![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, Grouwels staat ook niet echt bekend om haar fijnzinnigheid of tact natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien omdat u tot hetzelfde kartel behoort. Daarom ook dat ik het vreemd vond dat Ostyn u zou uitschelden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ga ook niet blindelings akkoord met wat n-va zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 15 januari 2007 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Bub samen met Franskiljons, dus. Niet verwonderlijk.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jozef Ostyn is gewoon fijnachtig serieus, quoi.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezeer Jozef en ik van visie verschillen, er is nooit een bericht geweest waarin we niet respectvol met elkaar omgingen. Jozef is voor mij een zeer gewaardeerd forumganger, i.t.t. anderen hier.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 15 januari 2007 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister-President
|
![]() Mes excuses... Ik had even over het woordje 'lokale' heengelezen. Maar kom, het blijft wel sterk dat de BUB eisen gaat stellen aan een partij die al net iets verder staat en net iets meer stemmen haalt.
Overigens, ik denk niet dat de BUB een goede zaak doet door zich aan een partij te verbinden die elke Vlaamse eis als geïnspireerd door het Vlaams Belang ziet, die Brussel wil uitbreiden met ten minste de zes faciliteitengemeenten en daarvoor een 'Franstalig Blok' voorstaat. Het stigma van fransdolheid weegt nu al bij de mensen die de partij kennen... Voor de goede orde: Citaat:
Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() ![]() Die smiley van je staat wel op zijn plaats ![]()
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De citaten die ik eerder aanhaalde komen overigens van de site van CDF.
|
![]() |
![]() |