![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat we onze kledingstijl en voedingswijze laten beïnvloeden door bijvoorbeeld Japan of China is historisch gezien niet abnormaal en inderdaad zelfs bevorderlijk. De afbouw van de zuilen waarop onze beschaving is gebouwd, is echter niet bevorderlijk. We moeten dus een grens trekken tussen positieve en negatieve invloeden. Citaat:
Ik heb het over het aanleren van decadente non-waarden, intolerantie (tav andersdenkenden) en "inside the box"-denken. Dat is de indoctrinatie die onze scholen vandaag zo sterk beheerst. Citaat:
Ik heb er geen probleem mee dat er homoseksuelen onder ons leven en heb zelfs lesbische vriendinnen, maar ik vind niet dat deze mensen van ons mogen eisen dat wij eeuwenoude instituten voor hen aanpassen en dat wij homoseksualiteit als iets normaals gaan beschouwen. |
|||
![]() |