![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alsof niemand met spek schiet .Het is dé manier om op te vallen! En als ik enkele vrouwen vergeten ben , was dat zeker mijn bedoeling niet ![]() Blijft nog de vraag hoe zij nadeel ondervinden van de uitspraak van een oude man? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk wat dat spek betreft hoor... ![]() ![]() Maar 'k hoop dan alleen maar een beetje dat KJ z 'n uitspraken niet door te veel jonge venten aanhoord werden alsof KJ de waarheid in pacht heeft op elk vlak. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() [quote="Laudi"]
Citaat:
Allochtonen moeten zich aanpassen om discriminatie te voorkomen?? Als die VB-sympathisanten niet discrimineerden zou dat dus niet nodig zijn.... Je kan alle meningen hebben die je wil, maar daarom moet je nog niet 1° die in toepassing brengen 2° anderen er toe aanzetten die in toepassing te brengen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() [quote="Laudi"]
Citaat:
Allochtonen moeten zich aanpassen om discriminatie te voorkomen?? Als die VB-sympathisanten niet discrimineerden zou dat dus niet nodig zijn.... Je kan alle meningen hebben die je wil, maar daarom moet je nog niet 1° die in toepassing brengen 2° anderen er toe aanzetten die in toepassing te brengen, zeker niet als je de morele autoriteit van een kardinaal hebt, en voor iemand met een dergelijke morele autoriteit is het uiten van een mening een aansporing aan anderen om ze te volgen.!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hellup! Die quotes raken helemaal in de war! Wat heb ik nu gezegd en wat niet?
![]() Als je het oké vindt dat mensen op basis van hun huidskleur, (zogenaamd) ras, etnische afkomst worden gediscrimineerd (lees: benadeeld), dan is die wet inderdaad tegen u gericht. Bewijslast is volgens mij altijd noodzakelijk, ook als je iemand hiervoor aanklaagt, en ik geloof niet dat het gerecht partijdig is en een autochtoon sneller zou veroordelen dan een allochtoon. De kardinaal is een vertegenwoordiger van de Kerk, zijn uitspraken worden altijd in dat licht beschouwd. En voor die mening die hij openbaar verkondigt en waar hij door zijn positie binnen de kerk een groot platform voor kreeg (of misschien is P-magazine niet zo groot, dat laat ik in het midden), mag ie gerust voor aangeklaagd worden. Als een imam dergelijke uitspraak zou doen, wil ik hem ook aangeklaagd zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die visie islamitisch gekleurd is, dan mag blijkbaar alles volgens de p.c. Dan wringen ze zichzelf in 10.000 bochten om grove schendingen van de mensenrechten op basis van de islam (zoals foltering, steniging, etc.) te vergoelijken met alle denkbare excuses en uitwegen. Dan wordt homo-haat niet alleen als cultureel gekleurd geminimaliseerd, nee, het wordt verheven tot een stukje cultuur, en het is heiligschennis een cultuur in vraag te stellen laat staan te bekritiseren. Daarom dat imams geen klacht aan hun been krijgen door het Centrum Leman (dat overigens voor een groot deel gerund wordtdoor moslims, en van die mensen moet je niet te veel kritische ingesteldheid verwachten tegenover mensenrechtenschendingen die gepleegd worden onder hun religieuse signatuur). Vraag het maar eens na aan die Agalev-er van Mrokkaanse origine, zelf homo, die een bespreekbaarheidscampagne over homosexualiteit wou lanceren binnen de moslimgemeenschap, met gebruik van posters waarop tongzoenende gehoofddoekte moslima's op staan. Hij heeft zijn campagne kunnen opbergen : te veel doodsbedreigingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ipv in het wilde weg te beschuldigen, WIE vergoelijkt hier folteringen en stenigingen? Citaten graag.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de goede orde : ik militeer enkel voor mezelf. En vind het leuk om op politiek correcte teentjes te trappen. Helaas vinden die politiek correcte teentjes dat een uiting van rechts-zijn. Nu ja, ik kan het hen niet kwalijk nemen, uiteindelijk zit hun verstand ... in hun teentjes. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() hebt u een idee hoeveel er per jaar worden geexecuteerd in Amerika (dé grote democratische voorbeeld)?
Weet u wat een gevoel dat geeft? Van folteren gesproken. Maar gezwegen van de injecties, die naar het schijnt erger zijn dan elektrische stoel. Wat zeg je daarvan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja..in de Islamietische landen zoals Iran worden mensen doodgegooid met stenen..van beschaving gesproken maar van u had ik ook niets anders verwaht met dat avatarke van 1 of andere Tsjetsjeense terrorist!!!
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Folteren kan op verschillende manieren gebeuren.
Wat er in Iran gebeurd is identiek hetzelfde als injecteren van mensen. Of bestaat er iets als positief folteren en negatief folteren? Vooraleer kritiek te geven op andere zaken, kijk eerst in je eigen boezem man! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cijfers kan ik je niet bezorgen, maar ik kan je met bijna 100 % zekerheid vertellen dat meisjes die buitenechtelijk zwanger zijn, in Amerika NIET geëxecuteerd worden. De Amerikaanse strafwet voorziet geen lijfstraffen voor dergelijke 'zonden'. De sharia wel. Heeft u enig idee hoeveel moslima's er jaarlijks doodgefolterd worden omwille van hun 'zonden'? Welk gevoel een injectie geeft kan ik niet zeggen. Ik kan alleen maar vermoeden dat de dood sneller komt dan na 100 zweepslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Neen totaal geen idee ervan, kan u mij helpen en cijfers bezorgen aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het spreekt vanzelf dat islamitische landen geen reclame maken over de cijfers mbt folteringen en andere barbaarse executies van vrouwen. De vrouwen die nu in pierenland liggen ten gevolge van ere-moorden bij voorbeeld, daar zal je nooit een correct cijfer kunnen opplakken. In de eerste plaats omdat ze niet bestraft worden in islamitische landen. Tja, hoe moet je dan aan statistieken geraken. Gelukkig kunnen sommige vrouwen eraan ontsnappen en in Europa en Amerika er een boekje over opendoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |