![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() hihi, afscheidings- en splinterbewegingen, schisma's, intriganten, tweedracht, interpartijale verdeeldheid. fantastische woorden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik mij ook af.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lidmaatschap is m.a.w. niet op democratische manier tot stand gekomen, en beperkt zich eigenlijk tot een handvol politici.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Not.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een verrassing.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 21 december 2006 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig voor de Hoeienaars woon ik niet in Hoei want ik zou nu persoonlijk den burgemeester zijn banden gaan plat steken en een golf van vandalisme begonnen zijn. Als Janssens dat ooit zou lappen met Antwerpen zou ik zelfs publiek oproepen tot bomaanslagen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
GemeenteraadBurgemeesterAnne-Marie Lizin-Vanderspeeten (PS)SchepenenChristine Delhaise (PS) Eric Dosogne (PS) André Godelet (PS) Alexis Housiaux (PS) Micheline Toussaint-Richardeau (PS)BestuurPS wow zeg een stad waar de PS absoluut de macht heeft is tegen een splitsin van België wwwwwwwwwwwwwwwwwowww ik ben onder de indrukkk!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Hans1;2264647]Er is meer eensgezindheid bij Belgisch-gezinden, dan in uw Vlaams-nationale kikkerpoel.
![]() quote]niet moeilijk ze zijn misschien met max 1000 man of 1% van de bevolking ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe meer Waalse steden bij B Plus hoe beter! Vlaamse mogen ook, dat maakt de tragikomedie van België des te leuker.
Ondanks alle steun, alle lippendiensten, al het verspild sociaal en politiek kapitaal om een vehikel als België te ondersteunen, zal het vergaan. Dus hoe meer steun voor België, hoe duidelijker zal worden bij het einde hoe onleefbaar het was.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=deryz;2264909]Er zijn twee vlaamsgezinde partijen en er zijn twee belgisch gezinde partijen. Meer eensgezindheid is dus flauwekul.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's geen terrorisme, da's legitiem gewapend verzet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoals de gemeenten die zich achter de splitsing van BHV schaarden. ![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 21 december 2006 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat niet? Doen ze dat opzettelijk om ook "zoals de grote jongens" te zijn? Ze zijn al met zo weinig en toch slagen ze erin zoveel ruzie te hebben. Gelukkig hebben ze op hun wakes om België te redden hun verschillen opzij kunnen leggen, en dan kon een monstercoalitie niet uitblijven.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Als de hele bevolking van Hoei echt zo Belgicistisch is, vind ik het wel vreemd dat ze een perfect eentalige website lijken te hebben :
www.huy.be Gent daarentegen heeft een viertalig portaal voor toerisme : http://www.visitgent.be/ Is Gent Belgicistischer dan Hoei? Voor de rest ligt Hoei in de provincie Luik, telt het 20.000 inwoners. De PS behaalde er op 8 oktober 46.6% van de stemmen en 13 zetels, MR 3 en Ensemble 11. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 21 december 2006 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De website van de Stad Gent is ééntalig Nederlands http://www.gent.be/, die van de stad Hoei is eentalig Frans. Uw eigen clubje, de flaminganten, zouden immers op hun achterste poten staan als volgens hen de taalwetgeving geweld werd aangedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hahahaha uitgeluld. Ik zag hem al direct ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn die dingen echter wèl noodzakelijk. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zou werkelijk een feest zijn als Huub Broers Voeren laat aansluiten bij de VVB. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, Broers... die heb ik vorige maand nog een een toespraak zien afsteken bij een VVB-uitstap naar Voeren. Zulke gedreven politici zouden we gewoon meer moeten hebben in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |