![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Jezus mensen get a life. Stem op uw favoriete Flamin daar in BHV en laat de rest van de mensen hun ding doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de diensten van het DOVO de opdracht gegeven mijn huis op te blazen!
Ik ben het beu: die muggen die steeds mijn nachtrust verstoren moeten eraan. Ik probeerde alles: ddt, machienjes met plakkers in, zoemers die de muggen moesten verjagen. Ik organiseerde jachten met vliegenmeppers, inclusief de elektrische van de Aldi. En nu is het gedaan: DYNAMIET! Ik zal nu eindelijk goed kunnen slapen. En fris bovendien! Blaas de democratie op: de beste manier om er misbruiken van te vermijden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou jou toch niet tegen om aan ongrondwettelijke verkiezingen deel te nemen?
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat allemaal om ongrondwettelijke verkiezingen goed te praten?
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() heb mij ingeschreven.
houzee ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bedoeling is niet om Verhofstadt aan de macht te houden en het VB eraan brengen kan ik toch niet. Ik kies er deze keer dus voor om de "democraten' te laten weten dat IK het NIET ben die de grondwet overtreed.
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel wat mensen, niet toevallig veelal Vlaamsgezinden, zijn de kritiek die het VB brengt op het Belgische regime al een tijdje voorbij. Dit blijkt ook weer in deze discussie over het deelnemen aan ongrondwettelijke verkiezingen: Luc gaat op dit aspect zelfs niet in, het is alsof de onwettelijkheid voor hem van geen belang is. Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik weet uiteraard dat het niet je bedoeling is, maar het resultaat is jammer genoeg wel het tegenovergestelde van je bedoeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang de democratie niet ingevoerd wordt in dit land, is elke verkiezing een gedwongen koppelverkoop: je stemt voor een bepaald deel van een partijprogramma, en je krijgt er een boel onzin bij die je niet lust maar niet kan weigeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen illusies, Luc.
Ook aan het resultaat zullen mijn en jouw stem niets veranderen. Om dat te weten hoef je maar te kijken naar wat er vandaag al in Hoboken gebeurt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 februari 2007 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het VB door de Haviko-boycotactie een betekenisvol aantal stemmen verliest, zal het misschien eens ernstig nadenken over hoe het echt een ommekeer teweeg kan brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie het onder ogen. We zijn machteloos gemaakt en worden machteloos gehouden door de zelfbenoemde democraten van dit stront-koningdom. Onze verplicht uitgebrachte stemmen zijn decennialang waardeloos. Dat ik me nu verzet tegen een regime dat zijn eigen grondwet aan zijn botte boots lapt zal de zaak dus niet meer maken.
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bijzonder naief, Baarle, waarom zouden partijen wakkerliggen van verloren of niet uitgebrachte stemmen in dit systeem liggen partijen alleen wakker van een stijgend aantal stemmen van een niet coalitiegenoot. al jaren dat tussen de 10 en de 15 % van de stemgerechtigde kiezers niet opdaagd (ondanks de opkomstplicht) ... een percentage dat amper aandacht krijgt ... dus met wegblijven van de stemming bereik je NIKS zelfs niet als je 10% van de kiezers zou kunnne mobiliseren voor je idee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 22 februari 2007 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans heeft Ana List zich ook ingeschreven voor de Haviko actie....