![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eén van mijn collega's destijds was een echte (plat) Antwerpse pekzwarte vrouw. Je zag natuurlijk wel dat ze zwart was maar in haar denken en doen was ze volledig Antwerps. Op een dag kwam er een andere jonge stagiair uit Congo aan om een tijdje bij ons te werken. Ik weet nog perfect wat onze Antwerpse zwarte vrouw toen zie: 'Zeg, ze gaan diene zwette toch nie noast maai zette hé ?' Ik vraag mijn af wat het CGKR hiermee zou doen maar ja, het was ook een tijd waarin nog geen sprake was van de extremisten van het VB of het CGKR en iedereen nog rustig de humor van die uitspraak kon en mocht inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was de tijd waarin IEDEREEN nog rustig humoristisch met IEDEREEN mocht omgaan, en waarbij de politieke partijen nog dachten rekening te moeten houden met wat er onder de mensen omging.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |