Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2007, 14:36   #41
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dit soort reactie is smakeloos in woordkeus en intentie. Ik zie echter nergens dat hij de mishandeling goedkeurt.

Niets smakeloos aan lijkt me. Enkel geven er sommigen een negatieve interpretatie aan, welke ik veelvuldig weerlegd heb.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=271
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=275
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 14:47   #42
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Niets smakeloos aan lijkt me. Enkel geven er sommigen een negatieve interpretatie aan, welke ik veelvuldig weerlegd heb.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=271
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=275
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278
Ik heb het allemaal gelezen. Oók het bericht waarin je met een 'afschuw-onomatopee' reageert op de suggestie dat je weleens op een allochtone vrouw zou kunnen vallen.

Ik denk dat je erg jong bent en/of nog geen ervaring hebt.
Ik lach in ieder geval al hard mee.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2007, 14:49   #43
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het allemaal gelezen. Oók het bericht waarin je met een 'afschuw-onomatopee' reageert op de suggestie dat je weleens op een allochtone vrouw zou kunnen vallen.

Ik denk dat je erg jong bent en/of nog geen ervaring hebt.
Ik lach in ieder geval al hard mee.
Over smaak valt niet te discussieren lijkt me
Oud 5 maart 2007, 14:52   #44
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Over smaak valt niet te discussieren lijkt me
Dat is waar. Toch zijn er erg veel knappe marokkaanse vrouwen op deze wereld.
Oud 5 maart 2007, 14:54   #45
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Zal ik ook nooit ontkennen, toch voel ik er mij niet toe aangetrokken.
En dit wordt afgedaan als racisme...zelfs nazisme
Oud 5 maart 2007, 15:11   #46
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ik begrijp ook niet hoe mensen dát van je kunnen denken.
Want het is toch zeker niet zo dat je dat soort terminologie gebruikt...

>kuch<>verbasterde kinderen<>kuch><white pride>kuch<
Oud 5 maart 2007, 15:15   #47
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Ik begrijp ook niet hoe mensen dát van je kunnen denken.
Want het is toch zeker niet zo dat je dat soort terminologie gebruikt...

>kuch<>verbasterde kinderen<>kuch><white pride>kuch<
Met aandachtig(er) lezen kom je een heel eind, hoor.
Oud 5 maart 2007, 15:20   #48
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Met aandachtig(er) lezen kom je een heel eind, hoor.
Hee Willem, niet gaan roepen dat ik hem ergens van beschuldig o.i.d. Ik heb de hele draad gelezen en ben dat niet van plan. Maar als je al in de eerste pagina's van een draad over zo'n onderwerp als dit al gaat strooien met dit soort beladen termen moet je ook niet gek opkijken als mensen een bepaald idee van je krijgen.
Zo naïef is Jurgen79 nou ook weer niet.
Oud 5 maart 2007, 15:27   #49
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme of nazisme... neen, daar denk ik niet aan. Wel aan een naïeve jonge gast die een enorme nood aan controle heeft en nog gelooft dat relaties (liefde, vriendschap, sexuele aantrekkingskracht...) zich laten reguleren door het denken.
Oud 5 maart 2007, 15:28   #50
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Hee Willem, niet gaan roepen dat ik hem ergens van beschuldig o.i.d. Ik heb de hele draad gelezen en ben dat niet van plan. Maar als je al in de eerste pagina's van een draad over zo'n onderwerp als dit al gaat strooien met dit soort beladen termen moet je ook niet gek opkijken als mensen een bepaald idee van je krijgen.
Zo naïef is Jurgen79 nou ook weer niet.
Ach, ik heb al wel poco's kwaadgekregen door een woord "inburgeren" te gebruiken in de zuivere betekenis die het in/sinds mijn jeugdjaren had/heeft.

Jurgen drukt zich wat speels en plastisch uit maar op iets haat-achtigs heb ik hem/haar nooit kunnen betrappen.
Oud 5 maart 2007, 16:38   #51
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ach, ik heb al wel poco's kwaadgekregen door een woord "inburgeren" te gebruiken in de zuivere betekenis die het in/sinds mijn jeugdjaren had/heeft.

Jurgen drukt zich wat speels en plastisch uit maar op iets haat-achtigs heb ik hem/haar nooit kunnen betrappen.
Daarom blijf ik bij mijn eerdere berichten.
Oud 5 maart 2007, 17:48   #52
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Racisme of nazisme... neen, daar denk ik niet aan. Wel aan een naïeve jonge gast die een enorme nood aan controle heeft en nog gelooft dat relaties (liefde, vriendschap, sexuele aantrekkingskracht...) zich laten reguleren door het denken.

Ga ik straks op terugkomen
Oud 6 maart 2007, 00:12   #53
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ah zo! Die zijn énorm goed geïntegreerd zeg! Hebben zelfs Vlaamse namen aangenomen!
Even serieus nu.In elk volk, hoe goed dan ook, zitten misdadigers.Het verschil tussen een "goed", en een "slecht" volk zit hem in het percentage misdadigers.Snapt u, "filosoof"?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 00:21   #54
Marlientje
Banneling

Standaard

Ze was beter met boer Charel begonnen...
Marlientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 00:24   #55
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
de knappe mogen hier blijven, wat mij betreft.De lelijke mogen weggaan, en al hun manvolk meenemen.Als die knappe dan kinderen krijgen van Europeanen, die naar onze normen opgevoed worden, is er geen vuiltje aan de lucht: in een generatie of 2-3 hoogstens, zijn die totaal opgeslorpt door de bevolking, zijn dat gewone europeanen geworden.Niks racisme dus.Het enige gevaar is de mentalteit die die mensen vandaag hebben, komende uit hun kultuur, hun godsdienst.D�*t is het dat zich tussen hen en ons opstelt als een onoverkombare muur, en is de wortel van al onze problemen.Niet het "ras" op zich.
Oud 6 maart 2007, 00:27   #56
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Ah zo! Die zijn énorm goed geïntegreerd zeg! Hebben zelfs Vlaamse namen aangenomen!
Even serieus nu.In elk volk, hoe goed dan ook, zitten misdadigers.Het verschil tussen een "goed", en een "slecht" volk zit hem in het percentage misdadigers.Snapt u, "filosoof"?
je gaat offtopic!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 00:29   #57
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Ze was beter met boer Charel begonnen...
hallo! Een nieuw genie op het forum precies
Wees welkom, er is hier een tekort aan vrouwen met een groot gevoel voor verfijnde humor, en u lijkt me zo iemand
Oud 6 maart 2007, 00:33   #58
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
je gaat offtopic!
OK.Die familie is een wreedaardige bende boerenklootzakken, en verdienen streng gestraft te worden zo heel dit verhaal klopt.Goed zo?
Wat verder nu met die marokkaanse vrouw + kind?Die staat er alleen voor nu.Mischien kunnen de bezittingen van haar beulen verkocht worden terwijl ze in de bak zitten, en dan kunnen ze haar met een pak centen terug naar haar eigen land sturen.
Oud 7 maart 2007, 13:29   #59
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Kan je ook een bewijs aanhalen dat die onmensen hun inspiratie vonden in multiculturele gedachten? Dat ze die aanhangen of zo?
Het lijkt er veel meer op dat ze die met geweld weigeren.
Wat zie jij als "politiek correct" (jouw term!) in hun handelswijze?
Ik zie er niets "politiek correct" in! Ze volgden gewoon het haatklimaat, gecreëerd door het VuilB. Die mensen weten van de islam hoogsten wat ze hoorden zeggen of lazen in de media: de Vuil B-caricatuur dus.

Voor mij dient men die daders op te sluiten, en de sleutel te verliezen: water en brood dagelijks door een luikje moet volstaan en d�*t gedurende lange tijd!!
Mijn reactie komt laat. Eigenlijk te laat, ik ben nu eenmaal een ontrouwe forumhangers.
Of ik kan bewijzen of de Basseveldse daders zich lieten inspireren door de multiculturele gedachte? Natuurlijk niet. Ik zou kunnen opwerpen dat Filosoof het omgekeerde niet kan bewijzen. Maar zulk 'n mannier van discussiëren kan alleen maar leiden naar een bezopen welles-nietes-stelling. Ik wil maar zeggen: niet alleen de standpunten contrasteren, ook de wijze van discussiëren. Dit terzijde, wat ik vooral wou zeggen: het aanwenden van geweld om een vrouw het recht op zelfbeschikking te ontnemen is een methode die veelvuldig toepassing vindt in exotische culturen (lees: islamitische culturen). En wij, de Europeanen, worden aangemaand om de islamitische cultuur en de bijbehorende methodes te accepteren, kwestie van niet uit de multuculturele toon te vallen.

Of de Basseveldse daders de multiculturele gedachte met geweld weigeren is discutabel. Wat boven elke discussie staat is dat ze zich manifesteerden als achterlijke boeren die gewelddadig worden als ze oordelen dat hun traditionele waarden in gevaar zijn, maw: ze leveren een perfecte imitatie van het gedragspatroon dat moslims ontwikkelen als ze zelf maar de geringste aantasting van hun traditionele waarden menen waar te nemen.

Vermoed ik multiculturele aspiraties bij de Basseveldse daders? Onderscheid ik een politiek correct gedrag bij hun? vraagt Filosoof zich af. Natuurlijk niet, 't zou er nog aan mankeren. De daders mogen dan niet uit multiculturele geestdrift gehandeld hebben, hun modus operandi is het bij uitstek. Erger, deze modus operandi wordt in kringen van zelfverklaarde progressieven verheerlijkt als de multiculturele praktijk, althans als de daders moslims zijn en in die hoedanigheid overgaan tot geweld zodra één en ander ze niet zint. De zelfverklaarde progressieven zijn bereid zich op te werpen als de pleitbezorgers van geweld en gewelddadige onderdrukking, alles liever dan de perfide trekjes van de multicultuur in vraag te moeten stellen.

Terwijl ik deze tekst zit te typen staat de radio aan. Het VRT-nieuws meldt het opblazen van een TV-station in Kasjmir, door moslims uiteraard (wie anders). Naar verluidt maakte het station zich schuldig aan het uitzenden van Friends (de TV-serie).
Achterlijke boeren die hun toevlucht tot geweld zoeken als ze vermoeden dat hun traditionele waarden onvoldoende gerespecteerd worden. Neen, Filosoof, ik zie niets politiek correct in hun handelswijze, ze volgen gewoon het haatklimaat, gecreëerd door wie ook weer?
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 13:54   #60
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Mijn reactie komt laat. Eigenlijk te laat, ik ben nu eenmaal een ontrouwe forumhangers.
Of ik kan bewijzen of de Basseveldse daders zich lieten inspireren door de multiculturele gedachte? Natuurlijk niet. Ik zou kunnen opwerpen dat Filosoof het omgekeerde niet kan bewijzen. Maar zulk 'n mannier van discussiëren kan alleen maar leiden naar een bezopen welles-nietes-stelling. Ik wil maar zeggen: niet alleen de standpunten contrasteren, ook de wijze van discussiëren. Dit terzijde, wat ik vooral wou zeggen: het aanwenden van geweld om een vrouw het recht op zelfbeschikking te ontnemen is een methode die veelvuldig toepassing vindt in exotische culturen (lees: islamitische culturen). En wij, de Europeanen, worden aangemaand om de islamitische cultuur en de bijbehorende methodes te accepteren, kwestie van niet uit de multuculturele toon te vallen.

Of de Basseveldse daders de multiculturele gedachte met geweld weigeren is discutabel. Wat boven elke discussie staat is dat ze zich manifesteerden als achterlijke boeren die gewelddadig worden als ze oordelen dat hun traditionele waarden in gevaar zijn, maw: ze leveren een perfecte imitatie van het gedragspatroon dat moslims ontwikkelen als ze zelf maar de geringste aantasting van hun traditionele waarden menen waar te nemen.

Vermoed ik multiculturele aspiraties bij de Basseveldse daders? Onderscheid ik een politiek correct gedrag bij hun? vraagt Filosoof zich af. Natuurlijk niet, 't zou er nog aan mankeren. De daders mogen dan niet uit multiculturele geestdrift gehandeld hebben, hun modus operandi is het bij uitstek. Erger, deze modus operandi wordt in kringen van zelfverklaarde progressieven verheerlijkt als de multiculturele praktijk, althans als de daders moslims zijn en in die hoedanigheid overgaan tot geweld zodra één en ander ze niet zint. De zelfverklaarde progressieven zijn bereid zich op te werpen als de pleitbezorgers van geweld en gewelddadige onderdrukking, alles liever dan de perfide trekjes van de multicultuur in vraag te moeten stellen.

Terwijl ik deze tekst zit te typen staat de radio aan. Het VRT-nieuws meldt het opblazen van een TV-station in Kasjmir, door moslims uiteraard (wie anders). Naar verluidt maakte het station zich schuldig aan het uitzenden van Friends (de TV-serie).
Achterlijke boeren die hun toevlucht tot geweld zoeken als ze vermoeden dat hun traditionele waarden onvoldoende gerespecteerd worden. Neen, Filosoof, ik zie niets politiek correct in hun handelswijze, ze volgen gewoon het haatklimaat, gecreëerd door wie ook weer?

Het haatklimaat gecreëerd door linkse verzuurden die hun multiculturele dogma's persé aan iedereen wil opdringen en die met de gedachtepolitie klaar staan als de perfide trekjes van de multicultuur in vraag gesteld worden.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be