![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vind je het abnormaal dat je daar als politiek geïnteresseerde kiezer toch eens over nadenkt? Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Als je zo overtuigd bent dat je gesprekspartner een leugenaar is zonder zelfs het IQ van een kleuter, dan is het niet erg verstandig dat gesprek aan te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
En dat is uiteraard niet de andere Vlaamse partijen belonen met een stem in de hoop dat het zo beter wordt. daarom: Vlaams Belang het enig alternatief! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er komt een dag dat genieten van de schok van het verkiezingsresultaat niet genoeg voldoening meer geeft, en dat je als kiezer waar voor je stem wilt. Ik hoop (en vermoed) dat de VB-top daar toch eens over nadenkt. Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah neen? En wie bepaalt dan achter welke ideeën men eendrachtig hoort te zijn?
We zijn allemaal individuen met eigen noden en ideeën, en dat lijkt me maar goed ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Of moeten we nu maar eenmaal aanvaarden dat in onze democratie stemmen zinloos is. En zo ja, wat is dan het alternatief? Een staatgreep met die doorgedraaide 'extreemrechtse' militairen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom ben ik al een goed decennium voorstander van de invoering van het BROV. Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 18:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Wat dat betreft heb je gelijk, daar pleit ik schuldig voor. In elk geval zul je mij nooit topics zien openen om het VB af te zeiken, maar als ik in de tegenaanval ga durf ik de pedalen wel te verliezen. Da's des mensen zeker? Er zijn maar weinig mensen die in de VB/N-VA-polarisatie op het forum het hoofd een beetje koel houden. Jij en Rober T horen daar alleszins bij.
Laatst gewijzigd door zorroaster : 22 februari 2007 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed jij bent al een goed decennium voorstander van BROV. Dat is al een behoorlijk lange tijd! En het heeft blijkbaar nog niet veel teweeggebracht vermits zo goed als niemand weet wat je daarmee bedoelt. Mogelijk eens iets anders proberen wat al een goed decennium wèl iets heeft teweeggebracht, zoals stemmen voor een partij die wil wat wij willen. Laatst gewijzigd door luc broes : 22 februari 2007 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Wat een taal! Ik zou zeggen: 'ge za precies nen blokker!'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enne, waarom het VB wel zou doen wat wij willen, eenmaal ze de kans zouden hebben, is mij een raadsel. Welke aanwijzingen hebben we daarvoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grossfaz : 22 februari 2007 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Luc, de meeste partijen hebben een programma dat min of meer wel te doen is. Als ik enkel op de programma's zou afgaan, zou ik LDD moeten stemmen: voluit liberaal, vlaamsgezind en direct-democratisch. Maar ik heb het in de loop der jaren afgeleerd om nog te luisteren naar politici, laat staan te geloven wat ze schrijven: al jaren kijk ik alleen nog maar naar hun daden en - bij gebrek daaraan - naar hun lichaamstaal. Vaak, als politici bezig zijn op TV, zet ik de klank af en kijk naar hun gelaatsuitdrukkingen, hun gebaren, hun blik: een pak veelzeggender dan hun woordenkramerij. Als je niet luistert maar kijkt, dan zie je veel sneller of iemand authentiek is, dwz of hij/zij betrouwbaar is.
En het spijt me, maar ik zie bijzonder weinig betrouwbare mensen bij de politici, en bij het Belang heus niet meer dan bij de anderen. Het enige verschil tussen de modale VB-politicus en de anderen is dat de eersten nog de kans niet kregen om te bewijzen dat ze ons vertrouwen niet waard zijn. Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |