Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2007, 22:47   #41
/Sarah/
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarschijnlijk leven de vrouwen die jij hebt gesproken IN die situatie en weten ze niet beter. Voor westerse vrouwen is zulke situatie een regelrechte nachtmerrie. Daarom begrijp wij westerse vrouwen weldegelijk waarom die moeder dat lot voor haar dochters wou besparen.

Is dat nu zo moeilijk te snappen?
.
Neen, die vrouwen leven totaal NIET in die situatie en dat kan ik 100% bevestigen. BIj De moeders die ik heb gesproken, waren er ook westerse vrouwen tussen...Er was zelfs een moeder tussen waarvan haar man van allochtoonse origine is! En begreep de situatie ook totaal niet
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 22:51   #42
/Sarah/
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Ze was toch in behandeling?
Deze arabier heeft duidelijk zijn vrouw in de steek gelaten ipv zijn vrouw te ontlasten van de huishoudelijke taken!
Ah ze was in behandeling...Ja daar wist ik niets van en haar familieleden ook niet blijkbaar, want zij hadden gezegd in een interview dat ze wel wisten dat ze ongelukkig was maar niet depressief!

In steek gelaten...ja dat weet ik wel niet...mss wist hij niets over haar situatie, mss wist hij niet dat ze zo ver zat met haar problemen. wij kunnen hierover niets beoordelen want we weten niet wat er in hun huis gebeurde....En hij blijft zeggen dat hij van zijn vrouw houdt.

Of de huishoudelijke taken haar zo ver hebben gekregen euhm weet ik niet zo goed, mss krijgen we ooit eens een verklaring van haar te zien
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be