![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een traag-rijzend vermoeden dat dit verhaal iets met een bordeel te maken zou kunnen hebben.
Afschuwelijk, hoe dan ook.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 maart 2007 om 02:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() alles kan, uiteraard, maar zoveel Maroccaanse vrouwen zitten niet in de prostitutie in België: 't zijn er eerder uit het oostblok en Congo (voor zover ik als niet-klient kan weten toch)
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Verdwaalde enkelingen bestaan overal; ik vertrouw dat bericht niet, het zou, hoe gruwelijk ook, bedoeld kunnen zijn voor stemmingmakerij. Ik vrees dat de kern-waarheid is dat er in ieder geval een menselijk wezen akelig is mishandeld, door wie dan ook.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=32 Arabieren?? ![]() Citaat:
![]() ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=27 Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 03:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wat mensen al niet zeggen om toch maar hun xenofobie te kunnen botvieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Plaatje ziet eruit als een gewone boerderij. De links staan zo, dat ik niet de volledige draad kan opsporen, alleen maar 2 directe postings.
Als het verhaal klopt, wat voor een onmensen zijn daar bezig geweest en: heeft die Marokkaanse totaal geen familie binnen Europa, hoe komt ze hier èn in zo'n situatie terecht?
![]() |
#27 |
|
![]() O, gevonden (link van jurgen79): http://forum.politics.be/showthread.php?t=82067
Jemig wat een eng verhaal.
![]() |
#28 |
|
![]() Deze draad hier lijkt mij tamelijk overbodig, de andere bevat meer info.
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier ben ik het niet met je eens: die mensen moeten wegrotten in de cel maar niet omwille van hun gedachten, wel omwille van de folteringen die ze toegepast hebben op een weerloze zwangere vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist ... hoe zit het weer met de vuilbekterminologie die jij compulsief loost wanneer jij jouw xenofobie zit bot te vieren : Vuilb-er, Vuilblokkers, ... Zo te zien lijdt jij aan de ergste vorm van xenofobie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook: walgelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() PS-als je een directe link naar een post krijgt, kan je van daaruit gemakkellijk de discussie vinden: boven rechts op 't scherm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zie jij als "politiek correct" (jouw term!) in hun handelswijze? Ik zie er niets "politiek correct" in! Ze volgden gewoon het haatklimaat, gecreëerd door het VuilB. Die mensen weten van de islam hoogsten wat ze hoorden zeggen of lazen in de media: de Vuil B-caricatuur dus. Voor mij dient men die daders op te sluiten, en de sleutel te verliezen: water en brood dagelijks door een luikje moet volstaan en d�*t gedurende lange tijd!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Wat wil je , ik ben opgegroeid en opgevoed zonder vreemdelingenhaat, en als ik dan die grote roepers bezig zie met hun haatcampagnes walg ik: dus ja, ik lijd onder (niet "aan"!) hun xenofobie, niet die van mij: mij is dat gevoel gewoon vreemd!
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=55 Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2007 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Het zal weinig zin hebben om als amateur-psycholoogjes hier op Forum te proberen de gedachtengang van vermoedelijke daders te achterhalen.
Als er van dit verhaal (het verhaal van het vermoedelijke slachtoffer) iets waar is, bestaan er geen "verzachtende omstandigheden".
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je reageert trouwens niet meer...terwijl er nog wel wat vragen openstaan aan jou adres ![]() Blijf maar bashen op je beste nazi vriend Jurgen79 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |