![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waar situeert u zichzelf in het politieke spectrum ? | |||
dictatoriaal extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
democratisch extreem-links (als dat zou bestaan) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,53% |
centrum-links |
![]() ![]() ![]() |
12 | 21,05% |
dictatoriaal extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,53% |
democratisch extreem-rechts |
![]() ![]() ![]() |
12 | 21,05% |
centrum-rechts |
![]() ![]() ![]() |
19 | 33,33% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Merci zenne Pelgrim.
Ik zen op zoek naar een ravijn nu. roep maar, ik spring toch. Jezus toch mijn wereldbeeld totaal naar de kl*te helpen. 'k kan opnieuw beginnen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, bezie het van de andere kant.
Aangezien iedereen een centrum van de wereld is kan jij lekker tegendraads doen door NIET het centrum te zijn, maar aan de zijkant te staan. Dat heeft nog nooit iemand gedaan!
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Nogmaals merci Pelgrim,
ge hebt een leven gered vandaag. wel nadat ge het eerst bijna verpest hebt maar alla 't is je vergeven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() De links-rechts as interesseert mij niet.
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een genuanceerd standpunt zonder vooroordelen. Op dit forum. Ik viel bijna van mijn stoel en van achter mijn computer. Ongelooflijk dikke proficiat, Karel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je weet duidelijk NIET wat "extreem-rechts" betekent Lucien Frustré! Als het VB al "extreem-rechts" is, dan ben ik de toekomstige koning van Zweden... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Verdomme ne koning op het forum. en nog wel uit het hoge noorden.
dag siresteit euh majesire aanvaard mijn onderdanige groeten knip buig knip buig
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Tussentijdse balans : 48 stemmen. Democratisch extreem-rechts (10) en centrum-rechts (19) hebben een duidelijke meerderheid van 59 %, en van zij die gekozen hebben voor centrum-rechts, hebben de meesten waarschijnlijk ook wel symphatie voor democratisch extreem-rechts. Zij die gekozen hebben voor dictatoriaal extreem-rechts hebben dat waarschijnlijk gedaan uit een soort stoerdoenerij of uit ontgoocheling in de partijen die de pretentie hebben zich democratisch te noemen maar tegelijkertijd wel het vreemdelingenstemrecht door de strot van de bevolking willen duwen.
|
![]() |
![]() |