Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Bart Vandersteene (CAP) - 12 tot 18 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart Vandersteene (CAP) - 12 tot 18 maart Bart Vandersteene is zowel actief binnen het CAP als binnen de LSP. Als vaandeldrager van beide linkse bewegingen komt hij op voor de minderheden in onze maatschappij.

Discussietools
Oud 16 maart 2007, 15:09   #41
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Vertel? Buiten wat anarchistische activiteit weet ik niet waar u het over heeft.
Ik denk bijvoorbeeld aan de chaos die uitbrak tijdens de NSV!-betoging van december 2005. Toen werd er een agent de schedel ingeslagen met een steen, werden de ruiten van een bus ingeslagen, toen liet iemand vanuit zijn raam een glas vallen op een "rechtse" betoger en toen werden er zelfs molotov-cocktails in beslag genomen. Dat zijn maar enkele van de vele wapenfeiten langs "linkse" zijde, terwijl er langs "rechtse" zijde hooguit een handjevol skinheads was dat reageerde op de linkse provocaties met relatief weinig geweld.

Of ik denk aan de recente rellen in Scandinavië.

U heeft gelijk wanneer u zegt dat het meestal gaat om anarchisten wat betreft geweldplegingen, maar vaak lopen diezelfde anarchisten mee met jullie en delen jullie dezelfde haat en intolerantie tav andersdenkenden.
IlluSionS667 is offline  
Oud 16 maart 2007, 15:54   #42
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ik denk bijvoorbeeld aan de chaos die uitbrak tijdens de NSV!-betoging van december 2005. Toen werd er een agent de schedel ingeslagen met een steen, werden de ruiten van een bus ingeslagen, toen liet iemand vanuit zijn raam een glas vallen op een "rechtse" betoger en toen werden er zelfs molotov-cocktails in beslag genomen. Dat zijn maar enkele van de vele wapenfeiten langs "linkse" zijde, terwijl er langs "rechtse" zijde hooguit een handjevol skinheads was dat reageerde op de linkse provocaties met relatief weinig geweld.

Of ik denk aan de recente rellen in Scandinavië.

U heeft gelijk wanneer u zegt dat het meestal gaat om anarchisten wat betreft geweldplegingen, maar vaak lopen diezelfde anarchisten mee met jullie en delen jullie dezelfde haat en intolerantie tav andersdenkenden.
Dan nog is het fout om de organisatoren met de vinger te wijzen. De interne ordedienst van de LSP op die betoging was zelfs zo vriendelijk om mij en Jaani te komen helpen toen een zatte anarchist ons kwam lastig vallen. Goed wetende dat wij vlaamse nationalisten zijn.
Pelgrim is offline  
Oud 16 maart 2007, 16:11   #43
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Dan nog is het fout om de organisatoren met de vinger te wijzen. De interne ordedienst van de LSP op die betoging was zelfs zo vriendelijk om mij en Jaani te komen helpen toen een zatte anarchist ons kwam lastig vallen. Goed wetende dat wij vlaamse nationalisten zijn.
Jullie stonden wel aan de kant van de tegenbetogers, he. Dat telt dus niet mee
IlluSionS667 is offline  
Oud 16 maart 2007, 21:40   #44
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

nou dien anarchist ook hoor.
Pelgrim is offline  
Oud 16 maart 2007, 23:18   #45
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Anti-NSV-betoging is zoals de n�*�*m zegt persoonlijk tegen het NSV gericht en het feit óf ze wel mogen bestaan en of ze wel mogen op straat komen!
U betoogt dus tegen het bestaansrecht van uw ideologische tegenpool. Wat nogmaals bewijst hoe totalitair en zwak links eigenlijk is .

Eigenlijk betogen jullie dan tegen jullie eigen bestaansrecht en betoogrecht.
ilfalco is offline  
Oud 16 maart 2007, 23:26   #46
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
U betoogt dus tegen het bestaansrecht van uw ideologische tegenpool. Wat nogmaals bewijst hoe totalitair en zwak links eigenlijk is .

Als g�*j ooit in een NSV-betoging opstapt, ga ik tegenbetogen!
Volksstormer is offline  
Oud 17 maart 2007, 11:05   #47
Raccoon
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht

Lijkt mij een vreemde conclusie
Raccoon is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be