![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan met mijn buren goede relaties hebben, en gemeenschappelijke belangen, maar daarom zijn ze nog geen leden van mijn familie.En komen ze dus op de tweedde plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Polen is IN de EU...En om te blijven.Een goede aanwinst denk ik.Noga wat beter volk als al die Noraf's...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de US hebben ze reeds zover gekregen om leugens te verkopen om Irak aan te vallen (en daar kwamen natuurlijk ook de stratetische belangen bij kijken) De term eurabïe is daarbij gewoon lachwekkend. Van de 450 miljoen Europeanen in de EU zijn er nog geen 2% van arabische afkomst. ze zitten wel vaak geconcentreerd in de hoofdsteden. In de US wonen WEL 15 % Zwarten, is dat dan de AfroUSA / Black USA? en zelfs nog meer latino's, is het dan SPICusa ? Erg doorzichtig ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 maart 2007 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() De loeiende katholieke kwezel Alexandra Colen van het VB, kreeg bij deze spontaan een orgasme....
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal het eens proberen, het is enkel op werk dat ik er last van heb.Bedankt voor de tip!
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Weten we ook ineens hoe een VB-lid over deze zaak denkt, bedankt.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat mij persoonlijk betreft, ik heb lang en dikwijls genoeg in gesloten mannengemeenschappen verbleven om te weten of een naakt mannenlichaam bepaalde dingen bij mij wakker maakt, en echt, daar heb ik nooit niks van gemerkt.En ik ben zeker niet iemand die zijn voorkeuren onder stoelen of banken gaat verstoppen uit angst de gemeenschap te shockeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Vooral nog Turkije bij de EU krijgen en nog wat ander achterlijke landen uit Oost-Europa dan krijgen de fundamoralisten de meerderheid nog wel in Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() als je nu zo een zeer katoliek land als Polen, en een land als Turkije in één Europese Unie stopt, wat riskeer je dan? Een nieuwe godsdienstoorlog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Neen dat die twee aan eenzelfde zeel gaan trekken en dat wij ons daar gaan moeten aan aanpassen. Dat we onze zogezegd verderfelijke levenswijze gaan moeten opgeven omdat zij er niet met leven kunnen. Oogklepdragers zijn het die niet zien dat televisie vooral het extreme belicht maar dat de meerderheid van de westerse samenleving niet decadent is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik stel voor dat je naar ginder verhuist. Naar het schijnt hebben ze daar mooie en vooral afgelegen boerderijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Dit bewijst maar eens "de zotte wetten" als homohuwelijken slechts een mode verschijnsel was, die al stilaan terug aan het wegwaaien is
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat: