![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze erover liegen...woeoeoeoeoeoeo!!! Moord brand!!!!!! Moord brand!!!!!!! Ze liegen over iets!!!!!!!! Liegen is blijkbaar al erger dan het laten ontploffen van bommen tussen inschuldige mensen. Daar zwijg je dan weer over. Ga je pas moord en brand roepen indien een zelfmoordterrorist liegt over de grote van zijn bom ofzo? ![]() Ik zou het ook zo goed mogelijk geheim houden, kwestie van de vijand geen moed in te spreken, erg é.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 februari 2007 om 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leopold II had dus het recht Congo leeg te plunderen zolang het maar de economische belangen en de welvaart van België ten goede kwam ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 23 februari 2007 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aan VS kant, inderdaad. Aan Iraakse kant zijn er tussen de 400.000 en 900.000 mensen gesneuveld als gevolg van de oorlog. Beetje doorsnee oorlog dus, wat dat betreft.
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Bush zoals nu een budget voorstelt waarbij opnieuw massaal veel geld naar het militair-industrieel complex gaat en bespaard wordt op onderwijs en gezondheidszorg, wiens belangen worden er dan verdedigd? Die van een land of van een specifieke klasse in dat land?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat er wel toe behoort zijn geld, wapens, drugs, olie... Alles wat geld opbrengt. En het zal je verbazen, maar over die realiteit gaat de oorlog in Afghanistan. En wat ik schrijf over Karzai doet u af met een dooddoener, maar het is wél de waarheid. Dat betwist u tenminste niet. Hij zetelde in de raad van beheer van UNICOAL en dat bedrijf zal nu de pijpleiding leggen doorheen Afghanistan. Zoals Dick Cheney in de raad van beheer van Halliburton zat en het precies dat bedrijf is dat schatrijk wordt door de oorlog in Irak. En op dezelfde manier zaten de families Bush en Bin Laden in het bedrijf Carlyle Group dat eveneens rijk werd door de oorlog in Irak en bovendien ook nog eens door de aanslagen op het World Trade Center. U mag dat allemaal een eigenaardige manier van kijken vinden, maar het geeft wel een zeer realistisch en ontluisterend beeld van hoe het kapitalisme in elkaar zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot Irak is Afghanistan een door de VN gesanctioneerde operatie waarbij de NAVO het op zich genomen heeft militair de hoofdmoot voor zijn rekening te nemen.
Ik moet soms ook al op mijn tanden bijten(vooral als ik merk dat er mannelijke Afghanen op militaire leeftijd hier,in Europa,voor vluchteling komen spelen ![]() Volhouden lijkt daar de boodschap.....misschien is het "warlord"-systeem in Afghanistan nu eens een voordeel......kom overeen met de "chief",en het gaat al veel beter! Laatst gewijzigd door kelt : 23 februari 2007 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hola.... na Leopold II kwam Leopold III en die werd dan weer verdedigd door de Vlamingen. Ieder zijn koning en zijn eigen belangen...... maar dat is geen antwoord op de vraag die ik stelde.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 23 februari 2007 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De bemanning werd opgepikt door een andere helikopter??? Volgens dit filmpje toch niet hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() check it out johnson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() priceless, het gaat wel degelijk over die helikopeter, stond zo op die site. Komaan die zijn zo dood als een pier, ge hebt het zelf gezien. De opstandelingen stond rond het wrak en ze sleepten de dode piloten over de grond...
En ge moet stoppen met geloven wat amerika & co zegt, merendeels toch zever. De bemanning werd niet opgepikt zoals amerika zei, ge hebt toch ook gezien dat ze dood als een pier waren ![]() Laatst gewijzigd door is da waar : 25 februari 2007 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De cijfers zijn niet van mij maar van het John Hopkins instituut. De berekeningsmethode is dezelfde als die waarmee bv. het aantal slachtoffers in Darfur wordt berekend, cijfers die verder niemand betwist.
De manier van onderzoeken is wetenschappelijk correct, het resultaat is tussen de 400.000 en 900.000 doden, het meest waarschijnlijke aantal is 655.000 doden. Ik vind zoveel doden in een zoektocht naar onbestaande massavernietigingswapens ook lichtelijk overdreven, maar u moet het de VS verwijten, niet mij.
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat de feiten die ik u voorschotel u irriteren is een goede zaak; die realiteit irriteert mij ook. Dat is de reden waarom ik erover publiceer.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |