Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2003, 15:35   #41
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Antoon, ik hoop dat je mij al lang genoeg kent om te weten dat ik nooit termen als mestkevers of laag geestelijk niveau zou gebruiken tegen eender wie.
Oud 15 december 2003, 15:39   #42
kiezel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

Gratis bussen is ook zo'n cadeau dat anderen moeten betalen ! Als je maar populair bent : Boma is dat ook.... tourné général ! 8)

Gratis wegen zijn dat ook...

en zeggen dat je alle vreemdelingen gaat terugsturen is ook fabeltjes vertellen...
kiezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 15:41   #43
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Antoon, ik hoop dat je mij al lang genoeg kent om te weten dat ik nooit termen als mestkevers of laag geestelijk niveau zou gebruiken tegen eender wie.
Ik heb het niet over jou persoonlijk. Maar het is een feit dat 'links' al te dikwijls rechtse kiezers (niet in het minst Blok kiezers waartoe ik niet behoor) intellectueel minder noemen. En het is een partijbons van de VLD die het over mestkevers had.

En d�*t kan allemaal niet. Daarom vind ik het eigenaardig dat wanneer Peace meent dat mensen die op linkse partijen kiezen van een intellectueel lager niveau zijn, dit ineens verontwaardiging teweegbrengt. Ik heb dezelfde verontwaardiging nooit gemerkt wanneer het van de 'andere kant' kwam.

Hoewel Peace absoluut ongelijk heeft en beter meer respect voor de dag zou moeten leggen.
Oud 15 december 2003, 15:42   #44
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Awel, antoon, geef mij de topic waar er recent nog over mestkevers werd gesproken en ik zal mij daar ook eens laten horen, se
Oud 15 december 2003, 15:48   #45
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Daarom vind ik het eigenaardig dat wanneer Peace meent dat mensen die op linkse partijen kiezen van een intellectueel lager niveau zijn, dit ineens verontwaardiging teweegbrengt.
En wie legt de IQ-standaard vast ? De staatsveiligheid ? Flupke De Winter ? De voorzitter van het Sint-Maartenfonds ? Oei .. toch Bush himself niet zeker !? :eek:
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 16:16   #46
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
En wie legt de IQ-standaard vast ? De staatsveiligheid ? Flupke De Winter ? De voorzitter van het Sint-Maartenfonds ? Oei .. toch Bush himself niet zeker !?
Nu het feit dat de linkse en centrum-linkse kiezers, zonder nadenken, den uitleg over de begroting slikken, van VandeLanotte en Dewael, wijst toch niet op een erg hoog IQ.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 16:22   #47
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

de linkse en centrum-linkse kiezers?

De dag dat ik zonder nadenken goedkeur wat de regering doet is de dag waarop ik Alzheimer of zoiets heb gekregen.
Oud 15 december 2003, 16:26   #48
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Peace, ik kan er niets aan doen maar ik vind u een arrogant persoontje. Wie zoiets schrijft:
Citaat:
Van die mensen kun je nu eenmaal niet verwachten dat zij het geestelijke niveau hebben om politiek op een correcte wijze te kunnen inschatten.
heeft wel een enorme eigendunk. Ik neem aan dat jij er van uit gaat dat je zelf het geestelijk niveau hebt om de Opperste Waarheid te doorgronden?
Ipv iemand te veroordelen zo je hem niet eerst de kans laten hem te verdedigen? Het is toch een feit dat in het algemeen geldt; hoe lager de socio-economische rang hoe minder interesse voor de politiek?
Dus laat de man zich uitspreken!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 16:31   #49
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Volgens een peiling van VTM en Het Laatste Nieuws is de sp.a de grootste partij. Ze steken de VLD voorbij met een kwart van de stemmen, het Vlaams Blok gaat over de CD&V en NV-A verliest 0,8%

De conclusie na deze peiling: zijn de mensen nu dom of gewoon blind? De sp.a ramt ons het migrantenstemrecht door de strot en toch krijgen zij nog het meeste stemmen?
Misschien zijn er toch meer mensen in dit land die actief de beginselen van rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en verdraagzaamheid getrouw zijn? Het is in elk geval een goede tendens. Minder goed nieuws is de score van het racistische Blok, die blijkbaar ook meer mensen blijft aanspreken.

De polarisering in Vlaanderen (en België) begint zich duidelijker af te tekenen. De groepen die enerzijds racisme en discriminatie verdedigen en willen legaliseren (VB en Co) blijft aangroeien, maar anderzijds is er ook de groep die dat bestrijden en de menselijke waarden en de democratie als dusdanig blijven verdedigen, en die zich (gelukkig maar) lijkt te handhaven.
Oud 15 december 2003, 16:33   #50
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[Misschien zijn er toch meer mensen in dit land die actief de beginselen van rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en verdraagzaamheid getrouw zijn? .

Agusta, Dasault, geldverbranden, Visa-kaartjes, ....

De kaviaar-gelijkwaardigheid van de Rode Broeders
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 16:37   #51
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiezel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

Gratis bussen is ook zo'n cadeau dat anderen moeten betalen ! Als je maar populair bent : Boma is dat ook.... tourné général ! 8)

Gratis wegen zijn dat ook...

en zeggen dat je alle vreemdelingen gaat terugsturen is ook fabeltjes vertellen...
Gratis wegen zijn er niet. Ze worden gelegd en onderhouden met het geld van de autotaks! (OF dat geld zou daar moeten voor dienen) Die taks is ook de bedoeling om de wegen te onderhouden! Dus niets gratis!! Alleen voetpaden en FIETSPADEN( waar de fietser zelfs geen gebruik van maakt) zijn GRATIS! En worden zodoende door de automobilist meebetaald!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 16:44   #52
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
[Misschien zijn er toch meer mensen in dit land die actief de beginselen van rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en verdraagzaamheid getrouw zijn? .

Pfft... nog een uurtje en Knut 'zijn job' zit er weeral op voor vandaag.
Oud 15 december 2003, 16:46   #53
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Volgens een peiling van VTM en Het Laatste Nieuws is de sp.a de grootste partij. Ze steken de VLD voorbij met een kwart van de stemmen, het Vlaams Blok gaat over de CD&V en NV-A verliest 0,8%

De conclusie na deze peiling: zijn de mensen nu dom of gewoon blind? De sp.a ramt ons het migrantenstemrecht door de strot en toch krijgen zij nog het meeste stemmen?
Misschien zijn er toch meer mensen in dit land die actief de beginselen van rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en verdraagzaamheid getrouw zijn? Het is in elk geval een goede tendens. Minder goed nieuws is de score van het racistische Blok, die blijkbaar ook meer mensen blijft aanspreken.

De polarisering in Vlaanderen (en België) begint zich duidelijker af te tekenen. De groepen die enerzijds racisme en discriminatie verdedigen en willen legaliseren (VB en Co) blijft aangroeien, maar anderzijds is er ook de groep die dat bestrijden en de menselijke waarden en de democratie als dusdanig blijven verdedigen, en die zich (gelukkig maar) lijkt te handhaven.
Zou Vlaanderen nu vol zitten met voor 25% dieven en sjoemelaars? Ge moet het bijna gaan geloven he! Ze steunen nog steeds een stelende en moordende partij. Waarin de top Van den Broecke (veroordeelt voor geldverbranden en witwassen? van geld).
Carla Galle, niet vrijgesproken. Maar geen uitspraak door verjaring. Hoe verjaring en het Blok moet al terug voorkomen in maart?
Heeft er iemand van de rode rechters madamke uit de wind gezet.
Oei, 'k heb nog die met zijn grote oren vergeten, Was gisteren terug bij de VRT om zijn zegske te doen en nog wat poen te pakken. Die mijnheer heeft nen goede kleermaker om onvermogend te zijn. Of ben ik weer mis.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 16:46   #54
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut

Spijtig dat men dat niet van u kan zeggen! Gij doet de klok rond aan forumvervuiling!
Oud 15 december 2003, 16:50   #55
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Spijtig dat men dat niet van u kan zeggen! Gij doet de klok rond aan forumvervuiling!
Soms wel, maar ik wordt daar niet voor betaald. Jij bent hier anders ook maar alleen tijdens de kantooruren, heb je daar een verklaring voor? Nee, dat dacht ik al
Oud 15 december 2003, 16:52   #56
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

Soms wel, maar ik wordt daar niet voor betaald. Jij bent hier anders ook maar alleen tijdens de kantooruren, heb je daar een verklaring voor? Nee, dat dacht ik al
Omdat ik een leven heb! 8)
Oud 15 december 2003, 17:05   #57
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Een leven voor, door en bij het Blok, ik zou me van een leven toch iets anders hebben voorgesteld. Offtopic: wordt je er goed genoeg voor betaald en moet je niet te hard werken? Heb je genoeg vakantiedagen? Zorgt de vakbond wel goed voor je? Anders kan ik je wel 'helpen'
Oud 15 december 2003, 17:15   #58
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
En wie legt de IQ-standaard vast ? De staatsveiligheid ? Flupke De Winter ? De voorzitter van het Sint-Maartenfonds ? Oei .. toch Bush himself niet zeker !?
Nu het feit dat de linkse en centrum-linkse kiezers, zonder nadenken, den uitleg over de begroting slikken, van VandeLanotte en Dewael, wijst toch niet op een erg hoog IQ.
Het is geen kwestie van er mee akkoord zijn. Het is een kwestie van een platform te krijgen om te zeggen dat je NIET akkoord bent !

Waarom denk je dat Vivant naar de rechtbank trok om het bedrog van het Zilverfonds aan de kaak te stellen ?

Maar ja, als je iedereen die niet-rechts is links wil noemen, dan leg je beperkigen op aan je eigen onderscheidingsvermogen. Spijtig.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2003, 17:18   #59
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

Een leven voor, door en bij het Blok, ik zou me van een leven toch iets anders hebben voorgesteld. Offtopic: wordt je er goed genoeg voor betaald en moet je niet te hard werken? Heb je genoeg vakantiedagen? Zorgt de vakbond wel goed voor je? Anders kan ik je wel 'helpen'
Nee bedankt, ik heb een fijne job,een fijne vriendin en een goede gezondheid! Alleen wens ik voor mij en mijn toekomstige kroost een betere samenleving dan de deze!
Oud 15 december 2003, 17:35   #60
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Peace, ik kan er niets aan doen maar ik vind u een arrogant persoontje. Wie zoiets schrijft:

heeft wel een enorme eigendunk. Ik neem aan dat jij er van uit gaat dat je zelf het geestelijk niveau hebt om de Opperste Waarheid te doorgronden?
Ipv iemand te veroordelen zo je hem niet eerst de kans laten hem te verdedigen? Het is toch een feit dat in het algemeen geldt; hoe lager de socio-economische rang hoe minder interesse voor de politiek?
Dus laat de man zich uitspreken!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ISPO
Uit de test komt naar voren dat de Vlaamse extreem-rechtse kiezer in 1999 volgend profiel had: een laaggeschoolde die zichzelf rekent tot de verliezers van de hedendaagse samenleving.
Conclusie volgens de Hyoens-stelling: de Vlaams Blok kiezer interesseert zich niet in politiek.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be