![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stoppen met rookschema | |||
ik rook niet |
![]() ![]() ![]() |
13 | 68,42% |
slecht systeem, gaat niet werken, ik begin er niet aan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
lijkt me goed: ik ga zo proberen te minderen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
lijkt me goed: ik ga zo proberen te stoppen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk ben ik gestopt omdat ik, naar mijn mening, teveel bijdroeg aan, in die tijd, nonkel De Haene?De dag dat een pakje 100bfr ging kosten was de emmer vol.
Zo heeft het voor mij gewerkt om te stoppen: -Al wat ik in huis had, heb ik opgerookt, tot sigaren toe. -Naarmate het einde van de voorraad in zicht kwam ging ik minder en minder roken, sparen dus... -Het laatste pakje heeft meerdere weken meegegaan. -De laatste sigaret heb ik wel 5 keer opnieuw aangestoken, over twee/drie dagen, en telkens weer uit gedaan na een trekje of twee. -Ondertussen was ik al een aantal weken onbewust afgekikt. -De eerste dagen zonder waren niet makkelijk maar dat went en hoe langer hoe makkelijker. -ondertussen +/- 10 jaar rookvrij..... -een moeilijk karakter kan u eveneens helpen niet meer toe te geven ![]() en, goeie moed, achteraf ben je tevreden dat je er vanaf bent !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling