![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een beetje en "Ze" leren ons dat het succes van de neoliberale conomische theoriëen gemeten moet worden aan de armoede bij kinderen: hebben kinderen het beter zal het slechter gaan met de economie ![]() ![]() ![]() :kots: Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2007 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2007 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() chipie,
lege insinuatie: de geschrapte zin voegde ik toe aan een andere post, omdat twee posts niet nodig waren. Waar jij je al druk om maakt.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Interessant in de links die op de BBC-website terug te vinden zijn, is de opmerking dat het een evolutie is die zich relatief recent heeft voorgedaan. En dat kan kloppen met mijn ervaringen. Het soort angstaanjagende taferelen die je vandaag in de uitgangsbuurten van de grote Britse steden ziet, kwam je een twintigtal jaar gewoonweg niet tegen. En dat leidt mij ertoe te veronderstellen dat het gewauwel over dat fameuze (nogmaals: onbestaande) 'angelsaksische model' in de analyse van deze problematiek totaal irrelevant is.
![]() |