Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2006, 16:12   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
neen ik zou woedend zijn!

Nu zijn we er.
Iedereen maakt fouten maar neem dan je verantwoordelijkheid en kom er voor uit.
Van mensen die met achterbakse leugens de schuld in een ander zijn schoenen proberen schuiven walg ik. BAH.

Laatst gewijzigd door daiwa : 17 december 2006 om 16:16.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 16:21   #42
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid

Standaard

Mensen die hun huis niet goed geïsoleerd hebben moeten meer betalen, mensen met auto's die veel CO2 uitstoten moeten meer betalen.

Ik ben student en rijdt met een Ford fiesta van 9 jaar oud rond. Ik moet dus nog meer belastingen en taxen gaan betalen omdat ik de allerlaatste Volvo of Mercedes niet kan betalen, mooi is dat.
Oud 17 december 2006, 16:47   #43
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100% VLAMING Bekijk bericht
Mensen die hun huis niet goed geïsoleerd hebben moeten meer betalen, mensen met auto's die veel CO2 uitstoten moeten meer betalen.

Ik ben student en rijdt met een Ford fiesta van 9 jaar oud rond. Ik moet dus nog meer belastingen en taxen gaan betalen omdat ik de allerlaatste Volvo of Mercedes niet kan betalen, mooi is dat.
En u maakt zelf geen halve second de bedenking dat het misschien niet helemaal de bedoeling is dat u al een auto bezit...
Thuis drie autos? Vier?

Er moet iets gedaan worden aan de co2 uitstoot! De prijs van vervuilende autos verhogen is de enige goede oplossing.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 19:53   #44
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En u maakt zelf geen halve second de bedenking dat het misschien niet helemaal de bedoeling is dat u al een auto bezit...
Thuis drie autos? Vier?

Er moet iets gedaan worden aan de co2 uitstoot! De prijs van vervuilende autos verhogen is de enige goede oplossing.
't Valt toch op dat het altijd gaat om "meer betalen" om een onderscheid te maken. Waarom kunnen ze niet afkomen met "minder betalen" voor de minst vervuilende wagen?
De waarheid is dat hun geldhonger nooit te stillen is, en alle excuses goed zijn om poen uit onze zakken te kloppen.
Denk maar aan de nieuwe taksen op verpakking. Een oplossing had hier bvb kunnen zijn om plastiek ed (colaflessen, blikjes) gewoon te bannen en te vervangen door recupereerbaar glas.
Maar nu verandert er aan ons koopgedrag niets, en het milieu zal hun worst wezen, als het maar meer poen opbrengt.

Laatst gewijzigd door Amaj : 17 december 2006 om 19:58.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 20:16   #45
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
't Valt toch op dat het altijd gaat om "meer betalen" om een onderscheid te maken. Waarom kunnen ze niet afkomen met "minder betalen" voor de minst vervuilende wagen?
De waarheid is dat hun geldhonger nooit te stillen is, en alle excuses goed zijn om poen uit onze zakken te kloppen.
Denk maar aan de nieuwe taksen op verpakking. Een oplossing had hier bvb kunnen zijn om plastiek ed (colaflessen, blikjes) gewoon te bannen en te vervangen door recupereerbaar glas.
Maar nu verandert er aan ons koopgedrag niets, en het milieu zal hun worst wezen, als het maar meer poen opbrengt.
Ok maar nu vrees ik dat u de "ze"'s door elkaar haalt. Wie is "Ze"???
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2006, 20:25   #46
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy Bekijk bericht
Zo denk ik er ook over. De Gucht is iemand die tenminste bij zijn eigen gedachten blijft en die niet gaat veranderen omdat Verhofstadt of eender wie dat wil...
De Gucht heeft de uitstraling van een turkey...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 13:28   #47
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De ideeën van de partij anno 1999, anno 2000, anno ... of die van nu?
Hij was toch ongeloofelijk hé.
Oud 18 januari 2012, 13:30   #48
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gister was het VLD congres in Brugge. Als lid van de VLD kreeg ik een dag op voorhand laat in de avond (het was 23u gepasseerd) een uitnodiging. Anyway, ik ben niet geweest. Maar ik heb wel gekeken naar het nieuws. En wat ik daar zag verbaasde mij echt wel heel erg. Op de eerste rij zaten alle ministers van de VLD, ook wat oudgediende zoals Willy De Clerck en helemaal op het einde van het nieuwsbericht draait de camera de andere kant op. Wie zat daar naast Karel De Gucht (buiten Marleen Vanderpoorten)? Juist ja, Mirielle Schreurs aka mevrouw De Gucht... Ze was de enige echtgenote die op de eerste rij mocht plaatsnemen. Dan vraag ik mij af: waarom in hemelsnaam?? Nu zie en hoor ik Karel De Gucht heel graag bezig, ik heb veel respect voor hem als politicus en mens, maar waarom kan zijn vrouw niet plaatsnemen ergens in de zaal bij mevrouw Verhofstadt? O bij mevrouw Somers? Of ja, waarom niet bij mevrouw Dewael? Nee, Mireille Schreurs moet op de eerste rij. Ze doet haar naam van pitbull alle eer aan moet ik zeggen. Niettegenstaand heb ik toch veel respect voor haar, haar man heeft haar nog niet verlaten...
Omdat het mevrouw De Gucht is, die hoort niet thuis tussen het gepeupel.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 13:31   #49
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben en blijf lid van de partij wiens ideeen het best aansluiten bij de mijne. Trouwens
Enkel spijtig dat die ideeen minder van belang zijn bij de postjesverdeling eh. Moest Open VLD een partij zijn met een woord zou ik er ook voor stemmen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 07:18   #50
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Enkel spijtig dat die ideeen minder van belang zijn bij de postjesverdeling eh. Moest Open VLD een partij zijn met een woord zou ik er ook voor stemmen.
Inderdaad, het hemelsbreed verschil tussen de burgermanifesten van Verhofstadt en het beleid van Verhofstadt blijven slikken als militant ...
Oud 19 januari 2012, 22:24   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu zie en hoor ik Karel De Gucht heel graag bezig, ik heb veel respect voor hem als politicus en mens,
Tja...

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2012 om 22:27.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 00:14   #52
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat? De harry potter grap?
Hilarisch moet er nog altijd aan denken alsk die brillemans zie
Citaat:
'De publieke opinie van Nederland is wel heel vluchtig en onberekenbaar geworden: eerst stonden ze achter een extravagante relnicht, een dandy met afwijkende opvattingen en een Bentley met chauffeur (Pim Fortuyn), na zijn dood kiest de massa voor een mix van Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid, een man in wie geen spoor van charisma kan ontwaard worden (Jan Peter Balkenende) en nu wordt plots die vreemde man met zijn raar kapsel populair (Geert Wilders).'
Zo'n grapppige Minister van Buitenlandse Zaken hebben we zelden gehad.

Laatst gewijzigd door Jakko : 20 januari 2012 om 00:15.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be