Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2007, 21:09   #41
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
1. Alle politieke partijen zijn hetzelfde.
2. Als een politieke partij vier procent verliest, wil dat nog niet zeggen dat ze plots niét meer regeert.
3. Als een politieke partij tien procent wint, wil dat nog niet zeggen dat ze plots aan de macht komt.
4. Het kan mij dus geen bal schelen wat de uitkomst van de verkiezingen is. Of beter, ik kén de uitslag al: meer van hetzelfde.

Ik kan goed begrijpen dat studenten in Leuven, met een examen op maandag, het niet zo tof vinden dat ze pakweg een uur op de trein moeten zitten om een half uur aan te schuiven om een nutteloze daad te verrichten en dan een uur terug te reizen.

Dat zal een volmachtje worden denk ik.
Het zal raar klinken maar ik vind het eigelijk wel een leuke bedoening, de politiekers die je geilend staan aan te kijken om uw stem te veroveren, tis mss belachelijk maar toch plezant, mocht er geen stemplicht zijn ging ik toch nog stemmen.
En dan s'avonds eens kijken naar de uitslagen en de analyses, hoe ze zich in alle bochten wringen om hun grote gelijk te halen.

Voor de kostudenten is het natuurlijk niet zo plezant maar er zijn er ook die nog thuis studeren, daarvoor is het een stuk gemakkelijker.
Ik wist niet dat je als student een volmacht kon krijgen, maar zoveel te beter voor diegene die geen goesting of tijd hebben.

Wat de uitslag betreft, ik vrees zoals jij, meer van hetzelfde.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2007, 18:39   #42
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Verkiezingen vóór 19 juni wegens arrest Arbitragehof
De regering heeft beslist de verkiezingen te houden op 10 juni om nog een programmawet te kunnen indienen in het parlement en omdat een arrest van het Arbitragehof ons verplichtte de stembusslag voor 19 juni te organiseren. Dat heeft premier Guy Verhofstadt donderdag in de Kamer verklaard.

bron: gva

- - -

ahhh de regering laat weer eens zien se dat ze met de wetten van dit land sollen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be