![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is blijkbaar te zien dat u van Mechelen komt. Zo'n achterlijke degoutante stad om van het volk nog maar te zwijgen!! ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar hun afwijkingen dan als normaal en gunstig voor te stellen gaat te ver. Voor bepaalde beroepen zijn medische en psychologische testen voorzien, wat maar normaal is. Een geesteszieke kan dus geen politie-agent worden bijv. Zo zou het ook bij homo-koppels(of trio's of kwartetten of wat dan ook)moeten zijn. Kinderen opvoeden is een zware taak, een"beroep"zo u wil, en kan dus niet worden overgelaten aan zieken en onevenwichtigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Michr.oscoop is-o toeval!-van Mechelen afkomstig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel, ik zou me als Mechelaar (gelukkig ben ik dat niet) diep schamen voor zulke homofobe burgers. Hoe kortzichtig kan je zijn?
Gelieve dan ook maar in Mechelen te blijven. Zulke figuren kunnen we in Leuven missen als de pest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus als dat ook al gelijk aan: "Geen adoptie door homo's" ...??? (Zeno schreef: En denk je dat we dat klimaat kunnen wegwerken door te zeggen "geen adoptie door homo's!" ) Het kan 3 kanten op, slechter, hetzelfde, beter. Hopelijk behoort het tot de laatste twee. Maar om de eerste uit te sluiten moet daar eerst goed over nagedacht worden. Nope, blijkbaar is de leuze: kiezers winnen, eventuele problemen gaan we achteraf wel onder de loep nemen. Voorkomen nog steeds beter dan genezen? yeah right... (dat de progressieven maar opletten dat ze dit land niet vol homo-haters proppen, als je snapt wat ik bedoel...) En dit was echt de laatste post van mijnentwege in deze thread. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook van Mechelen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Zouden er mensen zijn die weten waarvoor adoptie dient?
Niet omdat koppels graag een kind zouden willen, Maar om kinderen zonder ouders bij een adoptiegezin te plaatsen. Als je de huidige vraag naar adoptie kinderen ziet is het een hopeloze zaak voor homokoppels om kinderen de adopteren. Zij zullen toch nooit de kans krijgen om een kind te adopteren, gezien de grote lijst van kandidaten. Ik denk niet dat er een organisatie is die een homokoppel voor een hetero koppel zal trekken. Dus voor mij geen probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn, m.n. in de VS, al veel kinderen die door holebikoppels werden grootgebracht. Die ervaringen wezen duidelijk uit dat het kind daar niet door benadeeld werd: integendeel, het had een 'opener' kijk op verschillende samenlevingsvormen en ging eenmaal volwassen zoals iedere jongere zijn/haar eigen weg, ook op seksueel vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Waarom doen ze dat? Omdat de procedure sneller verloopt. Alweer, juis ja, 't is voor de kinderen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet het wel dat er vroeger veel organisaties waren die dat konden regelen zonder veel poespas. Gewoon een formulier in vullen binnenbrengen in de rechtbank en daarmee is de kous af. Maar nu is dat ook veranderd. Als ge dat nu probeert met een onwettelijke organisatie en ze kunnen dat hier bewijzen wordt ge gewoon aangeklaagd voor mensenhandel. Dus het kan alleen maar via de officiële kanalen waar dezelfde criteria wordt gehanteerd als voor het adopteren van binnenlandse kinderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
In afrika zijn er veel oorlogen, dus ik mag mijn gebuur vermoorden... ![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||