![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets smakeloos aan lijkt me. Enkel geven er sommigen een negatieve interpretatie aan, welke ik veelvuldig weerlegd heb. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=271 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=275 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je erg jong bent en/of nog geen ervaring hebt. Ik lach in ieder geval al hard mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Want het is toch zeker niet zo dat je dat soort terminologie gebruikt... >kuch<>verbasterde kinderen<>kuch><white pride>kuch< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Met aandachtig(er) lezen kom je een heel eind, hoor.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Zo naïef is Jurgen79 nou ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Racisme of nazisme... neen, daar denk ik niet aan. Wel aan een naïeve jonge gast die een enorme nood aan controle heeft en nog gelooft dat relaties (liefde, vriendschap, sexuele aantrekkingskracht...) zich laten reguleren door het denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Jurgen drukt zich wat speels en plastisch uit maar op iets haat-achtigs heb ik hem/haar nooit kunnen betrappen.
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ga ik straks op terugkomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Even serieus nu.In elk volk, hoe goed dan ook, zitten misdadigers.Het verschil tussen een "goed", en een "slecht" volk zit hem in het percentage misdadigers.Snapt u, "filosoof"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ze was beter met boer Charel begonnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() de knappe mogen hier blijven, wat mij betreft.De lelijke mogen weggaan, en al hun manvolk meenemen.Als die knappe dan kinderen krijgen van Europeanen, die naar onze normen opgevoed worden, is er geen vuiltje aan de lucht: in een generatie of 2-3 hoogstens, zijn die totaal opgeslorpt door de bevolking, zijn dat gewone europeanen geworden.Niks racisme dus.Het enige gevaar is de mentalteit die die mensen vandaag hebben, komende uit hun kultuur, hun godsdienst.D�*t is het dat zich tussen hen en ons opstelt als een onoverkombare muur, en is de wortel van al onze problemen.Niet het "ras" op zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() OK.Die familie is een wreedaardige bende boerenklootzakken, en verdienen streng gestraft te worden zo heel dit verhaal klopt.Goed zo?
Wat verder nu met die marokkaanse vrouw + kind?Die staat er alleen voor nu.Mischien kunnen de bezittingen van haar beulen verkocht worden terwijl ze in de bak zitten, en dan kunnen ze haar met een pak centen terug naar haar eigen land sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Of ik kan bewijzen of de Basseveldse daders zich lieten inspireren door de multiculturele gedachte? Natuurlijk niet. Ik zou kunnen opwerpen dat Filosoof het omgekeerde niet kan bewijzen. Maar zulk 'n mannier van discussiëren kan alleen maar leiden naar een bezopen welles-nietes-stelling. Ik wil maar zeggen: niet alleen de standpunten contrasteren, ook de wijze van discussiëren. Dit terzijde, wat ik vooral wou zeggen: het aanwenden van geweld om een vrouw het recht op zelfbeschikking te ontnemen is een methode die veelvuldig toepassing vindt in exotische culturen (lees: islamitische culturen). En wij, de Europeanen, worden aangemaand om de islamitische cultuur en de bijbehorende methodes te accepteren, kwestie van niet uit de multuculturele toon te vallen. Of de Basseveldse daders de multiculturele gedachte met geweld weigeren is discutabel. Wat boven elke discussie staat is dat ze zich manifesteerden als achterlijke boeren die gewelddadig worden als ze oordelen dat hun traditionele waarden in gevaar zijn, maw: ze leveren een perfecte imitatie van het gedragspatroon dat moslims ontwikkelen als ze zelf maar de geringste aantasting van hun traditionele waarden menen waar te nemen. Vermoed ik multiculturele aspiraties bij de Basseveldse daders? Onderscheid ik een politiek correct gedrag bij hun? vraagt Filosoof zich af. Natuurlijk niet, 't zou er nog aan mankeren. De daders mogen dan niet uit multiculturele geestdrift gehandeld hebben, hun modus operandi is het bij uitstek. Erger, deze modus operandi wordt in kringen van zelfverklaarde progressieven verheerlijkt als de multiculturele praktijk, althans als de daders moslims zijn en in die hoedanigheid overgaan tot geweld zodra één en ander ze niet zint. De zelfverklaarde progressieven zijn bereid zich op te werpen als de pleitbezorgers van geweld en gewelddadige onderdrukking, alles liever dan de perfide trekjes van de multicultuur in vraag te moeten stellen. Terwijl ik deze tekst zit te typen staat de radio aan. Het VRT-nieuws meldt het opblazen van een TV-station in Kasjmir, door moslims uiteraard (wie anders). Naar verluidt maakte het station zich schuldig aan het uitzenden van Friends (de TV-serie). Achterlijke boeren die hun toevlucht tot geweld zoeken als ze vermoeden dat hun traditionele waarden onvoldoende gerespecteerd worden. Neen, Filosoof, ik zie niets politiek correct in hun handelswijze, ze volgen gewoon het haatklimaat, gecreëerd door wie ook weer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het haatklimaat gecreëerd door linkse verzuurden die hun multiculturele dogma's persé aan iedereen wil opdringen en die met de gedachtepolitie klaar staan als de perfide trekjes van de multicultuur in vraag gesteld worden. |
|
![]() |
![]() |