![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De terroristische aanslagen in Madrid werden beraamd vanuit België |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Misschien hadden ze wel nen nonkel of tante op ne spirit lijst staan....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
De koningin van Mexico was een Belg! Belgen zijn Stalinisten en communisten! Belgen zijn de onderdrukkers van de mexicanen! Marx en Lenin hebben in Belgie vertoefd! De belgen hebben Rusland veroverd! Hoe ver ga je nu nog je broek afdoen voor IEDEREEN in de lach schiet? Lucske toch: ga eens bij een normale partij: iemand met zoveel verbeelding moet toch aan de kost kunnen komen bij den Humo? Rechtse strips maken: je bent vast beter dan KAMA. Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 maart 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Erger nog: sex gehad met de Janetten van de Wetstraat! Help!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() we zullen wel zien mee de verkiezingen hoe het belang zal scoren.
18% zou mooi zijn al hopen we altijd op meer. Toch blijf ik erbij dat gemeenteraadsverkiezingen een vertekend beeld geven. Ik ken redelijk wat belangers die tegen mij gezegd hebben dat ze op iemand stemmen die ze kennen maar dan wel van een andere partij maar de volgende verkiezingen 10 juni dus terug zoals gewoonte op het belang zullen stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als iets in de gazet staat, dan is het waar he?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() De dag dat we van een kieken zoals gij iets positief over het VB horen moeten we ons zorgen maken;niet dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Sinds de wetten op het verbieden van vreemdelingenhaat zijn ze welhaast beschaafd te noemen! Hun manier van doen in het Parlement, hun schoon kostuums, hun prachtige haartooi! Ik zou het vroeger nooit voor waar hebben aangenomen! Ze zijn daarenboven zo gepolijst in hun uitspraken dat mijn schoonmoeder, moest ze niet dood zijn, ze allicht vriendelijke jongens had genoemd, perfecte schoonzoons zelf! Hun slogans zijn ook al beschaafder. Je zou je bij de prille Volksunie wanen! Geen bokshandschoenen meer, geen Eigen volk eerst meer! En hun affiches: schitterend! zoals ze hun leiders daarop afbeelden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
------------- Bingo !!! Zo ken ik er waarachtig ook. De (rode) burgemeester van dienst was telkenmale zo lief geweest om een zaal te voorzien voor een feestje, en dat mocht wel gecompenseerd worden met een voorkeurstem. Die burgemeester komt dan wel niet op de komende federale lijsten, en daarom wordt door de betrokken kiezers dan maar een hoger doel gediend, het Vlaams Belang. En dat is maar één voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Feremans, los van wat jij er weer van maakt is de originele Vlaams Belang verkiezingsaffiche een grandioos schot in de roos. En ze is zo tekenend voor de realiteit Wedden dat Slangen zijn giftanden er op stuk gebeten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ziet met hoeveel variaties op deze affiche Feremans al in hoogst eigen persoon heeft uitgepakt en/of gefotoshopt....
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Rustig jongen, het is gewoon wachten tot de Blokkers zichzelf kapot maken. Het komt, gewoon wat geduld uitoefenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
met onze geert op tv was er al geen plaats meer voor andere spiritisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is gewoon geen interesse meer voor die partij. Haar voorstellen zijn slecht voor België en ze zegt altijd hetzelfde. De mensen worden dat beu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Spijtig wel dat er eerst nog miljoenen euro's per jaar aan belastinggeld in die Vlaams-nationale beerput moeten worden gegooid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Vandaag staat bij DS online een interessant artikel over: 'Bendes niet bang voor politie' met de bevindingen van een universitair onderzoek over de rondtrekkende dievenbendes in ons land. Daarin de volgende raadgevingen en vaststellingen: * uitgeprocedeerden beter opvolgen en repatrieëren * 'bevel het land te verlaten is een lachertje * afsluitakties om illegalen op te sporen zijn noodzakelijk * misdadigers moeten straf uitzitten in eigen land Dat is wat het Vlaams Belang reeds jaren zegt. Dus haar voorstellen worden gesteund door universitair onderzoek, en zijn goed voor het land. De mensen worden dat beu dat die problemen door de 'democratische partijen maar niet opgelost worden. |
|
![]() |
![]() |