![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het zijn domme mannelijk idioten, die dan toevallig ook nog moslim zijn en die hierdoor de hele kijk van niet-moslims op moslims verpesten. Je moet niet denken omdat ik moslim ben dat ik deze wetten van dat bepaald land accepteer: Totaal dus niet, ik niet, iedereen die ik ken is er totaal op tegen. p.s hierbij wordt de koran duidelijk NIET gehanteerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nee, dat zit er blijkbaar niet in...wel op straat komen als er eens een grappige cartoon in de krant komt en een hoop misdaden uitsteken...dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, dit heeft geen moslimballen te maken met de sharia.Dus, ZotteVlaming, ter zake per favor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En ertegen verzetten, ja dat zouden we moeten doen, Ik zou niets meer willen dat de situatie zou veranderen! Maar niet enkel mensen als ik, maar iedereen zou hiertegen moet opkomen en zich verzetten! By the way: Cartoon was hélemaaaaal niet grappig, het toonde geen respect tegen over ons geloof! Je mag ze niet uitbeelden, sterker nog je mag ze nooit beledigen! De reactie erop was wel té, dat geef ik wel toe (vandalisme moest er niet bijkomen) Maar ik geef eerlijk toe, ik was er ook wat kwaad van geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit afdoen als "cultuur van het land" is dus dikke zever. Ze baseren zich op de sharia. Citaat:
Citaat:
IK mag uitbeelden wie ik wens juffrouw! Jij wordt niet verplicht ernaar te kijken, noch het te lezen. Wat U beledigen vindt is voor mij een raadsel. Blijkbaar vindt U het niet beledigend een boek te volgen waarin klaar en duidelijk wordt aangemaand om mensen zoals mij te vermoorden. Of om mensen zoals mij als "apen en zwijnen" te bestempelen. Dit blijkt niet beledigend te zijn? Heeft U ook zo'n probleem met de afbeeldingen van UW profeet Jezus? Heeft U er een probleem mee dat deze als god wordt afgebeeld? Of heeft U er een probleem mee dat er ook regelmatig spotprenten over verschijnen? Waarom hebben we nog geen acties gezien om de afbeeldingen van Jezus te verwijderen? Om de musea te sluiten en de schilderijen van de Oude Vlaamse Primitieven te vernietigen? Of komt dat nog als jullie in de meerderheid zijn? U leeft in de westerse wereld waar spotprenten en hekeldichters een deel van de cultuur uitmaken. Wij hebben nu eenmaal geen profeet gehad die zulke mensen vakkundig een kopje kleiner liet maken. (zelfs een zwangere hekeldichteres moest eraan geloven). Ik zou zeggen: leer ermee leven of emigreer naar een land waar spotprenten en hekeldichters reeds jarenlang verboden zijn. En amuseer U ginder!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 maart 2007 om 14:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Het grote probleem met de islam is dat er nog geen enkele verlichte periode is geweest. Enige relativering is hier op zijn plaats maar wordt (bewust of onbewust?) onmiddellijk terechtgewezen.
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbluffende sektarische gemeenschap eigenlijk ![]() Voor de rest zie posting van circe...sluit er mij bij aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() U hebt een intrigerende 'avatar'. Enigmatisch mooi.
Laatst gewijzigd door system : 9 maart 2007 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Grappig. De Taliban moet worden uitgeroeid omdat het extremisten, terroristen, enz... zijn maar niemand pakt de bron (en sponsor?) van het extremisme, Saoedie-Arabië dus, aan. Best wel hypocriet, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een rake* cartoon komen jullie de straat op maar als mensenrechten in naam van jullie geloof-cultuur geschaad worden, is er geen moslimkat te zien. * Mo was een terroriste avant la lettre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is geen verwijt, een groot deel van ons is apathisch voor het lijden van anderen, apathie & defaitisme komen maar al te vaak voor, en ik moet bekennen dat ook ik vaak apathisch reageer op zulke berichten. Citaat:
Citaat:
Ik heb evenveel respect voor de islam als voor het christen geloof, namelijk, geen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 9 maart 2007 om 21:25. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Dit wil niet zeggen dat ik vind dat we SA moeten binnenvallen morgen, ik geloof niet dat geweld de beste noch de enige oplossing is voor het probleem "fundamentalisme"
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oliebronnen worden "Universeel Bezit" en worden gratis verdeeld tussen de Europese landen.De andere naties kunnen op min of meer goede prijs olie van ons kopen, naargelang ze onze wensen tegemoet komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Maar de Taliban moeten wél op zo'n manier worden aangepakt? Vind je dat zelf niet een beetje contradictorisch klinken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Lees mijn post nog eens
|
|
![]() |
![]() |