Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2007, 15:13   #41
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Van je collega zeggen: "die zwarte heeft nooit leren werken zeker" werd door de rechtbank als racisme beschouwd.

Je kan het proces gerust nalezen op de site van het CGKR.
Dit deed mij denken aan een voorval uit mijn jonge jaren toen ik stage liep bij een groot expeditiebedrijf.

Eén van mijn collega's destijds was een echte (plat) Antwerpse pekzwarte vrouw. Je zag natuurlijk wel dat ze zwart was maar in haar denken en doen was ze volledig Antwerps.

Op een dag kwam er een andere jonge stagiair uit Congo aan om een tijdje bij ons te werken.
Ik weet nog perfect wat onze Antwerpse zwarte vrouw toen zie:
'Zeg, ze gaan diene zwette toch nie noast maai zette hé ?'

Ik vraag mijn af wat het CGKR hiermee zou doen maar ja, het was ook een tijd waarin nog geen sprake was van de extremisten van het VB of het CGKR en iedereen nog rustig de humor van die uitspraak kon en mocht inzien.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2007, 16:17   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag mijn af wat het CGKR hiermee zou doen maar ja, het was ook een tijd waarin nog geen sprake was van de extremisten van het VB of het CGKR en iedereen nog rustig de humor van die uitspraak kon en mocht inzien.
Ik zou dit graag vertalen in:

Dit was de tijd waarin IEDEREEN nog rustig humoristisch met IEDEREEN mocht omgaan, en waarbij de politieke partijen nog dachten rekening te moeten houden met wat er onder de mensen omging.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2007, 12:59   #43
bk232214
Gouverneur

Standaard vrij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Benieuwd wat zijn straf zal worden, de rechter zal wel rekening houden met zijn 'verleden'... hoop ik
Volgens een rechter staat de koran boven de duitse grongwet , in duitsland zal hij vrijgesproken worden
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be