![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij worden de allochtonen toch wel aangaande de school op hun verantwoordelijkheden gewezen, maar blijkbaar hebben ze het moeilijk om die verantwoordelijkheid te nemen of zijn ze niet echt geïntresseerd, dat kan ook, de mogelijkheden zijn hier, alles is aanwezig en gaat het moeilijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik weet van autochtonen die goeie punten haalden in hun eerste jaar aso maar die ze toch aanraden om om naar het technische over te stappen omdat er bepaalde vakken bij waren die niet zo goed scoorden en waar men zeker weet dat er binnen een jaar of twee problemen zouden komen en men mss wel een jaar zou moeten overdoen, waar voor hen in het technische geen problemen met die vakken zullen zijn. Leerkrachten hebben niet altijd gelijk maar hebben toch wel ervaring en inzicht in de resultaten van hun leerlingen en meestal krijgen ze gelijk op een uitzondering na. Laatst gewijzigd door alberto : 26 januari 2007 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het doet echt deugd om hier eens een thread te zien groeien over allochtonen die niet na 3 posts al over Koranverzen en ontploffende terroristen gaat !
![]() Bedankt iedereen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Het is nochtans bij de categorie allochtonen die de koran als hoogste gedachtegoed achten, dat de meeste scholingsproblemen voorkomen en zullen blijven voorkomen met welwillende medewerking van de multiculmaffia, die dan om de regelmaat eens vist naar mogelijke 'oplossingen' bij het publiek, en die om de regelmaat een studie bestelt maar verder geen efficiënte en broodnodige maatregelen treft (bv hervorming wetgeving gezinshereniging e.d.) om de maatschappelijke overlast ervan in te perken. Waarom zouden ze ook? Het geimporteerde kiesvee stemt links en zorgt voor heel wat tewerkstelling van linkse jongens en meisjes in de 'allochtonenindustrie' (de beroepspamperaars, ...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hier ga ik nu eens niet op in zie. Als je iets zinnigs bij te dragen hebt aan het debat, dan graag. Zoniet, start dan in een hoekje ergens een zoveelste haatdraadje op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() ik was verrast dat het zo laag ligt, ik had het echt niet zo laag verwacht! Maar ja deze tekst is helemaal niet van toepassing (bij mij), de mensen die ik ken hebben hun diploma's en studeren nog verder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou trouwens gewoon energieverspilling zijn. Binnen 10 jaar, binnen 20 jaar, binnen 30 jaar, komt Doki nog eens vissen naar efficiënte oplossingen. Dweilen met de kraan open ... dat kunnen die verrijkingslullers goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn twee mogelijkheden: Ofwel krijg je gelijk,en dan heeft al uw gezaag dus niks uitgehaald, dus je had het evengoed kunnen laten. Ofwel krijg je geen gelijk, en dan was uw gezaag ook voor niets, dus je had het evengoed kunnen laten. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 26 januari 2007 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is inderdaad heel laag. Ben jij van allochtone afkomst Sarah?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij een zorg. Uiteindelijke zijn het uw verrijkers die in de marginaliteit belanden en uiteindelijk is het de multiculmaffia die zichzelf alweer slecht te kijk zet en zichzelf steeds meer marginaliseert. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kan er eens iemand de knop van Online naar "Offline" draaien aub?
Het is moeilijk lezen met al die klodders zever tussen de postings. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De multiculfnaieveling eens stevig in het kruis genomen. Aiaiai, dat doet zeer. ![]() Enfin ik laat ze nu nog eens 10 jaar verder zeveren over hoe ze ervoor gaan zorgen dat hun verrijkingen zo weinig mogelijk maatschappellijke overlast bezorgen. Blijkbaar hebben ze ter multiculzijde nooit het woord "verrijking" begrepen. Of houden ze er een alles behalve normale interpretatie van op na. Mits voor de multiculmaffia verrijking gelijk staat met maatschappellijke overlast, wordt haar appreciatie van de islam plots veel duidelijker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In geval van twijfel vind ik dat de leerkracht eerst en vooral de mening van de leerling (die misschien niet echt weet wat hij wil op die leeftijd, maar meestal wel zal weten waar het probleem zit) moet vragen, en dan een advies moet uitbrengen dat het meeste mogelijkheden openlaat, desnoods door de leerling een jaar te laten overdoen in plaats van hem door te verwijzen naar het BSO. Je moet dat natuurlijk ook niet forceren, en als duidelijk blijkt dat een leerling beter met zijn handen dan met zijn hoofd werkt is de keuze evident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank zij zijn ouders is hij zich beter gaan inzetten. Ik vraag mij trouwens af wat minderwaardig is aan de job van een A3. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oorzaak; Ik was op het ASO onderwijs ,de laatste jaar voor het ASO was voor mij de tweede jaar eerste graad,. Ik had een onvoldoende voor frans en engels ('k ben daar zelfs naar het avond-school geweest ) daarna moest ik een vakantie-werk afleggen, wat blijkt onvoldoende door het schooldirectie waarop ze mij naar een "BEROEP" school stuurden !!! Nou iemand van het aso naar het bso sturen ? is helemaal absurd! Ik kon de beroeps lessen niet volgen (mechanica) ik werd zelfs ziek, en ja ,het hele jaar aan het verkloten... Daarna, fuck u....je weet wel hoe het eindigt, maar het verhaal was nog niet beindigt tot dusver... ![]()
![]() |