![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Akkoord maar dit moest er even uit
![]()
#44 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Kom, kom...
Kijk naar de feiten, de NCD gign toch ook een kartel vormen met de VLD, en wees nu objectief, het is gewoon opgeslorpt in de VLD En SoLiDe wil geen kartel, en is toch nog een van de grotere kleine partijen. En SoLiDe telt wel meer dan één jong lid... Nu Vivant een grote bondgenoot heeft gevonden is het natuurlijk zeer simpel op het 'klein grut' te schieten. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solide is zelfs bij de kleine partijen een kleine partij. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorwaarden waren wel iets gunstiger dan voor de NCD. Logisch, want Vivant is een echte partij die al iets bewezen heeft, terwijl NCD gewoon een creatieve overstap was. |
||
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit wordt echt leuk.
De BUB deed vroeger juist hetzelfde, nu zijn ze wat gekalmeerd en vervolwassent.
#51 |
Burgemeester
|
![]() Dat is inderdaad waar dat de NCD een lucratieve overstap was. Maar in Wallonië was er een identieke situatie, sommige leden van de CDH richten een eigen partij op, nl. de MCC (Mouvemant des Citoyens pour le Changemant), die later ook een kartel vormde met de PRL-FDF en dat nu de MR is geworden, in het nederlandstalig kiescollege is dat ook zeer mogelijk,... VLD Vivant-Liberale-Democraten
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() ik wens SOLIDE succes met de verkiezingen. al ben ik er zeker van dat ze de 5% nooit gaan halen. maar ik vind ze alleszins beter dan die andere lilliputterpartijen BUB en VEILIG BLAUW
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() Dank U,
we weten ook dat we geen 5% deze verkiezingen zullen halen, maar we doen mee als een positiefe-protest stem -alternatief >Hoop doet leven< |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Stijn, je hebt meer talent dan het te vergooien voor- godbetert- "Solide" (
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burgemeester
|
![]() Misschien, maar ik weet nog niet dat ik defenitief bij SoLiDe blijf... Ik ben nog jong en me nu al defenitief hechten aan een partij, bwaa.
Trouwens, wanneer komt die nieuwe partij van jouw eraan....? |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet van plan een nieuwe partij op te richten.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Burgemeester
|
![]() en wat was dan die denktank 'leefbaar België' dan?
|
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() ?
![]() Ik ben werkend lid van Bplus, ik denk dat je de forumpartij "Leefbaar Forum" bedoelt ![]() |
![]() |