![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij zou u stemmen in 2004? | |||
VLD |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,33% |
SP.A spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,56% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
38 | 35,19% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,30% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,63% |
Liberaal appel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
AEL |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,70% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,41% |
Ik weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,78% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Ik stem uiteraard Groen! omdat we na enkele maanden paars zonder groen duidelijk kunnen zien dat ecologische thema's wel in andere partijen hun programma staan maar de uitvoering ervan véééééél minder is.
- verkrachting ecoboni - geen inspanningen inzake Kyoto - fiscale fraude wordt legaal - minder subsidies voor investeringen in hernieuwbare energiebronnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() De keuzemogelijkheden (van de poll) zijn een bettje beperkt : AEL staat er in maar niet Vivant of andere weliswaar kleine lijstjes maar die toch al veel meer stemmen gehaald hebben dan AEL voor deze eerste opkomst kan binnenhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik nog geen idee voor wie ik ga stemmen, i'll wait and see. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Vlaams Blok (bij gebrek aan radicaler en dus beter).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Vlaams Blok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() dus als ik goed kan tellen is een meerderheid voor vlaamse onafhankelijkheid ...
bemoedigend ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens giserke wat u zegt is onzin; het Vlaams Blok heeft nb. quasi evenveel voordeel bij een blanco stem als de CD&V, Spa en VLD.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() [size=7]N-VA forever!!![/size]
![]() [size=7]Geert Bourgeois for president!!![/size] Vlaamse groeten Erwin |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja ja droom verder... en verklein uw banners eens... NVA is niet zo groot
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet het nog niet. Maar ik weet het nooit als ik naar het stemhokje ga. Het eerste wat ik doe als ik sta te wachten is op de lijsten gaan zien welke lijst de minste kandidaten heeft. En op die lijst stem ik.
Ik vrees alleen dat er voor de Europese verkiezingen geen minipartijen zullen meedoen. Dan zal ik met een probleem zitten. Daar gaan ik dus nog efkens over moeten nadenken. Hoeveel biedt ge voor mijn stem ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een pint ??? daar laat ik mij niet voor kennen. 't zullen der minstens twee moeten zijn.
Hoeveel krijgend e partijen trouwens voor een stem van de belastingsbetaler ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlaamse groeten Erwin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() En speciaal voor ancapa:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw enige kans op de 5% kiesdrempel te halen is Jean-Marie PFAFF op de lijst te zetten !
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vlaamse groeten Erwin |
|
![]() |
![]() |