|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  14 januari 2007, 23:54 | #41 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Enfin, Grouwels staat ook niet echt bekend om haar fijnzinnigheid of tact natuurlijk... | 
|   |   | 
|  14 januari 2007, 23:57 | #42 | 
| Gouverneur Geregistreerd: 19 februari 2004 Locatie: Kalmthout 
				 |   | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 00:01 | #43 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Misschien omdat u tot hetzelfde kartel behoort. Daarom ook dat ik het vreemd vond dat Ostyn u zou uitschelden... | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 00:03 | #44 | |
				 |   Citaat: 
 Ik ga ook niet blindelings akkoord met wat n-va zegt. | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 00:38 | #45 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere 
				 |   Citaat: 

__________________ The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 01:01 | #46 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 27 maart 2004 
				 |   | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 01:26 | #47 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 12 november 2002 Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant 
				 |   Citaat: 
 Laatst gewijzigd door zorroaster : 15 januari 2007 om 01:27. | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 01:37 | #48 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 12 april 2004 
				 |   Citaat: 
 Bub samen met Franskiljons, dus. Niet verwonderlijk. 
				__________________ “They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 09:09 | #49 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 
  ), en wanneer ik hem erop wijs dat dat niet de meest respectvolle manier van mensen omgaan is, mij vertelt dat ik maar moet gaan uithuilen bij Hans? Vind u dat  beleefd en correct? En dat is uiteraard nog maar het topje van de ijsberg, maar ik begrijp wel dat U dat minder opvalt. Aangezien u zijn ideologie deelt zullen jullie wel zelden in de clinch gaan. | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 09:20 | #50 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 juni 2005 
				 |   Jozef Ostyn is gewoon fijnachtig serieus, quoi. 
				__________________ Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope) | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 09:23 | #51 | |
 Hoezeer Jozef en ik van visie verschillen, er is nooit een bericht geweest waarin we niet respectvol met elkaar omgingen. Jozef is voor mij een zeer gewaardeerd forumganger, i.t.t. anderen hier. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 15 januari 2007 om 09:23. | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 13:01 | #52 | |
| Minister-President Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Mechelen 
				 |   Citaat: 

__________________ Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 13:48 | #53 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere 
				 |   Hoezo? 
				__________________ The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 13:50 | #54 | |
 | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 14:17 | #55 | ||
				 |   Mes excuses... Ik had even over het woordje 'lokale' heengelezen. Maar kom, het blijft wel sterk dat de BUB eisen gaat stellen aan een partij die al net iets verder staat en net iets meer stemmen haalt.  Overigens, ik denk niet dat de BUB een goede zaak doet door zich aan een partij te verbinden die elke Vlaamse eis als geïnspireerd door het Vlaams Belang ziet, die Brussel wil uitbreiden met ten minste de zes faciliteitengemeenten en daarvoor een 'Franstalig Blok' voorstaat. Het stigma van fransdolheid weegt nu al bij de mensen die de partij kennen... Voor de goede orde: Citaat: 
 Citaat: 

__________________ Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. | ||
|   |   | 
|  15 januari 2007, 14:48 | #56 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |    Die smiley van je staat wel op zijn plaats  
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 16:07 | #57 | |
 | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 16:33 | #58 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  15 januari 2007, 18:35 | #59 | |
  | |
|   |   | 
|  15 januari 2007, 18:35 | #60 | |
				 |   Citaat: 
 De citaten die ik eerder aanhaalde komen overigens van de site van CDF. 
				__________________ Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. | |
|   |   |