![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006) |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
S www.hardcoreharmreducer.be |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() Wat ik mij afvraag is.....
Waarom is dit zo belangrijk? Waarom verkoopt men zijn zieltje, enkel, aan de eerste de beste die drugs legaliseerd? Dat moet een goeie zijn want we mogen ganse dagen met onze tote verdoofd rondlopen. Eigenaardige logica.... Tis niet verslavend..maar aan de andere kant hebben ze er wel verschrikkelijk veel voor over. Legaliseren...de kwaliteit moet goed zijn.. het moet gemakkelijk en ongecontroleerd verkrijgbaar zijn.... Tis raar. |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat er hier iemand zich niet over uit wilt spreken...
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Is Dedecker wel ingegaan op andere draden? Als hij wel op andere discussies is ingegaan en niet op de deze dan heb je hier een onderwerp waarmee je hem echt kan leren kennen. Zal hij zich laten kennen? Sx TrektUwPlant DrugUsersNeverQuit |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat: