![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...zegt degene die er met elke reactie in slaagt zichzelf belachelijk te maken....
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Dedecker is allesbehalve politiek dood.
De man met de grote mond wordt door alle kanten opzijgeduwd en niet toegelaten. Zulke dingen wekken sympathie op bij het volk, kijk maar naar het VB. Dedecker is hier dus sterker uitgekomen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er is op dat vlak wel een verschil tussen Dedecker en Vlaams Belang. Van Dedecker kan moeilijk gezegd worden dat hij wordt doodgezwegen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Op het vlak van underdog en verdrukkingsstrategie is Dedecker een beetje de vereenzelviging van het VB, met een ander programma weliswaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() underdog ok maar verdrukkinsstrategie ? omdat nva nu voor de postjes heeft gekozen ,
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() JMDD bij nva had me wakkergeschud. Een niet onbelangrijke machtsverschuiving aan de rechterzijde van ons politieke landschap. de cd&v zonder nva verder en dus veel minder vlaamsgezinder en dus meer kans om te regeren vanaf 2007. de nva alleen met een sterk karakter, met veel kans om stemmen te stelen van vld en vlaamsbelang, kortweg veel potentiëel tot machtsverschuivingen.
Helaas. De partijraad van de nva heeft weldegelijk gekozen om een stem te hebben in 2007 tijdens de vorming van een nieuwe regering, ipv voor de mogelijkheid om er als partij, als ideologische richting, te kunnen staan. Dit zonder te parasiteren op de cd&v en zo leeg te worden dat je niet meer zonder kan. Welke partij die hier nu het meest onder geleden heeft is denk ik de nva, die nu zelf aangeeft te zwak te zijn om alleen te kunnen staan. ondertussen is ons politieke landschap alweer zo saai en voorspelbaar als ware het uit steen gehouwen Laatst gewijzigd door mad_drone : 10 december 2006 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
anders wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb mijjn gedacht op lidmaatschap van N-VA al terug weggestoken.
Ze hadden visie met Dedecker binnen te nemen, maar nu ze weer op hun knietjes voor CD&V en SP.A zitten is dat wel weer duidelijk... Eén pot nat? Op wie moet een Rechtse Vlaamsgezinde nu nog stemmen? VB komt voor mij niet in aanmerking wegens te extreem... VU was goed, N-VA was een goede opvolger tot ze laten zien dat ze ook niks kunnen verwezenlijken. Ik hoop dat De Wever vlug zijn ontslag geeft. Met zo'n gezichtsverlies kan je niet aanblijven. Laatst gewijzigd door Donny : 11 december 2006 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens volgens mij is hij zeker niet politiek dood. Hij is evenmin een Vlaams-nationalist. Hij is maar van één gedachtengang. Hij is op en top liberaal die de nva wou gebruiken om terug aan de bak te komen. Laatst gewijzigd door Den Bal : 11 december 2006 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je moet evenwel toegeven dat BDW het klungelachtig heeft aangepakt hé. Wat ik me ook wel herriner is dat veel aanhangers van het VB (niet allemaal) vroegen naar het VB te komen als hij uit de vld werd gezet. Toen hij lid werd van de nva was hij niet Vlaams gezind. Omdat ze hem geen postje beloofden in 2007 en door de meerderheid van de partijraad gekozen werd terug in een kartel te stappen heeft hij zelf zijn lidmaatschap opgezegd. Voor het VB is dit laf en vragen ze hem naar VLOTT te komen die (om De Winter zijn manier te gebruiken) een apendix is van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Alleen het leedvermaak is een nieuw gegeven.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch maar overwegen. Gematigde stemmen leiden tot matiging van de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Liever geen Demesmaecker aan het roer vd tsjeefse nva - sloep.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
je moet wel erg lichtgelovig zijn om in zulke afspraken te geloven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Men zal ze bij de onderhandelingen erbij houden om de Vlaamse toegevingen goed te laten keuren. Net zoals met de Vu telkens werd gedaan. Want dan kunnen de traditionele 3 zeggen : zie je wel als zelfs de Vlaams nationalisten het goed vinden (in ruil voor wat ministerkes en andere lukratieve jobkes natuurlijk) deze toegevingen.... Indien de NVA apart had opgekomen en samen met het VB in oppositie zouden gaan dan zouden het de drie anderen zijn die de klappen zouden krijgen van weer een slecht akkoord. Verder kijken dan je neus lang is he. Het kartel is het alibi voor CDV om volgend jaar plat op de buik te gaan voor Di Rupo..... en De Wever zal mee plat gaan en zich laten nemen door Di Rupo....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |