Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2003, 13:54   #41
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy

Djeez, het is ook nooit goed hé?

Eerst maak je zelf gewag van het aanpassen van het klimaat, en wanneer ik daarmee akkoord ga, is dat zelfs niet meer goed genoeg.
Waar staat er ergens dat het "niet goed genoeg" zou zijn? Ik ben absoluut akkoord dat we het klimaat moeten aanpassen. Maar ik denk niet dat je dat kan doen door homo's uit te sluiten voor adoptie. That's all.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 13:56   #42
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
De SPIRIT volksvertegenwoordigers Els Van Weert, Annelies Storms en Stijn Bex hebben deze week een wetsvoorstel ingediend in de Kamer betreffende adoptie voor holebi's. De homo-adoptie en huwelijk wordt trouwens in meer en meer landen bespreekbaar.

Een eerste stap is dus genomen; maar m'n mag zeker niet overhaast te werken gaan en moet m'n er eens héél goed en rustig over praten. Maar ik ben er van overtuigd dat het zal lukken! Zo kunnen holebikoppels ook hun kinderwens werkelijkheid laten worden indien ze dat wensen; want ik blijf er bij een kind kan met evenvéél liefde en genegenheid opgevoed worden in een gezin met 2 mama's of papa's.
Trouwens er zijn nu al héél wat holebigezinnen waar kinderen worden grootgebracht door kinderen die ze hebben uit een vorig huwelijk.

Ocharme die klein mannen dan.
Als die op school vragen van : wat doet uw mama en uw papa?
En die moet dan zeggen dat em 2 papas heeft die elkaar beuken in elkaars reet, dan moette u toch nogal schamen zenne.

Nooit mogen ze zoiets toelaten.
Die mensen zijn daar niet capabel toe, en dat verstoort het evenwicht in de maatschappij.

Binnenkort kunnen dieren ook al kinderen adopteren.
Waar gaan we naartoe!!!

Het is blijkbaar te zien dat u van Mechelen komt. Zo'n achterlijke degoutante stad om van het volk nog maar te zwijgen!!
Oud 25 december 2003, 13:59   #43
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
De homo-abnormalen tasten de grondslagen van de gemeenschap aan, namelijk het gezin als hoeksteen van de samenleving.
Uiteraard is homofilie een ziekte, maar niemand zou op het idee te komen om zieken te straffen voor hun afwijking. Dat is evident.
Maar hun afwijkingen dan als normaal en gunstig voor te stellen gaat te ver. Voor bepaalde beroepen zijn medische en psychologische testen voorzien, wat maar normaal is. Een geesteszieke kan dus geen politie-agent worden bijv.
Zo zou het ook bij homo-koppels(of trio's of kwartetten of wat dan ook)moeten zijn. Kinderen opvoeden is een zware taak, een"beroep"zo u wil, en kan dus niet worden overgelaten aan zieken en onevenwichtigen.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:04   #44
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
[Het is blijkbaar te zien dat u van Mechelen komt. Zo'n achterlijke degoutante stad om van het volk nog maar te zwijgen!!
Mechelen telt de meeste historische monumenten per opp.vlakte eenheid. Spijtig dat de stad nu ontsierd wordt door allochtonen-overlast.
De Michr.oscoop is-o toeval!-van Mechelen afkomstig!
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:06   #45
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wel, ik zou me als Mechelaar (gelukkig ben ik dat niet) diep schamen voor zulke homofobe burgers. Hoe kortzichtig kan je zijn?

Gelieve dan ook maar in Mechelen te blijven. Zulke figuren kunnen we in Leuven missen als de pest.
Oud 25 december 2003, 14:06   #46
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Blijkbaar kan het nóg lager.
Integendeel, het is immoreel om dit ontaarde volkje en haar uitwassen te bevorderen. Homofilie is een seksuele afwijking in dezelfde orde als pedofilie en necrofilie.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:07   #47
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Djeez, het is ook nooit goed hé?

Eerst maak je zelf gewag van het aanpassen van het klimaat, en wanneer ik daarmee akkoord ga, is dat zelfs niet meer goed genoeg.
Waar staat er ergens dat het "niet goed genoeg" zou zijn? Ik ben absoluut akkoord dat we het klimaat moeten aanpassen. Maar ik denk niet dat je dat kan doen door homo's uit te sluiten voor adoptie. That's all.
En ik heb het erover om niet in het blinde weg wetsvoorstellen in te dien om 'progressief' te staan, maar er eerst studies aan te laten vooraf gaan, vooral bij zulke maatschappelijke kwesties.
Dus als dat ook al gelijk aan: "Geen adoptie door homo's" ...???

(Zeno schreef: En denk je dat we dat klimaat kunnen wegwerken door te zeggen "geen adoptie door homo's!" )

Het kan 3 kanten op, slechter, hetzelfde, beter.
Hopelijk behoort het tot de laatste twee. Maar om de eerste uit te sluiten moet daar eerst goed over nagedacht worden.
Nope, blijkbaar is de leuze: kiezers winnen, eventuele problemen gaan we achteraf wel onder de loep nemen.
Voorkomen nog steeds beter dan genezen? yeah right... (dat de progressieven maar opletten dat ze dit land niet vol homo-haters proppen, als je snapt wat ik bedoel...)

En dit was echt de laatste post van mijnentwege in deze thread.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:07   #48
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Blijkbaar kan het nóg lager.
Integendeel, het is immoreel om dit ontaarde volkje en haar uitwassen te bevorderen. Homofilie is een seksuele afwijking in dezelfde orde als pedofilie en necrofilie.
Jaja, en Elvis leeft. Ik weet het wel.

Ook van Mechelen?
Oud 25 december 2003, 14:10   #49
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, ik zou me als Mechelaar (gelukkig ben ik dat niet) diep schamen voor zulke homofobe burgers. Hoe kortzichtig kan je zijn?

Gelieve dan ook maar in Mechelen te blijven. Zulke figuren kunnen we in Leuven missen als de pest.
Leuven ofte Tobbackgrad.

Citaat:
Ook van Mechelen?
Uit Aalst.
Oud 25 december 2003, 14:12   #50
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Uiteraard is homofilie een ziekte, maar niemand zou op het idee te komen om zieken te straffen voor hun afwijking. Dat is evident.
Homofilie is geen ziekte. Werd in de jaren '80 door de Wereldgezondheidsorganisatie op basis van talloze rapporten van onafhankelijke psychologen die vooral sinds de jaren '60 actief onderzoek hebben gedaan naar homoseksualiteit bij mannen en vrouwen geschrapt van de lijst van 'ziekten'. U staat dus een klein beetje achter. 8)
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:13   #51
giserke
Banneling

Standaard

Zouden er mensen zijn die weten waarvoor adoptie dient?
Niet omdat koppels graag een kind zouden willen, Maar om kinderen zonder ouders bij een adoptiegezin te plaatsen.

Als je de huidige vraag naar adoptie kinderen ziet is het een hopeloze zaak voor homokoppels om kinderen de adopteren. Zij zullen toch nooit de kans krijgen om een kind te adopteren, gezien de grote lijst van kandidaten.
Ik denk niet dat er een organisatie is die een homokoppel voor een hetero koppel zal trekken. Dus voor mij geen probleem.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:16   #52
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyramus
Homofilie is geen ziekte. Werd in de jaren '80 door de Wereldgezondheidsorganisatie op basis van talloze rapporten van onafhankelijke psychologen die vooral sinds de jaren '60 actief onderzoek hebben gedaan naar homoseksualiteit bij mannen en vrouwen geschrapt van de lijst van 'ziekten'. U staat dus een klein beetje achter. 8)
Het is een geestesziekte en met welke objectieve criteria kan men die aanduiden? Als twee stieren op elkaar zitten, krijgen die toch ook enkele stokslagen om ze weer uit elkaar te halen?
Oud 25 december 2003, 14:18   #53
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
En ik heb het erover om niet in het blinde weg wetsvoorstellen in te dien om 'progressief' te staan, maar er eerst studies aan te laten vooraf gaan, vooral bij zulke maatschappelijke kwesties.
Dus als dat ook al gelijk aan: "Geen adoptie door homo's" ...???
We kunnen misschien ook studies bestellen om na te gaan of heterokoppels wel zo goed zijn als opvoederstandem...
Er zijn, m.n. in de VS, al veel kinderen die door holebikoppels werden grootgebracht. Die ervaringen wezen duidelijk uit dat het kind daar niet door benadeeld werd: integendeel, het had een 'opener' kijk op verschillende samenlevingsvormen en ging eenmaal volwassen zoals iedere jongere zijn/haar eigen weg, ook op seksueel vlak.
Oud 25 december 2003, 14:19   #54
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Niet omdat koppels graag een kind zouden willen, Maar om kinderen zonder ouders bij een adoptiegezin te plaatsen.
Juist ja, daarom dat koppels ervoor kiezen om buitenlandse kinderen te adopteren. Hier zijn geen kinderen die in aanmerking komen...
Waarom doen ze dat? Omdat de procedure sneller verloopt.
Alweer, juis ja, 't is voor de kinderen...
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:20   #55
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Als twee stieren op elkaar zitten, krijgen die toch ook enkele stokslagen om ze weer uit elkaar te halen?
Waar is dat goed voor?
Oud 25 december 2003, 14:37   #56
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Juist ja, daarom dat koppels ervoor kiezen om buitenlandse kinderen te adopteren. Hier zijn geen kinderen die in aanmerking komen...
Waarom doen ze dat? Omdat de procedure sneller verloopt.
Alweer, juis ja, 't is voor de kinderen...
Mijn oom heeft een Indisch meisje geadopteerd, ik kan u verzekeren dat de wetgeving de laatste jaren enorm verstrengt is. Zijmaar gerust, ge zult zomaar geen kind het land inbrengen als ge niet beantwoord aan de normen. Want ge moet dat kind hier in België nog regulariseren he. Dat gebeurt via de rechtbank. En zonder positief rapport van kind en gezin zult ge dat kind nooit kunnen regulariseren. Dat moet gebeuren voor dat het kind hier in Belgie is. In wezen komt het op het zelfde neer.
Ik weet het wel dat er vroeger veel organisaties waren die dat konden regelen zonder veel poespas. Gewoon een formulier in vullen binnenbrengen in de rechtbank en daarmee is de kous af. Maar nu is dat ook veranderd. Als ge dat nu probeert met een onwettelijke organisatie en ze kunnen dat hier bewijzen wordt ge gewoon aangeklaagd voor mensenhandel. Dus het kan alleen maar via de officiële kanalen waar dezelfde criteria wordt gehanteerd als voor het adopteren van binnenlandse kinderen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:54   #57
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik zou me als Mechelaar (gelukkig ben ik dat niet)
Graag meer uitleg waarom u zich gelukkig voelt dat u geen Mechelaar bent.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2003, 14:59   #58
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinci
Elk kind kan met bepaalde vragen alleen bij de moeder terecht, met andere vragen alleen bij de vader terecht, hoe gaat ge zoiets oplossen in een homohuwelijk als zo een kind nergens met zijn problemen terecht kan? Een homo-adoptie is gewoonweg nie verantwoord.
Wat dan met de éénoudergezinnen, kinderen van gescheiden ouders, kinderen waar de ouders niet meer naar omkijken, kinderen van overleden ouders??? Hoe ga je dat oplossen?
Sinds wanneer zijn slechte voorbeelden vrijgeleiden om het ook slecht te mogen doen?
In afrika zijn er veel oorlogen, dus ik mag mijn gebuur vermoorden...
Oud 25 december 2003, 15:16   #59
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:
Wel, ik zou me als Mechelaar (gelukkig ben ik dat niet)
Ik vind het niet bepaald een aantrekkelijke stad. Gewoon qua uitzicht....en blijkbaar zijn ook de inwoners niet al te ruimdenkend... (nuja, de Mechelse enkelingen op dit forum dan). Maar ik ben er zeker van dat de meerderheid der Mechelaars meer verstand heeft dan dat soort homofobe gevallen. Dus, geen nood. 8)
Oud 25 december 2003, 15:17   #60
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

Ik vind het niet bepaald een aantrekkelijke stad. Gewoon qua uitzicht....en blijkbaar zijn ook de inwoners niet al te ruimdenkend... (nuja, de Mechelse enkelingen op dit forum dan). Maar ik ben er zeker van dat de meerderheid der Mechelaars meer verstand heeft dan dat soort homofobe gevallen. Dus, geen nood. 8)
Dan is het goed.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be