![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar is mijn quote van toepassing op mijn reacties in deze draad?? Ge bewijst hiermee enkel mijn punt, namelijk uw onvermogen om deftig te argumenteren of redeneren. Bovendien heb je net zoals uw geliefde spitsmuis duidelijk last van een tunnelvisie.
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Nee, dat heb ik hem nog nooit weten doen.
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ook een duitser is door de CIA op een niet legitieme manier naar een afghaanse gevangenis gebracht.
Het proces hiertegen ondermijnt echter de samenwerking ? Ferme samenwerking als ge ze al moet ontvoeren .... Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 2 maart 2007 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 2 maart 2007 om 01:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of moet die redenering door U, Fonske met zijn sponske, voorafgaandelijk goedgekeurd worden?... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik herhaal het : ik ben zoals geweten meestal voorstander van wat de VS doen. Maar die ontvoeringen kunnen ook bij mij niet door de beugel. Ik draai wel de prioriteiten om : je moet eerst de verantwoordelijkheden van je eigen regering uitpluizen want die handelt in jouw naam. Dan pas kan je eventueel die CA mannen vervolgen. Of je kan de twee tegelijkertijd doen, maar de eigen regering kan toch niet buiten schot blijven. Dat zou pas verontrustend zijn, dat wij niet meer in staat zijn om onze eigen regeringen onder controle te houden. Laatst gewijzigd door Kaal : 2 maart 2007 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 2 maart 2007 om 08:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() OK, laat ons stellen dat wij Europeanen en zij in hetzelfde bedje ziek zijn op dat gebied. Geeft toch toe, in ons hoofd zijn wij alemaal overtuigd van onze superioriteit. Er is wel een verschil. Wij pronken met onze superioriteit tov Amerika. Amerika doet dat eerder tov iedereen. Maar het is duidelijk dezelfde mentaliteit. Enfin dat is mijn perceptie. Het is een beetje moeilijk omda te bewijzen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ge moogt daar natuurlijk op reageren, maar door terechte kritiek goed te praten of weg te wuiven zak je op het niveau van die ongenuanceerde radicalen.
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een goede redenering staat trouwens op zichzelf en hoeft niet goed gekeurd (gezag) te worden. Dat is juist waar de quote op slaat.
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hopelijk gaat U nu stoppen met te reageren, want anders blijven we bezig... Trouwens, ik heb in deze draad geen enkele goede redenering van U gezien en toch heb ik op geen enkele redenering van U geprotesteerd.. Maar ja, ik heb ook geen sponske... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over posters in het algemeen maar over die posters die kritiek geven over Amerika. Velen onder hen gebruiken een bitsige en nijdige toon die zij enkel reserveren voor Amerika (en eventueel Israël) en niet voor andere zaken die zij ook afkeuren. Begrijp je wat ik bedoel? Uiteraard doen andere dat ook als het over moslims gaat bvb maar wij waren hier even specifiek bezig over Amerika. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |