![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu...... den bodem bedekken van de kar en hop daar gaat 40 euro van de rekening..... Oja we gaan ook naar andere winkels en daar.... is het net hetzelfde.... We worden kaalgeplukt en we beseffen het niet eens.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht dat de tijd van boer Van Paemel al lang voorbij was, maar als ik sommige posts lees...
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 22 december 2006 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
ongeveer drie jaar geleden werd ik werkloos, en nagenoeg tegelijkertijd ging mijn GSM stuk. Omdat ik op elke cent moest letten stelde ik de aankoop van een nieuwe GSM uit. Ik ging mijn inschrijven in interimbureau's om zo snel mogelijk een nieuwe job te hebben. In der eerste twee bureau's kreeg ik een gefrons toen men hoorde dat ik geen GSM had. In de derde legde een vriendelijke juffrouw mij uit dat ik daardoor automatisch word overgeslagen als ik geen GSM had. Anderen zijn immers sneller bereikbaar. Dezelfde dag nog een GSM aangekocht, en inderdaad: vanaf dan kreeg ik jobaanbiedingen. De vaste telefoon heeft nooit gewerkt. Maar alles kwaqm binnen via de GSM. Is de auto luxe? Ook hier weer beperk je enorm de jobmogelijkheden als je niet over een wagen beschikt. Tel maar uit hoeveel industrieterreinen er buiten de stad liggen, en als de shiften wat 'verschoven' zijn, is er ofwel 's morgens vroeg ofwel 's avonds laat geen openbaar vervoer.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Een auto is ook handig maar zeker niet onmisbaar je kan ofwel met het openbaar vervoer gaan of je schaft je een brommer aan veel goedkoper en niet zo duur voor de benzine. Eigenlijk was jij een schitterend vb van hoe de mensen denken dat onze luxeproducten levensnoodzakelijk zijn maar ze in de werkelijkheid helemaal niet zo belangrijk zijn als we zelf wel denken!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als interimmer is het een groot pluspunt dagelijks effe het kantoor binnen te duiken.
Ik heb nooit lang moeten wachten op een nieuw jobke. Maar tja, als je in een dorpje leeft, dan is het niet zo makkelijk effe bij de interim binnen te huppen, en of je mag thuis naast je telefoon blijven vegeteren, of anders, mobiel bereikbaar zijn. Het is wat je prioritair wil stellen. ************************************************** ********************* Maar wat ben je met een "goedkoper dan vroeger" luxeprul, als je volledig budget opgaat aan "overleven". |
![]() |
![]() |