![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Dan kan evengoed de irisgebasseerde identiteitskaart ingevoerd worden, zou meteen dubbel loontrekkers en niet bestaande kinderen, wat hiervoor wordt gezegd, voorkomen.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marokko is misschien een iets liberaler land dan andere moslimlanden, maar de koran komt nu eenmaal hierop neer dat het woord van Allaha en zijn profeet heilig is, en dat daar niks tegen in te brengen is... en dat een vrouw niks te zeggen heeft, etc... Ik zeg niet dat er geen moslims zijn, die ondertussen anders denken, maar diegene die hun 13 jarige dochter met nen 22 jarige gast laten trouwen die hun denkproces is nog middeleeuws in mijn ogen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken zelfs autochtonen die levenslang op den dop staan, autochtonen die crimineel zijn,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Handboek economie ligt onder mijn hoofdkussen. Een onweerstaanbare slaapverwekker... Als ik een vrouwtje had van dertien, moest ik het nooit raadplegen... Laatst gewijzigd door eno2 : 14 februari 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eigenlijk ja waarom niet van elke belg... scheelt bij het oplossen van moorden en misdaden, effe door de databank trekken en klaar is kees. maar dan ga je de linksen weren horen huilen over schending van de privacy , politiestaat etc... ah ja, want dan dreigen hun profiteersystemen ontmanteld te worden... het is bv, bekend dat asielzoekers soms onder verschillende namen bij verschillende OCMW's staan ingeschreven... Kassa, kassa, remember, ... waarom werken als het zo makkelijk is, ... Ik ben eugene uit zimbabwe, in Gent, en Hilaire uit senegal in antwerpen en piere uit Siera Leone in Turnhout en 1 of 2 keer in de maand pak ik den trein en ga overal cashen, ... als ge binnenkomt hebde natuurlijk uw papieren verloren, ... niemand hoeft te weten dat ge eigenlijk Jef Mobuttu uit Zaire zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken ik ook, maar het verschil is, dat ik da nie normaal vind, en jullie vinden dat dat allemaal maar moet kunnen ... ik vind het niet normaal dat 50 % van mijn pré opgaat aan dergelijke grapkes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overal loopt tuig rond. En overal moeten we zorgen dat dat tuig vastzit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, maar u en / of uw ouders betalen daar wel belasting voor ... Dagelijks pieken die gasten niet alleen uit uw en mijn zak, maar bovendien beperken ze de kansen van mensen die echt hulp nodig hebben. parasieten moeten opgespoord en verdelgd worden, anders eten ze hun gastheer op, daar gaat het over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al vele malen gezegd dat ik geen racist ben wat betreft opsporen van misdadigers en beroepsprofiteurs... van mij mogen ze ze allemaal pakken. hoe sneller hoe beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verwijder die oogklepjes nu eens .....
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Mijn levensles (en racistische uitspraak?):
De meeste (zoniet alle) Marokkanen die ik ken, proberen op één of andere manier te profiteren van mij. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 14 februari 2007 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Erik wordt wakker zenne,dat was dus de misdaad van één van onze Noord Afrikaanse vrienden,maar als ik dit nu zeg word ik als racist uit gemaakt,tewijl ik gewoon de waarheid zeg.......
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() |