![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(ik spreek uit ervaring) |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Feiten gaan steeds voor op theoretisch gezwam. Eindelijk een deftig argument.
|
|
|
|
|
#44 | |||
|
Minister
|
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Effe overleg, maar die foto zal op zijn best via PM komen, S.
We willen geen gebande leden of fora. Foto zal gemaakt worden als het weer, en de omgeving het toelaten. Oftewel niet nu.
|
|
|
#46 |
|
Gouverneur
|
ben absoluut geen gezondheidsfreak maar zo'n sauna op z'n tijd is echt wel ontspannend en de 4e beste "natuurlijke high" die ik tot nog toe mee maakte.
Dat gedoe met handdoeken enzo vind ik wat te omslachtig dus: Charel, ik heb uw gat gezien (en de rest ook) Enige waar mensen wat raar naar keken waren m'n maat z'n tattoos maar verder... Lijkt me de beste prijs-kwaliteit manier om van eventuele complexen af te raken. Ook bejaarden en koppels met hun kinderen enzo ginds, redelijk coole opvoeding denk ik... En inderdaad, zo de wind rond uw spel voelen spelen terwijl ge wat ligt te zonnen: dik in orde! |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#48 |
|
Gouverneur
|
We kunnen moeilijk een foto plaatsen op dit forum want dat zou een wet kunnen schenden (helaas).
Maar frequente bezoekers van sauna's, naaktstranden en naturistenclubs weten al langer dat het lichaam gewoon je eigen vel is en dat iedereen maar is zoals-t-ie is. Er zijn mooie lichamen, er zijn lelijke lichamen, er zijn interessante lichamen, er zijn ongelofelijk sexy lichamen... maakt niet uit in een omgeving waar iedereen naakt als "gewoon" beschouwt. Het is door onze kledingcultuur dat het vertonen van lichaamsdelen als erotisch wordt beschouwd maar ik vind eigenlijk niets erotisch aan een naakt lichaam in een gewone omgeving. Het is daarom dat ik mij zo kwaad kan maken op moralisten die beweren dat je jezelf moet verstoppen. Mijn diepgelovige stiefmoeder sloeg me eens bijvoorbeeld omdat ik in ondergoed de badkamer binnenkwam waar mijn broer zich stond te scheren. Haar godsdienst (Anglikaanse Kerk) schreef namelijk voor dat "dat niet mag". Jaaa, boeieeeuh !!!! Die Moslims die zitten te mekkeren over "hijab" kan ik ook niet pruimen. WEG MET DE PREUTSHEIDDICTATUUR ! Iedereen terug naar de natuur. En zonder complexen alstublieft. Wat zou de wereld dan heerlijk zijn !
|
|
|
#49 | ||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#50 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Een olifant wandeld langs een nudistenkamp en er komt net een man uit het water, de olifant bekijkt hem en denkt, maar manneke toch als gij daar moet mee eten.
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, je hebt een heel goed punt, probleem is alleen dat er genoeg mensen daar niet mee om kunnen/willen gaan. Hoe ver strekt jouw vrijheid, voordat die van hen wordt aangetast...
|
|
|
|
#52 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Er is maar 1 zaak aan naakt rondlopen waar ,iemand iets tegenin kan brengen.Nl. je ziet het verschil tussen rijk en arm niet want het lichaam dat je hebt gekregen daar moet je mee verder.Nadelen vind ik echter dat er meerdere zijn.En dan niet dikke of dunne mensen want eenieder is zoals hij geboren is,maar ik denk eerder aan bv een vrouw met borstamputatie.Als je gekleed gaat kun je dat nog verbergen voor de buitenwereld niet uit schande want dat is het zeker niet,maar ik denk wel dat het pijnlijk is om met dit gebrek naar buiten te komen.In de eerste plaats voor de vrouw.Mij zou het niet storen maar niet iedereen denkt er zo over.Dan heb je nog degene die het niet zo nauw nemen met hygiene.Of bv een junkie die nu trui aan heeft en enkele kids passeert oke,maar zonder trui is het anders ,ik denk dat het voor kinderen geen zicht is om die doorprikte armen te zien.Ik kan er inkomen dat mensen het zalig vinden naakt rond te lopen maar deze tijd laat zoiets niet toe .Wel op bepaalde plaatsen dieer voor voorzien zijn daar heb ik geen problemen mee.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Europees Commissaris
|
Eigenlijk is er geenenkel verschil tussen onze wetten die verplichten om met kledij rond te lopen en de hier op het forum sterk bekritiseerde islamregels waardoor vrouwen in sommige landen burka's, hoofddoeken, ... dragen
|
|
|
|
#54 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je moet niet naakt lopen als je niet wil, maar sta het dan tenminste aan anderen toe, buiten "reservaten": je zal er echt niet blind van worden, (honderduizenden maal proefondervindelijk bewezen!! Denk jij nu écht dat die plakkende bikini (of zwemslip) 1/aangenaam om dragen is 2/je "eer" zal redden? een junkie op het strand blijft een junkie... (of ga je junkies verplichten altijd lange mouwen te dragen? Succes alvast!! Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
nummero's 2 en 3 hebben te maken met enerzijds een massa spanning (fuck or fight) en dan ontspanning in uw voordeel. Fysiek domineren van andere mannetjes-mensen en sexueel veroveren van een madam die ge een uur tevoren amper kende, lijken oppervlakkige pretjes, maar de hormonenboost en ego-streling vind ik geweldig... Tuurlijk: liefde, vriendschap, professioneel succes, etc allemaal zeer leuk, fijn en esesentiële onderdelen van een geslaagd en volwaardig leven, zekers, maar niet echt "natuurlijk" wegens afhankelijk van tijd en plaats in de geschiedenis. absolute topper blijft natuurlijk de rush tijdens of eerder vlakna een moment dat uw leven aan een draadje hing/hangt. geen enkel van deze 3 dingen zoek ik al te actief op |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Eigenlijk vrij ver. Als je durft.