Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart (°1980) Hij stond wel al diverse keren als kandidaat op verkiezingslijsten maar steeds op onverkiesbare plaatsen. Als jongere was zijn inzet voor "de partij" vooral op de Vlaams Belang Jongeren toegespitst.

 
 
Discussietools
Oud 26 maart 2007, 18:05   #41
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Aan verkiezingen is invloed verbonden. Ook meta-politieke invloed.

Als men ziet dat in de scholen rond het antwerpse tot 44% VB stemt En links slechts 10% haalt( groen +spa);

Dan zie je dat het VB zeer veel invloed had en heeft ook buiten de politiek.

Het Vb heeft voor een omgekeerd mei 68 gezorgd. Daar zal rechts later de vruchten van plukken.
Ik zou VB niet zonder meer "rechts" noemen en helemaal zal "gezeten rechts" nooit van ze profiteren.
Veel VB-stemmers zijn weggelopen bij LINKS.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline  
Oud 26 maart 2007, 19:30   #42
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Dat is helemaal niet hun voornaamste doel. Hun verkiezingspropaganda gaat steevast over allochtonen, de migranten zijn hoofdthema nummer één. Verder neigt die partij naar de neoliberale kant (en spreekt dus tégen het gros van de Vlaamse bevolking die eerder sociaaldemocratisch, christendemocratisch of solidaristisch is ingesteld). Ofwel ben je een Vlaams nationale partij en verenig je dus alle krachten die voor Vlaamse onafhankelijkheid strijden, ofwel spits je je toe op een deel van die nationalisten (in dit geval dan de rechtse en liberale separatisten, die ik weiger vlaams-nationaal te noemen want een natie is per definitie een collectief gegeven).



Het voornaamste doel van het veebee is moslims buiten sjotten en kakken op alles wat waals en/of niet rechts is. Heeft met Vlaamsgezindheid niet veel te maken.
Tja, we kunnen hier een welles nietes spelletje van maken he, maar gaan we daar tijd aan verspillen?

Wat JIJ anders wenst te noemen, moet JIJ weten. Weet echter dat met een persoonlijke woordenschat je niet duidelijk overkomt bij de mensen, ao andere betekenissen hechten aan woorden dan de rest...

VB = Vlaams Belang = Walen hun onverdiende privileges afnemen. Vlaanderen uit hun greep redden door onafhankelijkheid. Indien dit niet onmiddelijk kan, zoek je oplossingen om zoveel mogelijk je zin te krijgen.

Dat de moslims zich hier nog arroganter gedragen dan de walen, geeft ons toch wel het recht daarop te wijzen, en dat gedrag als laakbaar te stellen. Dat dat niet altijd in "propere" woorden gebeurt is te wijten aan de laksheid van de regering. Ze verkopen vlaanderen zowel aan de walen als aan de moslims. Wij zijn dat wel stilaan beu zene.

Toen ik een jaar geleden tussenkwam toen 4 marrokanen een belg uit zijn auto wilden sleuren, keerden ze tegen mij en wouden het uitvechten in een zijstraatje. Ik heb hun gezegd wat ik van hen dacht, en normaal is hun reactie dan steevast "racist". Bij deze deden ze dat niet, want mijn vrouw was aan mijn arm aan het trekken....

Zij mogen met vier een belg aanvallen die NIET de fout was van een KLEIN accidentje. Die mens is uit angst wél doorgereden. Ze hadden dus weeral eens den dikste door intimidatie. DAT MAG zeker he?

Maar als het VB zulke toestanden aanklaagt, dan zijn zij de slechten...

Wat baten kaars en bril...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 26 maart 2007, 22:07   #43
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Ik zou VB niet zonder meer "rechts" noemen en helemaal zal "gezeten rechts" nooit van ze profiteren.
Klopt. Het VB is in de eerste plaats een identitaire partij. Dat onderscheid het VB van neo- liberaal rechts.

Dus mssh kunnen we het evengoed een identitaire revolutie noemen.
ilfalco is offline  
Oud 27 maart 2007, 09:16   #44
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Klopt. Het VB is in de eerste plaats een identitaire partij.
Identitair?!?!?
  • Ze zetten zich af tegen identitaire bewegingen in het Midden-Oosten enkel en alleen omdat deze Islamitisch zijn.
  • Ze sympatiseren met Le Pen, die hoegenaamd geen voorstander is van de onafhankelijkheid van bijvoorbeeld de Bretoenen of de terugkeer van Frans-Vlaanderen bij de Nederlanden.
  • Ze sympathiseren met de Joden in Antwerpen, die hoegenaamd geen deel uitmaken van het Vlaamse volk.
  • Ze hebben niet gestemd vóór de "negationismewet", die een zware aanval is op de vrije meningsuiting en die meer bepaald de objectieve berichtgeving over een bepaalde identitaire ideologie onmogelijk maakt, wat zo ook zijn gevolg heeft voor andere identitaire ideologieën.
  • Ze sympathiseren met een uiterst machtige neo-imperialistische staat die verantwoordelijk is voor het verval in West-Europa sinds 1945 (de VS).
  • ...
IlluSionS667 is offline  
Oud 27 maart 2007, 11:46   #45
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Tja, we kunnen hier een welles nietes spelletje van maken he, maar gaan we daar tijd aan verspillen?

Wat JIJ anders wenst te noemen, moet JIJ weten. Weet echter dat met een persoonlijke woordenschat je niet duidelijk overkomt bij de mensen, ao andere betekenissen hechten aan woorden dan de rest...

VB = Vlaams Belang = Walen hun onverdiende privileges afnemen.
Jij ziet Vlaanderen dus puur in termen van 'tegen de walen zijn'.

Citaat:
Vlaanderen uit hun greep redden door onafhankelijkheid. Indien dit niet onmiddelijk kan, zoek je oplossingen om zoveel mogelijk je zin te krijgen.
zoals de dienstenrichtlijn goedkeuren, waarmee we Vlaanderen tot kolonie van het grootkapitaal degraderen? tot zover het 'vlaams' belang...

Citaat:
Dat de moslims zich hier nog arroganter gedragen dan de walen, geeft ons toch wel het recht daarop te wijzen, en dat gedrag als laakbaar te stellen. Dat dat niet altijd in "propere" woorden gebeurt is te wijten aan de laksheid van de regering. Ze verkopen vlaanderen zowel aan de walen als aan de moslims. Wij zijn dat wel stilaan beu zene.
Ah, hoeveel moslims beschikken over privé-immobilia in dit land? Dat moeten we gigantisch hoge cijfers zijn?

Citaat:
Toen ik een jaar geleden tussenkwam toen 4 marrokanen een belg uit zijn auto wilden sleuren, keerden ze tegen mij en wouden het uitvechten in een zijstraatje. Ik heb hun gezegd wat ik van hen dacht, en normaal is hun reactie dan steevast "racist". Bij deze deden ze dat niet, want mijn vrouw was aan mijn arm aan het trekken....
Zij mogen met vier een belg aanvallen die NIET de fout was van een KLEIN accidentje. Die mens is uit angst wél doorgereden. Ze hadden dus weeral eens den dikste door intimidatie. DAT MAG zeker he?
Maar als het VB zulke toestanden aanklaagt, dan zijn zij de slechten...
Wat baten kaars en bril..
Jaja, ik heb ook zo'n dingen meegemaakt. Maar ik heb ook andere dingen meegemaakt, zoals drie marokkanen die mij kwamen helpen toen een junkie met een mes begon te zwaaien.
Pelgrim is offline  
Oud 27 maart 2007, 11:49   #46
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Jaja, ik heb ook zo'n dingen meegemaakt. Maar ik heb ook andere dingen meegemaakt, zoals drie marokkanen die mij kwamen helpen toen een junkie met een mes begon te zwaaien.
Ik vraag mij af in welke buurten jij rondhangt als ik dat zo lees
IlluSionS667 is offline  
Oud 27 maart 2007, 14:31   #47
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ik vraag mij af in welke buurten jij rondhangt als ik dat zo lees
de minder burgerlijke buurten van 't Stad

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 27 maart 2007 om 14:31.
Pelgrim is offline  
Oud 27 maart 2007, 19:38   #48
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Jij ziet Vlaanderen dus puur in termen van 'tegen de walen zijn'.
?? Niet echt nee. Maar het is nu eenmaal zo dat de francofonie vlaanderen will inpikken, brandschatten en terrechtstellen. Tja, dan weet je waar de vijand zit he. Vlaanderen zie ik als ONafhankelijk van gelijk wie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
zoals de dienstenrichtlijn goedkeuren, waarmee we Vlaanderen tot kolonie van het grootkapitaal degraderen? tot zover het 'vlaams' belang...
Tja, wie zonder zonden is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ah, hoeveel moslims beschikken over privé-immobilia in dit land? Dat moeten we gigantisch hoge cijfers zijn?
Al eens gehoord van Borgerokko?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Jaja, ik heb ook zo'n dingen meegemaakt. Maar ik heb ook andere dingen meegemaakt, zoals drie marokkanen die mij kwamen helpen toen een junkie met een mes begon te zwaaien.
Waarvan akte, maar laat die ene keer niet je ogen sluiten voor zoveel keren dat het anders is...

Laat ik het zo stellen: Mijn Dominicaanse vrouw heeft al genoeg ZELF gezien om het verschil te kennen tussen Marokkanen en de andere vreemdelingen... In haar niet-verplichte opleiding Nederlands en Inburgering (wegens mijn eega = niet verplicht ! ???) Werd aan al de vreemdelingen wel de les gespeld dat het VB een slechte partij was die tegen alle vreemdelingen was en die van plan was iedereen buiten te gooien... NEUTRAAL onderwijs????

Haar woorden bij het incident: DAT zouden ze eens bij ons moeten proberen. Die leven niet lang meer. Die maken ze gewoon af... En dat was zonder commentaar van mijnentwege he. Ze vroeg alleen: wie zijn die mensen, en ik zei: Marokkanen...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 27 maart 2007, 22:54   #49
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Identitair?!?!? [*]Ze sympatiseren met Le Pen, die hoegenaamd geen voorstander is van de onafhankelijkheid van bijvoorbeeld de Bretoenen of de terugkeer van Frans-Vlaanderen bij de Nederlanden.
Geen slecht woord over Le Pen!

Frankrijk verzwakken door het op te splitsen in onbetekenende entiteitjes is Europa verzwakken. Respect voor regionale identiteiten is een must, maar separatisme niet.
Volksstormer is offline  
Oud 27 maart 2007, 23:22   #50
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
?? Niet echt nee. Maar het is nu eenmaal zo dat de francofonie vlaanderen will inpikken, brandschatten en terrechtstellen. Tja, dan weet je waar de vijand zit he. Vlaanderen zie ik als ONafhankelijk van gelijk wie.
Weet waar je vijand zit... exact. Ik beschouw de Vlaamse patroon of CEO die hier het Engels opdringt en het Amerikaanse consumerism verkoopt als een vijand, niet de Waalse arbeider die geen klop te zeggen heeft.

Citaat:
Tja, wie zonder zonden is...
je ontwijkt de zaak nu wel eh. De bolkesteinrichtlijn is voor het Vlaamse volk een veel fundamentelere aanval dan een corruptieschandaal bij de PS of een marrokaan op de tram. Nochtans keurde het veebee die dienstenrichtlijn wel mee goed...

Citaat:
Al eens gehoord van Borgerokko?
Meer dan 'gehoord' zelfs.

Citaat:
Waarvan akte, maar laat die ene keer niet je ogen sluiten voor zoveel keren dat het anders is...
Ik kom nochtans niet zoveel keren 'dat het anders is' tegen hoor?

Citaat:
Laat ik het zo stellen: Mijn Dominicaanse vrouw heeft al genoeg ZELF gezien om het verschil te kennen tussen Marokkanen en de andere vreemdelingen... In haar niet-verplichte opleiding Nederlands en Inburgering (wegens mijn eega = niet verplicht ! ???) Werd aan al de vreemdelingen wel de les gespeld dat het VB een slechte partij was die tegen alle vreemdelingen was en die van plan was iedereen buiten te gooien... NEUTRAAL onderwijs????
moet ik nu het onderwijs van de Belze staat gaan verdedigen??? Die is goed

Citaat:
Haar woorden bij het incident: DAT zouden ze eens bij ons moeten proberen. Die leven niet lang meer. Die maken ze gewoon af... En dat was zonder commentaar van mijnentwege he. Ze vroeg alleen: wie zijn die mensen, en ik zei: Marokkanen..
die maken ze af... dat vind ik nu niet bepaald het alternatief om naar uit te kijken.
Pelgrim is offline  
Oud 27 maart 2007, 23:23   #51
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Geen slecht woord over Le Pen!

Frankrijk verzwakken door het op te splitsen in onbetekenende entiteitjes is Europa verzwakken. Respect voor regionale identiteiten is een must, maar separatisme niet.
u bent dus tegen de Vlaamse onafhankelijkheid.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline  
Oud 28 maart 2007, 01:31   #52
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Weet waar je vijand zit... exact. Ik beschouw de Vlaamse patroon of CEO die hier het Engels opdringt en het Amerikaanse consumerism verkoopt als een vijand, niet de Waalse arbeider die geen klop te zeggen heeft.
Dat heb ik hier nog al eens ergens op het forum gelezen. Commie's die hun anti-liberale boodschap trachten te verkondigen onder het mom van Vlaams nationalisme.


Citaat:
je ontwijkt de zaak nu wel eh. De bolkesteinrichtlijn is voor het Vlaamse volk een veel fundamentelere aanval dan een corruptieschandaal bij de PS of een marrokaan op de tram. Nochtans keurde het veebee die dienstenrichtlijn wel mee goed...
Savatage is offline  
Oud 28 maart 2007, 07:46   #53
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Respect voor regionale identiteiten is een must, maar separatisme niet.
Ligt dat niet bij de mensen zelf, om daar over te beslissen? Als men in Bretagne nu wenst af te scheiden, wat zou men in Parijs dan volgens jou kunnen aanwenden om dat tegen te gaan?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 28 maart 2007, 09:14   #54
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
de minder burgerlijke buurten van 't Stad
Misschien moet je ook eens op de boerenbuiten rondhangen. Daar is de sfeer evenmin burgerlijk maar wel veel aangenamer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Geen slecht woord over Le Pen!
Ik wil niet over hem oordelen als persoon (ik ken hem niet goed genoeg daarvoor), maar heb gewoon mijn bedenkingen over zijn afwijzing van de volksnationalistische stromingen in Frankrijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Frankrijk verzwakken door het op te splitsen in onbetekenende entiteitjes is Europa verzwakken. Respect voor regionale identiteiten is een must, maar separatisme niet.
Dit is precies de logica die Belgicisten hanteren voor het behoud van België, zoals Pelgrim al aangeeft.

Ik deel uw voorliefde voor een toekomstige Europese alliantie volgens volkse principes, maar de volkssoevereiniteit moet hiervoor eerst gewaarborgd worden. Dat is tot op heden allesbehalve het geval.

Frankrijk is - net als België - een artificiële staat. Het bestaat uit een amalgaam van volksgroepen die door het middeleeuwse imperialisme en haar latere varianten in één rijk zijn samengevoegd en samengebleven. Net als in België heeft het Franse taalimperialisme ook daar haar best gedaan en wordt tot op de dag van vandaag het gebruik van autochtone talen gediscrimineerd in het voordeel van het Frans. Onze Frans-Vlaamsche volksgenoten, de Franse Basken en de Bretoenen zijn maar enkele voorbeelden.

Gebieden als Bretagne, Frans-Baskenland en Frans-Vlaanderen zijn maar enkele van de gebieden in het huidige Frankrijk die vanuit Parijs worden gedomineerd en elke vorm van culturele soevereiniteit missen. Net zozeer als Vlaanderen die soevereiniteit tav Wallonië nodig heeft, zo ook hebben deze gebieden de soevereiniteit nodig tav Parijs. Ik mis enig engagement in die richting vanuit de hoek van het Front National.
IlluSionS667 is offline  
Oud 28 maart 2007, 10:55   #55
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat heb ik hier nog al eens ergens op het forum gelezen. Commie's die hun anti-liberale boodschap trachten te verkondigen onder het mom van Vlaams nationalisme.




héel hoogstaande reactie
Ambiorix is offline  
Oud 28 maart 2007, 13:05   #56
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Geen slecht woord over Le Pen!
Uiteraard wel. Dat fossiel kan beter plaats ruimen voor een nieuwe generatie.
__________________


Metternich is offline  
Oud 28 maart 2007, 14:21   #57
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat heb ik hier nog al eens ergens op het forum gelezen. Commie's die hun anti-liberale boodschap trachten te verkondigen onder het mom van Vlaams nationalisme.
inhoudelijkheid van uw reactie: nul.

Citaat:
smileys hebben geen inhoudelijke waarde als argumentatie.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline  
Oud 28 maart 2007, 20:09   #58
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ligt dat niet bij de mensen zelf, om daar over te beslissen? Als men in Bretagne nu wenst af te scheiden, wat zou men in Parijs dan volgens jou kunnen aanwenden om dat tegen te gaan?
De grondwet?
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 28 maart 2007, 20:22   #59
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Weet waar je vijand zit... exact. Ik beschouw de Vlaamse patroon of CEO die hier het Engels opdringt en het Amerikaanse consumerism verkoopt als een vijand, niet de Waalse arbeider die geen klop te zeggen heeft.
Maar het is wel die waalse arbieder of dopper die voor die politiekers stemt die gans de boel verzieken..... Tienen culpa, si quieren o no...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
je ontwijkt de zaak nu wel eh. De bolkesteinrichtlijn is voor het Vlaamse volk een veel fundamentelere aanval dan een corruptieschandaal bij de PS of een marrokaan op de tram. Nochtans keurde het veebee die dienstenrichtlijn wel mee goed...
Pardon? Ik geef je hier dus wel gelijk he...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Meer dan 'gehoord' zelfs.
Need I say more?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik kom nochtans niet zoveel keren 'dat het anders is' tegen hoor?
Nee, jij leest geen krante, kijkt geen tv, komt niet op straat...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
moet ik nu het onderwijs van de Belze staat gaan verdedigen??? Die is goed
Zeg ik toch niet? Ik geef maar aan wat daar fout loopt. GRONDWETTELIJK fout

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
die maken ze af... dat vind ik nu niet bepaald het alternatief om naar uit te kijken.
Ik ook niet, maar het geeft aan hoe andere vreemdelingen het gedrag van die andere immigranten zien EN hoe we gefaald hebben van in het begin strenger op te treden...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 29 maart 2007, 20:40   #60
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
De grondwet?
Als de Bretoenen die grondwet niet langer wensen te erkennen is dat hun recht. Op naar een Bretoense grondwet, zoals er weldra ook een Vlaamse grondwet zal zijn
Pelgrim is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be