![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Verhofstadt wist te melden dat om de positie van de prinses en rood kruis niet in de problemen te brengen de franstaligen zuinig met het geld moeten omspringen en de vlamingen constructief meewerken.
Lees: de franstaligen geven het geld uit aan wat zij goeddunken, ook als het teveel is maar wel zuining, en de vlamingen betalen contructief aan de waalse put. Aan Astrid moet je geen uitleg vragen want zij is haar consultant kwijt.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 4 maart 2007 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof je dat ik stilaan onpasselijk word van die nooit eindigende kruiperigheid van Verhofstadt voor zowel de Walen als de monarchie?
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jurgen79 : 4 maart 2007 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schandalig is het, hoelang moeten we deze "premier" nog dulden? Het Rood Kruis, en liefst niet alleen het Rood Kruis moet onmiddellijk scheiden. Wij Vlamingen betalen ons blauw voor het Waals profitariaat, het houdt gewoon niet op.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'We' hadden hem kunnen wegkrijgen als 'we' zijn regering hadden laten vallen over BHV, maar 'we' zaten nog maar pas in een regering en waren te bang voor de uitslag van nieuwe verkiezingen.
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ik steun elk jaar het rode ruis door hun stickers te kopen.Ik vind het formidabel mensen die zich vrijwillig inzetten om andere mensen te helpen en het rode kruis heeft mijn volledige steun daarin . Maar ik mij altijd afgevraad waarom iemand die een land zou moeten vertegenwoordigen voorzitster moet worden van een onafhankelijke verreneging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kon de regering laten vallen? De N-VA zeker niet. Dit is geen Vlaamse bevoegdheid en de Vlaamse regering laten vallen voor een federale bevoegdheid, laat me niet lachen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen weet ik niet of Astrid ons land wel moet vertegenwoordigen!
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en daar twijfel ik aan. Kijk naar Nederland waar uitgezonderd de "troonprins" iedereen werkt voor zijn eigen brood.
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de krantencommentatoren gaven toen toe dat het de schrik voor vervroegde verkiezingen was waardoor elk verraad geslikt werd.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel, we hebben nu wel 1 politicus die weet dat hij meer in eigen zak kan steken als het de PS uitschakeld. Alleen is hij verdomme zelf een waal van origine, het bewijs dat de vlaamse politici zuivere ja knikkers zijn. En wij hebben meer te zeggen dan je denkt, enkel doen onze politici in hun broek omdat ze meer onderligen strijd leveren voor de postjes, dan echt te zorgen voor hun kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ne, Vlaming, werkt voor zijn centen, en let er ook op dat hij ze nie uitgeeft aan nutteloze dingen, er worden de nodige zaken gekocht en verder wordt er gespaard of geïnvesteerd... Walen, wel kent ge D'Ardenne en Flahaut ? daarmee is zowat alles gezegd ... Het is een ziekte die ze zo goed als allemaal hebben, we leven maar ene keer en geld moet rollen, ... en na mij de zondvloed, ... MENTALITEITSVERSCHIL dit is echt zo, ik heb al met genoeg walen samengewerkt om het steeds weer te zien opduiken, er is gewoon een wezenlijk verschil in het omgaan met "gemeenschapsgeld" of geld van het bedrijf, hun eigen portefeuille daar gaat ge mij niks over horen zeggen, ... Een ingebakken onverschilligheid, wij willen dat iets goed gaat omdat dat dan afstraalt op ons eigen success, ik zal het anders zeggen, die vlamingen in het rode kruis, zouden zich doodschamen, moesten ze een euro verlies hebben of niet kunnen uitleggen waar hij naartoe is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bindmiddel, waalekes en vlamingen bijeen houden , meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
² |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is in elk geval de laatste plakker die ik gekocht heb van 't rood kruis... als ze vanzeleven splitsen zal ik terug plakkers kopen maar tot dan, vergeet het maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vraag werd mij 30 jaar geleden ook gesteld. Ik heb toen het zelfde antwoord gegeven. Een burgeroorlog in Belgie kan enkel ontstaan vanuit Vlaanderen. Want in Walonie is er geen eenheid en geen volksmener. IN Vlaanderen heeft men wel eenheid en volksmeners. Een waal kijk enkel naar zichzelf en zal proberen uit de nieuwe situatie zijn voordeel te doen, maar zal er zijn leven niet voor over hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Een reden te meer om onvoorwaardelijk naar Waalse onafhankelijkheid te streven.
![]() |