![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grappig dat Vlamingen een dier op hun vlag hebben dat hier niet bestaat, en de Walen wel. Zouden de Vlamingen afstammen van mensen die wonen waar er ook leeuwen zijn/waren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Plankendael?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is nochtans heel bekend hoor
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Wat een zever, dan vraag ik me ook af waar de Albanezen en de Bhutanesen vandaan komen.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Nochtans liepen er vroeger in deze contreien leeuwen rond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
De habitat van diersoorten verandert en dat is niet alleen een fenomeen van de voorbije eeuwen. Zo wordt er gezegd dat Noord-Afrika vroeger veel leeuwen had maar dat de Romeinen met hun drang naar vertier daar mooi een einde aan gemaakt hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De communistische was trouwens een stuk radicaler en bloediger: Zo werd in de Rode Vaan eind '41 al opgeriepen VNV'ers neer te kogelen, hoewel die helemaal niet bewapend waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De leeuwen met manen tot op de buik, die je nu nog in Indië terugvindt, leefden ook in Anatolië.
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Was ook de reden dat die uit 99,99% uit lafaards en smeerlappen bestonden. Die na hun zelfvernoemde heldedaden andere er lieten voor opdraaien en na die zogenaamde bevrijding zich te buiten gingen aan het mishandelen van vrouwen en familie van wat zij vonden, de verkeerde. Is een heel deftige bladzijde in de belzieke geschiedenis, zeker de zo geprezen bevrijdingsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Gelezen in de reeks van M. De Wilde, blijven fantastische boeken. Ik dacht collaboratie deel 2.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 1 maart 2007 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Zet het misschien in jouw signature, bespaart je veel werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus terug on-topic, het gaat over het verschil tussen Vlaamse en Waalse SS-ers. Heeft niets vandoen met symphatie zoeken voor (s)linkse "zogenaamde" slachtoffers. Indien u vindt van wel, komen we automatisch terug bij de slachtoffers gemaakt door dat (s)links krapuul. Of denkt u dat men na 62 jaar dat "enkelzijdig" singeltje nog niet is moe gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's, ongeacht haar verdiensten in de tijd dat ze uitkwamen, nogal verouderde literatuur hoor. Voor het VNV kan je beter Nico Wouters en Bruno De Wever nemen. In het licht van mijn nogal grondige studie van die twee werken voor mijn thesis momenteel lijkt het me toch nogal vreemd dat het VNV twee Dinaso's kon en mocht executeren omdat zij zich niet wilden aansluiten bij de VNV-Eenheidsbeweging. Zeker dat er niet meer in het spel was dan dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Mijn studie voor thesis betreft de naoorlogse Vlaamse Beweging, dus aub mij enigzins wat respijt geven inzake precieze details. Maar ik beloof het op te zoeken! Laatst gewijzigd door Praetorian : 1 maart 2007 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() UGent.
|
![]() |
![]() |