![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Begrijp ik je goed moslim? Moet het buitenlands beleid van de Britten naar de pijpen van de imams dansen? Of anders gaan ze haat prediken? Heb je dat van de vakbonden geleerd, die vorm van chantage, of komt dat uit de koran? Of moet ik het opvatten als een dreigement?
Laatst gewijzigd door Dycore : 7 februari 2007 om 02:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Lincoln, ik zou je dit graag met klem horen veroordelen.
Laatst gewijzigd door Dycore : 7 februari 2007 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mij vallen vooral de woorden in het vet op. Best de boodschap zelf in het vet zetten, ipv de stemmingmakerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gebouw komt er nooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anderen lezen enkel de vetgedrukte woorden ja. Dat noemt men dan de "dommeriken".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Texten worden op het web voor 80% gescand, niet gelezen. Daarom is het belangrijk om in inverted pyramid stijl te schrijven en met highlighted keywords (vet) te werken. check anders maar eens Jacob Nielsen als je me niet geloofd, op www.useit.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De twee grootste problemen in Europa:
1) De Islam 2) De Islam-steunende machthebbers Toch komt er een kering. Europa heeft in haar geschiedenis altijd op tijd de moslims kunnen tegenhouden. Geduld is de boodschap. Laatst gewijzigd door Antoon : 7 februari 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De laatste keer gebeurde dit door hulp van Jan Sobiesky III, kronenhetman van Polen.
Met een goed gestuurde maatschappij en integere en vooruitziende politici had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. Nederland krijgt nu de rekening gepresenteerd van het nieuwe kabinet - wat volgt. Ik vraag me af wie de aangever was van de grenzeloze domheid om mensen binnen het land te halen wiens cultuur en denken haaks op die van ons staat. Ik zou voor een systeem streven dat politici die het land willens en wetens in een slechte positie plaatsen berecht moeten kunnen worden. Wie volgt?
![]() |
#51 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij zegt nu dat je je toch niet moet distantiëren omdat je daar niets mee te maken hebt, maar vind je niet dat je het misbruik dat anderen maken van jouw geloof zou moeten mee bestrijden en sterk veroordelen ? Immers Allah pleit volgens jou niet voor geweld enerzijds maar anderzijds ben je niet boos op mensen die beweren van wel en in zijn naam zulke zaken doen ? Vreemd vind ik dat.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
![]() Citaat:
Zoals men zegt in het marokkaans; fes fe yed nass sahl 3la lsan,vert; een schop in de handen van de mensen is gemakkelijk boven je tong !
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Neen, het bestaat niet in woorden !! Een blauwe sticker op iemand zijn rug plakken is zeer gemakkelijk, en zeker als de media in uw handen ligt !
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik ben noch anti-westers noch pro-fanatiek, ik blijf neutraal een mijn oordeel probeer ik zoveel mogelijk consequent te houden !
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik ook niet. Maar daar gaat het niet om. Jou stelling was dat de imams haat zullen prediken indien zij niet instemmen met het buitenlands beleid van het VK. Denk je dat die methode jullie moslims iets zal opleveren? Stem je in met die handelswijze? En wees nu eens duidelijk ipv rond de pot te draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |