![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Er bestaat geen "radicale islam". Er is enkel "de islam". En die ideologie tast de normen en waarden en de verworvenheden aan van de Vrije Wereld, die een meer hoogstaande cultuur beleeft.
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Islam heeft, net zoals het Christendom, verschillende stromingen, afsplitsingen. En elk hebben ze een eigen visie over de Hadith. Citaat:
Europe is the cancer, Islam is the answer ![]()
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De algemene richtlijnen van de mohammedaanse leer zijn gelijkluidend voor alle onderworpenen. Stromingen en afsplitsingen hebben daar niets mee vandoen. Het geloof in de koran, Mohammed, en de zwarte steen zijn voor allen voorgeschreven. Dat ongelovigen als Untermenschen dienen behandeld te worden is voor alle volgelingen van Mohammed een algemene en onveranderlijke regel. Citaat:
De islam is een ideologie die systematisch tot decadentie leidt. De ganse mohammedaanse wereld is er een van totaal verval. Het probleem is dat ze hun verval ook willen exporteren. Niettegenstaande de last die de mohammedaanse wereld op de schouders van de Vrije Wereld legt slaagt deze er toch in van verder te blijven werken aan de menselijke ontwikkeling.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 1 januari 2007 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() En de ETA verwittigt ook tijdig om te vermijden dat er doden of gewonden zouden vallen.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...het was niet mijn bedoeling om een klokkenluider te worden hoor!
Ik had alleen een aantal vragen waar nogal vreemd op werd gereageerd, en ook de onderhuidse signalen, daar wilde ik het met mijn leidinggevenden gewoon eens over hebben. Wat moest ik ervan denken, dat er blijkbaar aan overplaatsing werd gedacht omdat ik '' bezig was met zaken die niet mochten''? Maar toen ik hier uitleg over vroeg, barstte de hel los,voor ik het goed en wel besefte, moest ik verwijderd worden uit dienst, daarbij werd geen enkele vorm van laster gespaard, ook niet over mijn gezin, kinderen zelfs geestelijke vermogens! Mijn vraag om verduidelijking werd prompt gezien als het bewijs van een '' ernstig attitudeprobleem'' en zelfs met een beslissing van de Stedelijke dienst tegen ongewenst gedrag op het werk, die dit weerlegt en aantoont dat mijn leidinggevenden disfunctioneerden, blijft de stad de andere kant opkijken, terwijl mijn dossier wat voor de commissie ontstond, aantoont dat ik er inderdaad uitmoest, omdat ik wilde weten wat die zaken waren waarmee ik niet bezig mocht zijn! Werk kan ik wel vergeten in Antwerpen, een ernstig attitudeprobleem is een vat pek met veren, niemand neemt je in dienst! Deed ik mijn werk goed? Ja schitterend, ook dat staat in de besluitvorming van de commissie maar ik heb nu eenmaal de knuppel gegooid '' hoe politiek neutraal mogen ambtenaren hun werk doen''? Ik wacht nog op antwoord van de stad, maar zie de toekomt somber in, gene werk hebben mensen, is niet leuk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() Vlaams Belang is tegen allochtonen/migranten/moslims dat zich weigeren aan te passen aan onze levensgewoonten, er zijn zelfs allochtonen dat op het VB stemmen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Laat ze maar doen, hoe radicaler hoe beter.
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uiteraard veroorzaken bepaalde verschuivingen in de maatschappelijke struktuur nevenconflicten en loopt niet alles perfect. Maar VEEL LIEVER deze ongemakken, dan naar de krampachtige, achterbakse pogingen van moslims, die ons terug willen naar de 7de eeuw, inclusief een onleefbare woestijn.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Wat de extreemrechtse radicale organisatie betreft (aanleunend bij het wahabisme) 'Jongeren voor islam' toch dit:
Vorig jaar 'predikte' de oprichter Farid Zahnoun in een reeks over 'rechten en plichten in het huwelijk' in hun centrum (zwaar gesluierde vrouwen door een dik gordijn afgescheiden van de mannen natuurlijk) het volgende: "De straf voor overspel is 100 zweepslagen en steniging tot de dood. Als en moslimvrouw een kind krijgt bij een, niet-moslim is dit ook zina (onwettige seksuele gemeenschap) en is de straf eveneens 100 zweepslagen en steniging. Er dient een fatwa te worden uitgesproken. De kinderen die uit 'zina' worden geboren gaan vrijuit, zij kunnen er niet aan doen." Op een andere bijeenkomst preekte Zahnoun dit (voor de vrouwen): "Als je in een kliniek terecht komt bepaal jijzelf welk lichaamsdeel je ontbloot. Het eerste wat je moet doen als je in een kliniek terecht komt is de mannelijke dokters en verplegers wegsturen. Het is ons recht want het is onze godsdienst". Verder had hij het over de onvoorwaardelijke gehoorzaamheid en onderdangheid van de vrouw aan de man.... Een jaar eerder was er een lezingenreeks tijdens de ramadam met als titel: "De juiste weg, weg van het verderf". Uit de lezingen kon men enkel besluiten dat het 'verderf' alles is wat westers is, dus slecht en te vermijden. In hun visie zijn muziek, dans en drank verboden, is het voor vrouwen verboden om zich in één ruimte te bevinden met een man die haram is, is het verboden om vriendschap te sluiten met christenen, is het verboden om met 'westerse' mensen om te gaan buiten het werk en de school, is het verboden om een handdruk te geven, is het verboden om binnen in gaan daar waar er alcohol wordt verbruikt, joden werden verguisd en voor de rest volgde een hatelijke taal tegenover alles en iedereen dat niet past in hun bekrompen, obscure, retrograde wereldje. Er werd vooral te keer gegaan tegen de 'westerse' vrouw. "Als een meisje geen hoofddoek draagt mag je in haar gezicht spuwen, als een vrouw zich niet sluiert moet je haar dwingen om zich te sluieren, joden zijn het kwaad van deze wereld...." En zo werd er maar 'gepredikt' tijdens de de gehele duur van de ramadam. Verder wordt in het centrum regelmatig een 'lessenreeks' fiq (islamitische jurisprudentie), sharia dus, ingericht en streeft de organisatie naar een 'islamitische staat'. Me dunkt dat in onze hoogontwikkelde en beschaafde wereld, anno 2007 geen plaats kan zijn voor dit soort ideologieën die aanzetten tot haat. Gelukkig is er nu eindelijk iets aan de oppervlakte gekomen rond deze obscure,extreemrechtse organisatie en laten we hopen dat de autoriteiten eindelijk eens inzien wat er gaande is en de gepaste maatregelen treffen. Laatst gewijzigd door Neptunus : 4 januari 2007 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Boerka en steniging zijn voor mij geen optie, maar het hedonistisch verval van vandaag is minstenst zo erg ! Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 5 januari 2007 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongeren voor Islam is een salafistische organisatie.
De voorzitter Farid Zahnoun wordt opgeleid, volgens eigen zeggen door geleerden in Jordanie. Hij huurt een lokaal, onderhoudt een webstie en fungeert als een soort cyberimam, alhoewel jongeren nu ook direct vragen kunnen stellen aan de mullah in Jordanie. Ook in zijn lokaal stelt hij internet ter beschikking aan jongeren, de leer wordt verspreidt op gesloten zittingen en door zomerkampen, waar jongeren alles leren over de juiste weg voor moslims. De vereniging maakt geen gebruik van enige subsidie want dit brengt immers controle mee, de fin.middelen komen van mecenassen. Jongeren voor Islam werkte samen met een gelijkaardige organisatie in Rotterdam. Samenwerking aan een buurtfeest werd door de organisatie afgezegd, omdat volgens hun visie, alcohol en muzek het bewijs waren dat mensen van dit soort middelen afhankelijk zijn om plezier te maken. De opinie van deze organisatie was duidelijk, ongelovigen en zijn niet gelijk aan moslims, contact met wie geen moslim is kan niet, tenzij je hier voordeel aan hebt, vrouwen horen niet in bestuursfuncties, publiek leven, en de enige goeie moslima is deze met hoofddoek! De vereniging heeft veel invloed onder kansarme jongeren in Antwerpen. Ook worden door de leden, gevangenisbezoeken afgelegd, de islam wordt gebruikt om mensen op het pad van de zuivere beleving hiervan te brengen, en recent is het bestuur van een Marokkaanse moskee in handen van leden voor Jongeren voor Islam, waarvan een door de schepen Pauwels werd gezien als belofte naar de toekomst voor Antwerpen! De Marokkaanse moskee heeft nu ook een website, die erg lijkt op die van Jongeren voor Islam, de preken staan erop, vertaald naar het Nederlands, prima toch? Misschien, maar gezien de militante houding van de nieuwe leiding, stel ik me ernstige vragen over de invloed die nu van die moskee uitgaat, maar daarvan heeft niemand iets te vrezen, want met die bedenking sta ik voorlopig in Antwerpen nog alleen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongeren voor Islam is een salafistische organisatie.
De voorzitter Farid Zahnoun wordt opgeleid, volgens eigen zeggen door geleerden in Jordanie. Hij huurt een lokaal, onderhoudt een webstie en fungeert als een soort cyberimam, alhoewel jongeren nu ook direct vragen kunnen stellen aan de mullah in Jordanie. Ook in zijn lokaal stelt hij internet ter beschikking aan jongeren, de leer wordt verspreidt op gesloten zittingen en door zomerkampen, waar jongeren alles leren over de juiste weg voor moslims. De vereniging maakt geen gebruik van enige subsidie want dit brengt immers controle mee, de fin.middelen komen van mecenassen. Jongeren voor Islam werkte samen met een gelijkaardige organisatie in Rotterdam. Samenwerking aan een buurtfeest werd door de organisatie afgezegd, omdat volgens hun visie, alcohol en muzek het bewijs waren dat mensen van dit soort middelen afhankelijk zijn om plezier te maken. De opinie van deze organisatie was duidelijk, ongelovigen en zijn niet gelijk aan moslims, contact met wie geen moslim is kan niet, tenzij je hier voordeel aan hebt, vrouwen horen niet in bestuursfuncties, publiek leven, en de enige goeie moslima is deze met hoofddoek! De vereniging heeft veel invloed onder kansarme jongeren in Antwerpen. Ook worden door de leden, gevangenisbezoeken afgelegd, de islam wordt gebruikt om mensen op het pad van de zuivere beleving hiervan te brengen, en recent is het bestuur van een Marokkaanse moskee in handen van leden voor Jongeren voor Islam, waarvan een door de schepen Pauwels werd gezien als belofte naar de toekomst voor Antwerpen! De Marokkaanse moskee heeft nu ook een website, die erg lijkt op die van Jongeren voor Islam, de preken staan erop, vertaald naar het Nederlands, prima toch? Misschien, maar gezien de militante houding van de nieuwe leiding, stel ik me ernstige vragen over de invloed die nu van die moskee uitgaat, maar daarvan heeft niemand iets te vrezen, want met die bedenking sta ik voorlopig in Antwerpen nog alleen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() De moskee waar je het over hebt ken ik. Het is mij opgevallen dat deze de laatste tijd erg is geradicaliseerd. Ik woonde er een tijd geleden een lezing bij, gegeven door mensen van 'jongeren voor islam', in het kot voor de vrouwen natuurlijk waar een krakende en versleten box staat waar de vrouwen (in zwarte doeken gehuld) de spreker (altijd een man) kunnen horen maar niet kunnen zien uiteraard. Het ging over de Hezbollah, jihad enz.......
Wat erg verontrustend en bizar is, is het feit dat hun website en de contacten, naar buiten toe worden verzorgd door Arbi Al Ayachi die ook in de plaatselijke politiek zit en de schijn wekt van 'gematigd' te zijn... Wat we in de realiteit vaststellen is dat die obscure fundamentalisten gewoon gesteund worden door de 'gematigden', die erin slagen om naïve, bruikbare idioten zoals Chantal Pauwels een rad voor de ogen te draaien en te beliegen waar ze bijstaat. Maar dat kind, gelukkig is ze uit de politiek gewipt, is zo onwetend en naïf dat ze zelfs dit niet doorheeft. Maar ondertussen wordt het hier (onderhuids) steeds erger en erger en wordt de radicale, onverdraagzame islam steeds meer gemeengoed bij manipuleerbare moslimjongeren, die enkel weten wat hen wordt verteld, nooit reizen, nooit boeken lezen, niet participeren aan cultuur, leven in een bekrompen wereldje en niet in staat zijn om hun kleine, kortzichtige wereldbeeld te overstijgen of te open te staan naar anderen of het andere. Als het zo verder gaat, evolueren we langzaam maar zeker naar onoplosbare samenlevingsproblemen en gewelddadige conflicten. Laatst gewijzigd door Neptunus : 5 januari 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() De moskee waar je het over hebt ken ik. Het is mijn opgevallen dat deze de laatste tijd erg is geradicaliseerd. Ik woonde er een tijd geleden en lezing bij, gegeven door mensen van 'jongeren voor islam', in het kot voor de vrouwen natuurlijk waar een krakende en versleten box staat waar de vrouwen de spreker (altijd een man) kunnen horen maar niet kunnen zien natuurlijk. Het ging over de Hezbollah, jihad enz.......
Wat erg veronrurstend en bizar is, is het feit dat hun website en de contacten, naar buiten toe worden verzorgd door Arbi Al Ayachi die ook in de plaatselijke politiek zit en een schijn wekt van 'gematigd' te zijn... Wat we in de realitiet vastestellne is dat die obscure fundamentamisten gewoon gesteund worden door de 'gematigden';, die erin slmagen om naïvern, bruikbare idioten zoals Chantal Pauwels en rad voor de ogen te draaien en te beliegen waar ze bijstaat. Maar dat kind, gelukkig is ze uit de politiek gewipt, is zo naïf dat ze zelfs dit niet doorheeft. Maar ondertussen wordt het hier steeds erger en erger en wordt de radicale, onverdraagzaamheid islam steeds meer gemeengoed bij manipuleerbare moslimjongeren, die nekel weten at hen wordt verteld, nooit riezen, nooit boeken lezen, niet participerenaan cultuur, leven in een klein bekrompen wereldje en niet in staat om hun kkeine wereldje te overstijgen. als het |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() De moskee waar je het over hebt ken ik. Het is mij opgevallen dat deze de laatste tijd erg is geradicaliseerd. Ik woonde er een tijd geleden een lezing bij, gegeven door mensen van 'jongeren voor islam', in het kot voor de vrouwen natuurlijk waar een krakende en versleten box staat waar de vrouwen (in zwarte doeken gehuld) de spreker (altijd een man) kunnen horen maar niet kunnen zien uiteraard. Het ging over de Hezbollah, jihad enz.......
Wat erg verontrustend en bizar is, is het feit dat hun website en de contacten, naar buiten toe worden verzorgd door Arbi Al Ayachi die ook in de plaatselijke politiek zit en de schijn wekt van 'gematigd' te zijn... Wat we in de realiteit vaststellen is dat die obscure fundamentalisten gewoon gesteund worden door de 'gematigden', die erin slagen om naïeve, bruikbare idioten zoals Chantal Pauwels (Groen) een rad voor de ogen te draaien en te beliegen waar ze bijstaat. Maar dat kind, gelukkig is ze uit de politiek gewipt, is zo onwetend en naïef dat ze zelfs dit niet doorheeft. Maar ondertussen wordt het hier (onderhuids) steeds erger en erger en wordt de radicale, onverdraagzame islam steeds meer gemeengoed bij manipuleerbare moslimjongeren, die enkel weten wat hen wordt verteld, nooit reizen, nooit boeken lezen, niet participeren aan cultuur, leven in een bekrompen wereldje en niet in staat zijn om hun kleine, kortzichtige wereldbeeld te overstijgen of te open te staan naar anderen toe of het andere. Als het zo verder gaat, evolueren we langzaam maar zeker naar onoplosbare samenlevingsproblemen en gewelddadige conflicten. Laatst gewijzigd door Neptunus : 5 januari 2007 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arbi is net als Houssein ben Haddach lid van jongeren voor islam!
Neptunus, ik heb je een bericht gestuurd, hoop dat je het ontvangt, en je hebt gelijk, het bestuur van die moskee is overgenomen, door jongeren voor islam... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb een woordje toegevoegd aan mijn oorspronkelijke post. Mijn excuses: ik had duidelijker moeten zijn ![]() Citaat:
Ik zou denken dat als het christendom oorzaak is van het verval in Europa, dat automatisch moet betekenen, dat het christendom alsmaar sterker wordt. Het is net het omgekeerde: het verliest alsmaar meer aanhangers. Terzijde gelaten natuurlijk jouw verband tussen christendom en verval in Europa. Trouwens: welke religie belijdt jij? Citaat:
Dus toch een moslim?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |