![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Intussen mag jij natuurlijk denken wat je wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hele partij, niet alleen Gatz, staat als één man achter het voorstel van de Paviagroep. Voor de eerste keer sinds lang overigens, kiest een Vlaamse partij voor een standpunt dat 21e eeuws is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat voorstel is, zoals het u op tafel ligt, een geklungel van jewelste. Uit zogezegde democratische beginselen wordt een nationale kieskring uitgedacht maar dan wel eentje die alleen geldt voor een klein aantal politici die dan nog eens ingedeeld worden in numeriek vastgelegde groepen (waarbij men doet alsof er geen Duitstaligen bestaan in België).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In die van het Leopoldshotel, waar de machthebbers van jullie kartel de krijtlijnen hebben uitgestippeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je dit gelezen, Patriot? Ik neem aan dat de BUB de splitsing van BHV nu ijlings in zijn programma gaat opnemen, als noodzakelijke voorwaarde voor de realisatie van de fderale kieskring? Hou ons op de hoogte! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is normaal dat men net voor de grote sprong even terugschrikt en onderzoekt of men niet terug achteruit kan gaan. Vooral de iets minder moedigen onder ons moeten daarvoor niet bekritiseerd worden, maar eerder gerustgesteld en aangemoedigd! Iedereen weet dat we niet terug kunnen naar het verleden, en dat we over de kloof moeten en zullen springen.
Laatst gewijzigd door baarle : 16 februari 2007 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De VLD weet dat haar rijk uit is. Onlangs werden ze officieel "progressief", nu worden ze Belgicistisch. Ze zijn echt bereid tot elke vlucht voorwaarts om aan de onontkoombare catastrofe te ontsnappen, maar ondertussen bereiden de kopstukken in alle stilte hun vlucht naar internationale niveau's en naar Toscane voor. Een amusant schouwspel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België had lang geleden kunnen gered worden door het te democratiseren, maar die kans werd een halve eeuw geleden gemist. Het huidige wanhoopsgespartel van Pavia en andere nostalgici is too little, too late.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeef me mijn onwetendheid, maar kan iemand me uitleggen wat dat B-H-V nou eigenlijk is en waarom er zoveel ophef over bestaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of misschien kan dit al helpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brussel-halle-vilvoorde Laatst gewijzigd door baarle : 16 februari 2007 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Brussel is wettelijk tweetalig. Halle-Vilvoorde is wettelijk nederlandstalig. Maar voor de Verkiezingen voor kamer en senaat kunnen Fr kandidaten uit Brussel stemmen halen in HV dus in Vlaanderen. Dit gaat volledig in tegen de geest het federalisme. Er is aldus zo ook discriminatie want vlaamse kandidaten hebben geen toegang tot Waals grondgebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() Ik zit nog niet zolang op dit forum maar geef mij eens ''AL'' jou redenen om voor een unitaire staat te zijn want daar ben ik eigenlijk wel eens benieuwd naar !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zie ook het eerste middel in het arrest van het Arbitragehof over de provinciale kieskringen-met uitzondering voor Vlaams Brabant. Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 17 februari 2007 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |