![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Och ja, vraag maar eens aan politiemensen hoeveel vrouwen een vermeende verkrachting gebruiken om mannen te treffen. ( En nu niet afkomen dat ik verkrachting goedkeur he !!! |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eichmann, you are so full of shit! Het is ook de fout van de links-liberal samenleving dat melk zuur wordt, zekers? |
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#44 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
alhoewel, waarschijnlijk zijn er wel degelijk luxebordelen voor coprofagen waar 4 man op een kamer zit met ene emmer in een hoek als enige WC. Privé-gevangenissen bestaan, google es naar Geo Group, Inc (voormalig: Wackenhutt Corrections Corp) dat zijn de grootsten. Blijkbaar lukt het hun redelijk goed zelfs zonder uw fantastisch steenkoolmijnenidee. Stuur misschien uw CV es op ivm politiekers die vrezen er zelf ooit in terecht te komen: dream on, witte-boorden-criminaliteit zeker bij hoge heren wordt nooit met effectieve gevangensistraf bestraft. En ach, die staatsbegrafenis maakt veel goed... ivm die jonge gastjes 12 maanden in de bak: verkrachting van een minderjarige? Ja, daar maakt ge u gegarandeerd populair mee bij cipiers en mede-gevangenen 8)
|
|
|
|
#45 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Of de moderne versie van een Russische gevangenis. Je mag de goden bedanken zijn als je er gezond uitkomt. Neen, mijn idee over een gevangenis is dat deze instelling de wetsvrezende burger niks mag kosten. Hoe te realiseren. De Steenkoolmijnen zijn 1 optie. maar ook dijkenbouw en aanverwante dingen,waar handenarbeid nog interessant kan zijn als de lonen "rendabel" zijn. Genoeg ideen, helaas wil de politiek daar niet aan. Citaat:
|
|
|
|
#46 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Los van de vraag of er hier sprake is van groepsverkrachting kan men volgens mij sex met een minderjarige steeds zien als verkrachting,vermits deze minderjarige per definitie niet kan bevatten welke de emotionele gevolgen zijn van intimiteit.Laat ons eerlijk wezen:zelfs voor volwassenen die in goede mentale gezondheid verkeren en een normale ontwikkeling hebben doorgemaakt blijft het opbouwen van een relatie uitermate moeilijk,zoniet het moeilijkste wat er is - ten bewijze waarvan:1 huwelijk op drie loopt binnen de 5 jaar op de klippen.
Maar in deze topic is er echter iets anders wat me stoort:Enkele jaren terug mochten de VRT,VTM,kranten - enfin:"de media" niet meer vermelden dat deze of gene criminele daad gesteld was door bvb een Marokkaan want "dat stigmstiseert" de Marokkaanse gemeenschap.Welnu - ik heb dat altijd zever gevonden.Als het waar is mag het gezegd worden !!!!! Linkse "logica": Maar vermits we geen Marokkanen of Turken of andere minderheden mogen stigmatiseren neem ik dus aanstoot aan het feit dat er gerefereerd wordt naar de huidskleur van de verkrachters. Er werd toch gezegd dat ze blank waren?Dat is dus stigmatiserend voor de "blanke gemeenschap" in België.En vermits ik ook blank ben,zal ik dus geassocieerd worden met die verkrachters.Dus die titel is een uiting van rascisme jegens blanke mensen. Rechtse "logica" Verkrachting is het gevolg van een linkse samenleving.(dixit de eeuwig vermakelijke Eichmann).Waarmee dus volgens hem is aangetoond dat SSers (U weet wel:die blanke,blondharige halfgoden van het Arische soort....) geen vrouwen hebben verkracht in hun kampen voor gemechaniseerde massamoord...... Moet er nog een argument zijn tegen het politiek correct denken?Wat ik kan er anders best nog een paar honderd neerschrijven zonder ook maar één enkele bron te moeten raadplegen.Feiten zijn feiten - en inzoverre ze bewezen zijn is het dus perfekt ok om te zeggen dat die twee blank waren,of dat het in een willekeurig ander geval om Marokkanen ging..... En wat die 12 maand of het feit dat het al dan niet groepsverkrachting was,of dat de moeder beter had moeten weten,of,of,of...:zowel openbare aanklager als verdediging hebben dus hun kans gehad en een rechter heeft het vonnis uitgesproken.Vanzodra dat vonnis kracht van gewijsde heeft (maw:er is géénenkele vorm van beroep meer mogelijk) is het ongepast om WAT DAN OOK te zeggen of te doen hieromtrent.De rechtbank heeft een vonnis geveld,dus de ultieme scheidsrechter heeft gesproken.En daar moet iedereen zich maar bij neerleggen - of je het nu leuk vind of niet!
|
|
|
#47 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
handenarbeid: je kan er mee lachen maar "gemeenschapsdienst" (alternatieve strafmaatregel) is in feite niets anders... de Chinese VR hun praktijken (fatale kogel moet door familie van de veroordeelde betaald worden) zijn zelfbekostigend maar daar is verder ook alles mee gezegd soit, punt blijft dat de "belgisch gevang = hotel" mythe niet meer is dan dat, een mythe. Een hervorming van heel ons gevangeniswezen lijkt mij zeker een goede zaak, daarbij hoort ook de vraag wie nu wel en wie niet in een gevangenis thuishoort. Druggebruikers, illegalen en geïnterneerden volgens mij niet...
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je de titel gelezen Thor?
De uitspraak van de rechter wordt niet in vraag gesteld, wel de strafmaat. |
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
In een rechtstaat heeft een rechter nu éénmaal het laatste woord.Vermits de rechter deze sanktie uitsprak is ze dus per definitie in overéénstemming met de gepleegde feiten.(als het vonnis éénmaal definitief is) Mochten echter 2 Algerijnen dezelfde feiten plegen en dezelfde straf krijgen dan zou er geen kritiek mogen op zijn,omdat die onmiddelijk als "recuperatie" zou afgedaan worden en direkt de stempel rascisme opgedrukt zou krijgen. Ik leg mij neer bij het vonnis,maar niet bij de linkse idioten die staan te schreeuwen "WEG MET ONS" als verkrampte reaktie op "Eigen volk eerst"....
|
|
|
|
#50 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Komaan, niet zeveren he. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn nog wel meer zware veranderingen die gebeuren na het overschrijden van de magische grens van 18 jaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Effe vrijblijvend neuken: meer dan goesting en 15 minuten is er niet nodig... Veel is daar door de eeuwen heen niet in veranderd. Soit, alleen al de voornamen van die 4 personen zeggen mij genoeg. Yep, da's ook een vooroordeel
|
|
|
|
#53 |
|
Parlementslid
|
Nog iets dat ik over het hoofd had gezien.
De cafeuitbater werdt niet veroordeeld omdat hij zou kunnen gedacht hebben dat het om een gewone vrijpartij ging daar in de toiletten. Nu, ik denk wel dat ik het verschil tussen een verkrachting en wat gerommel in de toiletten wel snel zou kunnen zien. Dit is gewoon larie. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Uiteindelijk is het het parlement die de wetten stemt,en wij hebben dat parlement verkozen........de rechters doen niets anders dan menselijk gedrag toetsen aan de wet en hieraan de voorgeschreven conclusies verbinden.Bel een parlementslid op en zeg dan dat je sex wilt met kindjes van 12 jaar..... Wat die "magische 18 " betreft:er is geen absolute grens te trekken,véél,zoniet alles hangt af van de persoon zelf;de ene kan op zijn 15e al uiterst autonoom denken,de andere kan het op zijn 30e nog niet.En ik zwijg dan maar over diegenen die het na hun pensionering nog steeds niet kunnen en het waarschijnlijk ook nooit zullen leren.... Maar het is wel zo dat je op je 18e mag stemmen en dus mag meebeslissen over wat wel of niet kan.Ik wil wel eens het bewijs zien dat 21 beter dan wel slechter is..... Vandaar ook dat er recentelijk bepleit werd om niet alleen de absolute leeftijd als criterium te hanteren,maar ook het relatieve leeftijdsverschil tussen partners.Zo zou een sex tussen een 15 en een 17 jarige wel kunnen,maar niet tussen een 16 en een 40 jarige.Klink best zinvol,maar opnieuw:ergens zal er getal moeten opgeplakt worden;mag er 3 jaar verschil zijn?Of is 5 jaar aanvaardbaar?En is de ondergrens 16?Of moet die ondergrens,gelet op het gedrag van enkele 14 jarige meisjes nog lager???En wedden dat,als dat getal eindelijk bepaald zal worden,er weer een paar zijn die niet akkoord zijn?Bijvoorbeeld omdat de betrokkenen niet gehuwd zijn,of omdat ze van hetzelfde geslacht zijn? En om de brij nog wat dikker te maken:250 jaar geleden was het uithuwelijken van een 15 jarige de meest normale zaak van de wereld....en in sommige kulturen is dat nog steeds zo. Ik blijf bij mijn standpunten: 1)Door te wijzen op het feit dat het om "blanken" ging heeft de auteur de blanke gemeenschap van Belgie gestigmatiseerd.En als het voor bruinen niet mag,dan voor blanken dus ook niet.Puur rascisme dus. 2)Een rechter,die op zijn eentje de feiten beter kent dan wij allen samen,heeft een vonnis geveld.En das dus einde van het verhaal. Citaat:
Laat er ons eerlijk in wezen:de basis van dit probleem ligt niet bij een 16 jarig meisje:die kunnen sexueel heel aktief zijn,als dat hun aard is.Het probleem is dat ouders geen regels meer opleggen,maar over regels gaan onderhandelen met hun kinderen.En daarna ook nog ff debateren over de implementatie van die regels.Zo zag ik onlangs in een café in Kortrijk een meisje van 15 (werd me later verteld) die ik,gelet op haar kleding en gedrag,eerder 20 zou gegeven hebben.Blijkbaar vinden ouders het dus normaal dat zij haar sexualiteit uitte en hebben ze aanvaard dat hun opvoedkundige plicht en hun gezond verstand ondergeschikt was aan het willetje van docterlief.....en dan maar klagen dat mannen hierop reageren.... Wie is nu de schuldige?En IS er een schuldige?Of zijn we aan het terugkeren naar een perfekt natuurlijk fenomeen:zoogdieren hebben sex van zodra ze geslachtsrijp zijn.Uiteindelijk zijn we ons dus aléén maar aan het bevrijden van een 2000 jaar durende stigmatisering die de Rooms Katholieke Kerk ons aandeed...... 'Tip:ga de film "Thirteen" gaan bekijken in de bioscoop - en weet dat het gebaseerd is op een waar gebeurd verhaak...) Wedden dat er ergens ééntje gaat schrijven dat ik een pervert ben?Kardinaal Joos bvb? En daarom hebben we dus verkiezingen - wat de meerderheid als juist aanvoelt is voor deze tijd en op deze plaats juist.Ook al weten we zeker dat er binnen de 10 jaar een andere mening zal prevaleren. Citaat:
En wie nu maar pas begrijpt dat ons penitentiair systeem middelleeuws is,komt er pas 3 maand na een internationale comissie achter.....proficiat. Maar wie 80 km/h rijdt in de bebouwde kom is "een gevaar voor de samenleving en hoort thuis in de gevangenis" - dixit de voorzitter van de bond van de platgereden kindjes.Maar je mag hem natuurlijk niet vragen waar hij was toe zijn kind werd doodgereden.Zat hij mischien op café,of had hij geen zin om 15minuten vroeger op te staan om zijn kind naar school te begeleiden????En dan later maar anderen criminaliseren omdat daarmee voorkomen wordt dat hij de schuld bij zichzelf mag leggen... (PS Ik heb met mijn CBR als meer dan 200km/hr gereden in de bebouwde kom,en wonder boven wonder:Belgie bestaat nog,de zon komt nog steeds op en niemand is gestorven.....toch vreemd heh?)
|
|