![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Daar ben ik niet zo zeker van, de partijtop is niet oppermachtig, Mhr. Dewinter is de partijtop. Het is een feit dat het VB zich toespitst op enkele thema's zoals Vlaanderen en migranten, maar dat laatste thema is voor Dewinter véél belangerijker dan Vlaanderen, een kwestie om zijn populariteit hoog te houden...
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten vooral aanduiden wat de verschilpunten zijn binnen het VB. Zo kan je hen aanvallen. Een partij die geen macht heeft maar wel enorm veel stemmen achter zijn naam. We moeten die partij bevechten omdat we niet aanvaarden dat het volk achter hen staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik die even dacht dat het "volk" eensgezind was over alles... ![]() Ik denk zeker dat er twee polen zijn binnen het VB (zoals ik al zei) de filip de winter tak en de nieuwe leden. Het zal ooit wel es breken (nu nog aan de andere partijen om daarvoor te zorgen ![]() |
|
![]() |
![]() |