![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Derk-Jan Eppink, schitterend journalist! Een van de weinigen die zich niet laten kooien door de linkse gedachtedictatuur. Dat moet natuurlijk 'pikken' ter progressieve zijde waar ze alleen van meelopers en klonen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() On topic: Ik veracht de leugenbrigade van CD&V en dan vooral Yves Leterme die zijn discours wijzigt naargelang het publiek waarvoor hij spreekt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alle Vlaamse politici die hun woord breken en uit eigenbelang handelen.
Dus alle NVA, CD &V ,VLD (open of niet) SPa en al die andere onbenullen, incluis de Saksen-Coburgers. Het VB is ontstaan omdat de Volksunie zijn woord niet had gehouden en trouw Vlaanderen verraden heeft. De VU ontstond uit de repressie en amnestie was een van de voornaamste programmapunten. Mij werd door Guido Van In meegedeeld dat de onderhandelaars van de VU dit punt eenvoudigweg VERGETEN waren. Hoeveel programmapunten gaat Bourgeois nu deze keer vergeten. Het is al begonnen. De onafhankelijkheid voor Vlaanderen staat al niet meer in het verkiezingsprogramma van het kartel. Laatst gewijzigd door Patrik : 18 maart 2007 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij ZIT in alle geval waar hij NIET zou zitten als hij zijn woord had gehouden.
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() binnenland:
De volledige partij, spa-spirit, groen, vld Ik heb niet zo voor verzuurde partijen buitenland: Castro, hugo chavez |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Binnenland: Karel de Gucht, Margriet Hermans, Onkelinckx, Flahaut
Buitenland: Berlusconi, Cheney, Bush
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is uw mening, uw goed recht. Mijn mening is anders, mijn goed recht.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen, had het VB toen tegen gestemd dan hadden we gegarandeerd meer verkozenen en meer mandatarissen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, Geert brak inderdaad zijn woord. Hij had voorbarig gezegd niet in de Vlaamse regering te stappen indien BHV niet gesplitst zou zijn. Kon hij er iets aan doen dat de voorzitters van de regeringspartijen hun woord niet hielden? En wat moest hij daarna doen? Uit de refgering stappen? Was BHV dan gesplitst? Even ernstig blijven.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zit perfect op zijn plaats.
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() Gezien het er nogal wat zijn, in volgorde:
Binnenland: 1. Dewinter 2. Freya VDB 3. Deman 4. Bart Dewever 5. Bart Somers 6. Gerolf Annemans Buitenland (voor't gemak beperkt tot EU) 1. Wilders 2. Derk-Jan Eppink 3. Barosso |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou gewoon schrijven alle politici.
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik haat geen enkele politicus omdat zij allen verkozen zijn.
Ik haat enkel het uiterst ondemocratische systeem van die verkiezingen.
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Zo is dat. De kiezer bepaalt wie er in het parlement zit, toch grotendeels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Niet iedereen slaagt er natuurlijk in om drie keer van partij te wisselen en zichzelf nog enorm geloofwaardig te vinden, da's waar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 maart 2007 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() - Bert Anciaux, de man die alles kapot doet wat hij in zijn handen krijgt. Kinderen van 12 kunnen betere initiatieven bedenken.
- Freya Van den Bossche, dochter van, kent niks van wiskunde of economie maar is wel minister van begroting. - Laurette Onkelinckx, voor haar onmogelijk wanbeheer van justitie. - Guy Verhofstadt, die met zijn goed nieuws show en zogezegde belastingsverlagingen ferm op mijn systeem werkt. - André Flahaut, zijn lijst met blunders is eindeloos. - Bart De Wever, 1e klas kazakkendraaier. - Patrick Janssens, de allochtonenburgemeester. - Margriet Hermans, presteert gedurende heel haar ambtstermijn geen bal en probeert voor de verkiezingen weer op te vallen met een idioot voorstel. |
![]() |
![]() |