Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2004, 08:20   #41
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Nonsens? we zullen eens zien hoe lang het nog zal duren met het Blok als ze in de regering zullen zitten.
Naar mijn weten heeft hyder (of hoe schrijf je het ook weer) ook de Oostenrijkse pers keihard aangepakt.
Jörg Haider heeft gereageerd op lastercampagnes... kritiek kan maar niet met modder gooien en niet onder de gordel slaan
Omgekeerd: de grootste Oostenrijkse krant (Krönen Zeitung) heeft ervoor gezorgd dat die kerel überhaupt een kans maakte.

De eigenaar wordt hier steeds de gekroonde keizer van Oostenrijk genoemd.
Oud 23 januari 2004, 08:54   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Citaat:
zoals gaan skiën in Nasi-Autriche
Ikzelf ga al vanaf mijn 4 jaar skieën in Oostenrijk (in Sölden om precies te zijn)en heb van die Haider toestanden nog niks ondervonden.Wat ik echter des te vaker heb vastgesteld is dat er géén betere mannier is om een "zimmer" vol Oostenrijkers stil te krijgen en het schaamrood op hun wangen te toveren dan eventjes de annexatie van Oostenrijk bij Nazi Duitsland te vermelden.
Oostenrijk is een land met een kulturele rijkdom waar zelfs Frankrijk jaloers op is,het heeft prachtige natuurgebieden en een beleid die deze aktief in stand houdt - om nog maar te zwijgen van hun onbeschrijfelijk uitgebreidde variatie aan onevenaarbare alcoholische dranken.Verder heb ik van de Oostenrijkers niets dan vriendelijkheid ondervonden.Zelfs in het allerslechtste geval zal je ze nooit op een onbeschoftheid betrappen.En er ligt in gans Oostenrijk minder vuil op de straten dan in 1 Brusselse gemeente.We kunnen ervan leren.

Gaat dat nu eindelijk eens gedaan zijn de kleinkinderen te verwijten voor de zonden van hun grootouders????????????
Oostenrijkers zijn nette en joviale mensen ! Enkel lompe Michel vond dat even niet, die zit zich liever vol te stampen met een zwarte "democraat" in Afrika Maar ja de PS en Mr hebben rare hersenkronkels
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2004, 09:41   #43
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Citaat:
zoals gaan skiën in Nasi-Autriche
Ikzelf ga al vanaf mijn 4 jaar skieën in Oostenrijk (in Sölden om precies te zijn)en heb van die Haider toestanden nog niks ondervonden.Wat ik echter des te vaker heb vastgesteld is dat er géén betere mannier is om een "zimmer" vol Oostenrijkers stil te krijgen en het schaamrood op hun wangen te toveren dan eventjes de annexatie van Oostenrijk bij Nazi Duitsland te vermelden.
Oostenrijk is een land met een kulturele rijkdom waar zelfs Frankrijk jaloers op is,het heeft prachtige natuurgebieden en een beleid die deze aktief in stand houdt - om nog maar te zwijgen van hun onbeschrijfelijk uitgebreidde variatie aan onevenaarbare alcoholische dranken.Verder heb ik van de Oostenrijkers niets dan vriendelijkheid ondervonden.Zelfs in het allerslechtste geval zal je ze nooit op een onbeschoftheid betrappen.En er ligt in gans Oostenrijk minder vuil op de straten dan in 1 Brusselse gemeente.We kunnen ervan leren.

Gaat dat nu eindelijk eens gedaan zijn de kleinkinderen te verwijten voor de zonden van hun grootouders????????????
Inderdaad, Thor, van de Oostenrijkers en inzonderheid van de Tirolers kunnen ze hier nog heel wat leren. Ik kom daar ook al zo een dertig jaar en ik sta in bewondering voor hun aanpak van de milieuproblemen en de openbare werken. Ik denk dat daar weinig blablabla bij te pas komt. Ik heb ook de indruk dat ze daar met hun belastinggeld veel zuiniger en vooral veel gerichter omspringen dan in het aards paradijs aan de Zenne!
Oud 23 januari 2004, 09:56   #44
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

http://home.tiscali.be/martin.acke12...tadt-media.htm

Verplicht leesvoer voor wie nog gelooft in de open debatcultuur van Verhofstadt
Oud 23 januari 2004, 10:20   #45
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

'khem de link gelezen.

Vrije pers ? haha.

een bevestiging van wat ik al lang dacht eigenlijk.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be