![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Volgens zijn kollonel was hij van alles op de hoogte; heeft hij permanent geld tekort. Geinteresseerden moetn HLN lezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs een kind weet dat er daarvoor wel een onderzoek moet kunnen gestart worden. Jij bent advokaat. Waarom dacht jij daar niet aan, Hans?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle betrokkenen hebben al gezegd dat Laurent geen schuld treft, wat is jullie probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Hans nu een heel klein beetje slim was dan drong hij met zijn "zuil" (je weet wel: koning, sossen, vakbonden, kortom estahblishment) aan om deze poll te laten valideren door TELEPOLIS....
![]()
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer hem even : "De prins heeft actief meegewerkt aan gesjoemel. Willens en wetens. Het gerecht wil dat niet grondig natrekken. Ik wil nu openlijk getuigen omdat ik vrees dat alles voorgoed in de doofpot zal belanden." Begijp je het nu wat beter? Of moet er ook nog een tekening bij? . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Moet het koningshuis afgeschaft worden?
Ja 63,1% (6739) Nee 32,7% (3493) Geen mening 4,1% (441) Totaal aantal stemmen: 10673 Laatst gewijzigd door Praetorian : 12 december 2006 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Dat niemand dat gelooft. Misschien moeten de "betrokkenen" dat maar eens in een rechtszaal komen beweren, onder ede.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 december 2006 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik stem niet op een poll van HLN, ik heb nog wat intellectuele eer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik post mijn antwoord op jouw vraag een tweede keer, opdat je goed kunt zien dat jouw vragen beantwoord worden. Maar dan moet jij ook af en toe eens met een antwoord komen, hé? Je hebt beweerd dat Laurent veel heeft gedaan voor België, maar je hebt nog geen één enkel feit kunnen noemen. Komt daar nog wat van? Of ben je het eigenlijk met iedereen eens dat die dikzak gewoon nooit iets heeft gedaan voor 'het land', behalve dan massa's geld ontvangen en sjoemelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is waarschijnlijk een VlaemSSch-nationalist. De peiling staat al op 63% met over 11 000 stemmers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat zit er niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaessen is betrokken partij en beweert al het tegendeel.
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als belgisch gezinde ben ik beschaamd ooit kampioen van belgie te zijn geweest. Belgie is nu totaal niet meer herkenbaar sinds albert II & paars(-groen) aan de macht kwamen. Daardoor noem ik nu zelfs belgie het maffialand bij uitstek. Hans en alle belgisch gezinde politieke partijen hebben nu niet alleen stof tot nadenken, maar ook iemand die desondanks alles nooit een cordon sanitair rond hen zal leggen. Vrije meningsuiting en niet de Centrale Grote Kansen Roulette moet het middelpunt van een democratie zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 december 2006 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
www.neutr-on.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat heeft zich burgelijke partij gesteld tegen alle betrokkenen. Het geld moet terug komen, ook van de begunstigde. Verhofstadt deelt mee dat Laurent geen immuniteit heeft. Ben je nog zo zeker dat die profiteur onschuldig is? Laatst gewijzigd door daiwa : 12 december 2006 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |