![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je bedoelt, het radicaalste "Belgische-nationaliteit-pour-tout-le-monde" beleid
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links lullen, rechts zakken vullen en Groen in een asobak rijden.
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Blijkbaar is er dus wel interesse te vinden voor groenrechts of centrumgroen...
laat dit hier de denktank zijn! Alle suggesties zijn welkom. Hoe start je zo'n partij of drukkingsgroep op? (Ik moet steeds denken aan die dierenpartij in Nederland... een zweeppartij noemen ze dat)
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu heb ik tevens al geruime tijd ook onregelmatigheden ontdekt bij mijn noodzakelijke bijstand aangaande mijn gezondheidstoestand. Daarom heb ik nu weeral een beroep lopen bij het Arbeidshof. Want het openbaar ministerie bij de lokale arbeidsrechtbank is analoog met marine fraude-proces ook niet bereid om het OCMW op de rooster te leggen, mijn volledig dossier aan de rechters te bezorgen. Zodoende moeten laatstgenoemden ook het OCMW en of de politieke OCMW-voorzitter(-raad), nooit bestraffen. Er is dus door mij, naar aanleiding van bovenvermelde, bij het alternatieve FRoNT-international (waar ik algemeen voorzitter van ben) bekomen dat niemand nog gegevens krijgt om een niet particratische politieke partij op te richten. Deze richtlijnen moeten eigenlijk op betekende aanvraag automatisch en correct verstrekt worden door elke politieke OCMW-raad daar FRoNT (-international) reeds wettelijk bestaat. Om dit en de noodzakelijke de-politisering van, afschaffing van elk cordon sanitair op, alle ambtelijke niveau's, vooral de illegale Centrale Grote Kansen Roulette, mogelijk te maken, raad het te weinig bemiddelde FRoNT aan om bij de volgende verkiezing VB te stemmen, of toch tenminste Dedecker(of sleeckx)! Laatst gewijzigd door FRoNT-international : 9 januari 2007 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Waarom kan dat nu weer niet?!? geef uitleg...
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Net zoals Agalev dat is! Groen! is een afscheuring van JAWEL de ecologische beweging "Groen!"... En velen blijken dat op mijn topic vergeten te zijn... (wanneer gaan de mensen nu eindelijk eens begrijpen dat...)
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alles is uiteindelijk natuurgebonden. En hoe wreed sommige dingen ook lijken ze zijn steeds gebaseerd op een gegronde & realistische reden. Alle radikale dingen worden ook stelselmatig uit de natuur verwijderd. Spelen met kernenergie bijvoorbeeld is vooral levensgevaarlijk voor ons maar bijvoorbeeld niet voor de meeste eenvoudige mineralen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |