weten!

Oud 26 november 2003, 13:20   #47
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

willen jullie me vanaf nu aanspreken met geachte ,gezien ik op tv ben geweest volgens derijck ben ik nu wel BV dus had ik graag deftige aanspreektitel.En menheer derijck zoals u steeds wil dat de feiten van andere bewezen worden vraag ik u nu met aandrang te bewijzen dat kweethetwelenkweethetni danny verkindt is.Jij kan dat wel beweren en denken dat het zo is maar bewijs het aan de forumleden zwart op wit ,ik ga sebiet nog denken dat jij door men scherm heen kijkt ,bewijs het en ik verdwijn voorgoed van deze forum.Ik wil bewezen feiten en bewezen beschuligingen.Dus idioot ga ervoor.
Oud 26 november 2003, 13:22   #48
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
willen jullie me vanaf nu aanspreken met geachte ,gezien ik op tv ben geweest volgens derijck ben ik nu wel BV dus had ik graag deftige aanspreektitel.En menheer derijck zoals u steeds wil dat de feiten van andere bewezen worden vraag ik u nu met aandrang te bewijzen dat kweethetwelenkweethetni danny verkindt is.Jij kan dat wel beweren en denken dat het zo is maar bewijs het aan de forumleden zwart op wit ,ik ga sebiet nog denken dat jij door men scherm heen kijkt ,bewijs het en ik verdwijn voorgoed van deze forum.Ik wil bewezen feiten en bewezen beschuligingen.Dus idioot ga ervoor.
LOL!

Oud 26 november 2003, 14:18   #49
heksken
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Heksen, de Marrokaanse gemeenschap heeft Patrick Janssens gelijk gegeven. Ze lachen er dus niet allemaal mee. Wat jij hier beschrijft, bevestigt nogmaals dat patrick gelijk had. De ouders van diene gast die je gezien hebt, moeten hem uitleggen dat die herstellingen handenvol geld kosten. Er zijn ook autochtone jongeren die de waarde van 't geld niet kennen. Dat heeft dus ook met leeftijd te maken en niet alleen met allochtoon zijn. Er zijn ook autochtonen die er aan de universiteit met de pet naar gooien en veel uitgaan en die met 'n BMW rondrijden. Allemaal op kosten van hun ouders terwijl ze nog niet gaan werken. Het is de verantwoordelijkheid van de "volwassenen" om het de jongeren aan hun verstand te brengen. De verantwoordelijkheid ligt bij de volwassenen.

Het is zeer makkelijk de verantwoordelijkheid steeds bij de ouders te leggen. Als ik morgen een bushokje verniel en enkele winkelruiten, zullen mijn ouders daar ook niet verantwoordelijk voor worden geacht, dan ben ik wel degelijk de schuldige! Ik zal dan ook voor een rechtbank moeten verschijnen waar mijn straf wordt bepaald.
Dus waarom dan niet met allochtone jongeren die het grappig vinden dat Borgerhout een stukje de vernieling in wordt geslagen? Omdat we kompassie moeten hebben met deze mensen omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben? Sorry hoor maar dat maakt niet goed dat ze hier de boel komen stuk maken en verzieken.
Vele van die ouders weten niet eens wat hun kinderen doen en waar ze uithangen dus lijkt het mij moeilijk de ouders met de verantwoordelijkheid op te zadelen.

En nog iets... vele allochtone jongeren stoeffen ermee dat ze die vreselijk sjieke BMW verkregen hebben door illegale handel. (heb ik zelf al gehoord) Dus ik zou toch twee keer nadenken alvorens te zeggen dat het op de kosten van mama en papa is. Ik kan op 19 jarige leeftijd geen BMW betalen, toch raar dat vele allochtone jongeren dat wel kunnen, of niet soms?
Geachte heksken,u bent duidelijk gefrustreerd omdat deze jongeren met een BMW kunnen rijden en u niet.
Ten eerste kopen de allochtonen vaak met meerdere personen een auto,vandaar dat men ook vaak een andere chauffeur aantreft achter het stuur.
Wanneer ik naar mijn buren kijk(autochtone jongeren+-20j),dan constateer ik dat zij ook met een dure wagen rijden(+25.000 euro).
Persoonlijk was ik vroeger op mijn 20 jaar de eerste Antwerpenaar met een Mazda-MX3(+-700.000 oude Belgische franken).
Ik heb hier indertijd zelf voor moeten werken.
Wees tevreden met wat u hebt,en wees niet afgunstig.
Ps.van horen zeggen hoort men veel liegen.
Geachte Peter De Ryck
U hebt uit mijn mening verstaan dat ik gefrustreerd ben omdat ik niet met een mooie BMW kan rijden. Hmz verkeerde indruk dan... Een BMW zegt mij nu eenmaal niets. Zelf rijd ik met een oude Peugeot 205 en ben heel tevreden met mijn wagentje, ik zou geen andere auto moeten hebben.
Het gaat mij er gewoon om dat vele van deze jongeren ZELF (!!) zeggen dat ze zulke auto's verkrijgen door illegale drugshandel, stelen, etc. Het lijkt mij dan ook niet normaal dat dit allemaal kan! Let wel, ik besef heel goed dat er ook autochtonen zijn die luxe zaken bekomen door dezelfde praktijken en dat keur ik evengoed af.
Het gaat mij gewoon om het principe! Waarom kan men niet maatschappelijk al deze praktijken afkeuren ipv steeds weer dat handje boven hun hoofd te houden?
heksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 00:35   #50
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
PDR ik heb ontzettend veel moeite met deze posting van u waar u meent iemand te herkennen, wat natuurlijk niet verboden is, maar het gaat wel wat te ver om om dan die mens zijn/haar naam op het forum te gooien, en dan nog in een niet te misverstane provocerende zin. Mijn naam mag iedereen weten maar ik zou u toch willen vragen om geen namen van mensen dus u kent, zij het in negatieve, zij het in positieve zin te posten. Ik vind dit gewoon 'not done' .
Oud 27 november 2003, 00:44   #51
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

dat vind ik er ook van Eugene!

Niemand is geinteresseerd en het zijn niemand zijn zaken! Vandaar dat ik al vroeg wat het "uitvoeren van PDR zijn burgerplicht" te maken heeft met dit forum.

Als PDR nu eens iets zinnigs zou zeggen, zou het al een heel pak beter zijn. Volgens mij is die mens iets te gefrustreerd! Tenzij er andere oorzaken zijn .

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 06:18   #52
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

Normaal zou ook ik mijn naam op de forum zetten en zou iedereen mogen weten wie ik ben.Maar toen ik hier de eerste keer binnenkwam en zag dat ook Peter derijck hier komt ben ik wel op men hoede.Ik ken hem reeds jaren en weet wat hij zoal in petto heeft en ik kan alleen maar zeggen dat hij alles en iedereen gebruikt.Ik geef hem hier nu de kans om zen woorden waar te maken ,als hij bewijst dat ik danny verkindt ben en dit zwart op wit op deze fotum kan zetten dan ga ik hier voorgoed weg.Normaal is hij heel snel met een tegenreaktie maar nu heeft hij nog steeds niet geantwoord laat staan bewijzen op de topic gezet.Ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren maar als hij mij niet lastig valt doet hij het wel bij andere ,die man is gewoon zo.En ik vind ook dat het niet kan iedereen zen naam zomaar bekend te maken indien ik dat wens doe ik dat wel zelf.Maar ja er zijn nu eenmaal mensen die weinig respekt hebben voor andere niks aan te doen en stillekes laten betijen.
Oud 27 november 2003, 07:23   #53
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

kon de VRT de Rode loper niet uitrollen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 10:04   #54
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

Standaard

Kan nog komen in de toekomst he
Oud 27 november 2003, 12:46   #55
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Normaal zou ook ik mijn naam op de forum zetten en zou iedereen mogen weten wie ik ben.Maar toen ik hier de eerste keer binnenkwam en zag dat ook Peter derijck hier komt ben ik wel op men hoede.Ik ken hem reeds jaren en weet wat hij zoal in petto heeft en ik kan alleen maar zeggen dat hij alles en iedereen gebruikt.Ik geef hem hier nu de kans om zen woorden waar te maken ,als hij bewijst dat ik danny verkindt ben en dit zwart op wit op deze fotum kan zetten dan ga ik hier voorgoed weg.Normaal is hij heel snel met een tegenreaktie maar nu heeft hij nog steeds niet geantwoord laat staan bewijzen op de topic gezet.Ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren maar als hij mij niet lastig valt doet hij het wel bij andere ,die man is gewoon zo.En ik vind ook dat het niet kan iedereen zen naam zomaar bekend te maken indien ik dat wens doe ik dat wel zelf.Maar ja er zijn nu eenmaal mensen die weinig respekt hebben voor andere niks aan te doen en stillekes laten betijen.
Uw "vriend" Peter is op vakantie vertrokken. Heeft hij hier zelf gepost. Hij is naar Turkyë, voor een maand?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 12:55   #56
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Geachte Fernand,ik vertek inderdaad bijna voor een maand naar Turkije.
Wanneer men op vakantie vertrekt heeft men de dagen voor zijn vertrek andere prioriteiten dan een politiek forum hoor.
Oud 27 november 2003, 12:55   #57
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Geachte Fernand,ik vertek inderdaad bijna op reis naar Turkije.
Wanneer men op vakantie vertrekt heeft men de dagen voor zijn vertrek andere prioriteiten dan een politiek forum hoor.
Wat zit gij dan hier nog te doen?

Oud 27 november 2003, 12:57   #58
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik kan mijn halve trouwboek niet missen.
Oud 27 november 2003, 13:01   #59
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is ze misschien weer nie thuis?
Tja, nen borrel doet wonderen wanneer ge zenuwen hebt om op reis te gaan, hé...

Oud 27 november 2003, 13:06   #60
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is ze misschien weer nie thuis?
Tja, nen borrel doet wonderen wanneer ge zenuwen hebt om op reis te gaan, hé...
Daarom dat uw vader onlangs is vertrokken naar de eeuwige jachtvelden,nadat zijn lever het begeven heeft(levercirose).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be