![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer en meer Amerikaanse toestanden op het Europese vaste land.
![]() |
#42 |
|
![]() Uw woordgebruik stoort mij enigzins, het is niet motorbende maar motorclub. Ik zie niet goed in waarom een motorclub een criminele organisatie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Ja,lachen is gezond maar legt u het mij is uit dan?
Is het omdat ze op motorfietsen rijden, niet echt crimineel dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() skaldis heeft het over MOTORBENDES
jij corrigeert hem dat het MOTORCLUBS zijn vervolgens zeg je dat MOTORCLUBS niet crimineel zijn skaldis heeft het over MOTORBENDES sta met toe ![]() ![]() ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 maart 2007 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
En zeg nu niet dat een motorbende een criminele organisatie is en een motorclub niet hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Een motorbende is een criminele organisatie en een motorclub niet.
![]() |
#48 |
|
![]() Ach ok, tot hier dus mijn hoop op een serieuze conversatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
In de gemeente waar ik woon heeft tot een aantal jaar gelden een motorbende huisgehouden, ze hadden een clubhouse en werden gevreesd op alle festivals en fuiven in de buurt want wanneer zij arriveerden wisten we dat er ambras van kwam, zelfs de politie bellen maakte niet veel uit want die durfden niet met een beperkte bezetting aantreden wanneer de bende haar ding aan het doen was. Serieus genoeg?
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VS steeds uitgescholden voor het lelijke van de straat... en nu... ![]() (en ik had U nogmaals zo dikwijls verwittigd. De tijden zijn niet meer zoals ze geweest zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Maar nu eerlijk gezegd, een clubhouse hebben en gevreesd worden op festivals is niet hetzelfde als een criminele organisatie zijn. Ik veronderstel dat die jongens daar dan zat rondlopen en wat de ambetanterik uithangen maar dat maakt er geen Cosa Nostra van hé. Over welke "bende" spreken we hier? Welke club ben je in misschien? Misschien komen we elkaar nog wel eens ergens tegen tenvelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Even over motorclubs....durven jullie met jullie "colors" rondrijden met de initialen MC (motorclub) erboven?
Doen zou ik zeggen...ik kom kijken....met camera....
![]() |
#53 |
|
![]() Kom een donderdagavond is kijken bij ons in het clubhuis, bij mij staat er MC bij ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Double-0 status voor onze agenten. Oh wacht, ze mogen nog ni doden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
In 3 huizen in de buurt van het clubhouse zitten kogelgaten in de muur, in de deur van het clubhouse zitten er nog steeds 2 kogels in, je kon enkel binnen na bellen en identificatie voor een camera. Er zijn verscheidene rellen geweest met 'The Hells Angels', een criminele organisatie. The Hells Angels, The Outlaws, The Bandido's, ze gaan er allemaal prat op dat ze one-percenters zijn: dat ene procentje van motorrijders dat zichzelf boven de wet plaatst. Volgens rapporten van de Europese Unie en de Verenigde Naties bestaan er duidelijke aanwijzingen dat de motorbendes criminele organisaties zijn die onder meer betrokken zijn bij drugshandel, mensenhandel en wapenhandel.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 maart 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het vele krapuul dat rondloopt dat anders bekijkt, dat is nogal logisch! Wanneer ze hun gangsterpraktijken aan het uithalen zijn, of onze "jongeren" met hun "specifieke activiteiten" waar ze dagelijks in het nieuws mee komen zijn weer eens actief, dan maken ze zich ook niet druk om rechten, mensenrechten, vrijheid van het individu enz enz! Wanneer ze bij de lurven worden gevat en niet meteen ontzet worden door de rest van het gespuis waar ze omgang mee hebben dan, ja dan: hun rechten alhier en aldaar! Aanpakken heel die str...boel, en zo hard mogelijk, en met alle middelen! Het is zo stillaan tijd aan het worden. Ik heb het hier over allochtonen en autochtonen. Dat een bepaalde groep een beetje meer in aanmerking komt, tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigelijk was het ironisch bedoelt, ik vind het erg dat politiediensten niks of weinig meer mogen en de criminelen heel weinig (gevangenisstraf) in de weg wordt gelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Lieve Andes, lieve motorrijders, Het gaat hier niet over banditisme, en zelfs dan is geweld , zoals Feldwebel Alain vandaag zegt,( als het geen moord is of verkrachting!!) toegestaan. Ik heb hier al een drietal keren over geschreven, maar ze verklaren mij zot? Het gaat hier over politiek! Alleen het Bushiaans terrorisme is toegestaan. Een klein voorbeeldje dat me een paar dagen geleden is meegedeeld. Als je nog dergelijke voorvallen ervaart laat het me aub weten. Het geeft niet dat ik al enkele maanden door de Reichssicherheitsdienst von Belgien onder toezicht sta. Feldwebel Alain Winants, die de slapjanus Koen Dassen vervangt, zal bij mij, voor zijn gezondheid, wel niet binnenkomen! Enkele dagen geleden komt er een van de geheime bende bij iemand een voorstel doen voor het schouwvegen en onderhouden van toestellen. De persoon, een vriend van mij die de kerel binnenlaat vraagt hem tot driemaal toe naar het adreskaartje van de "firma" van schouwvegers, en zegt dat hij voorlopig nog niets nodig heeft. Dat adreskaartje komt maar niet boven water. De zendeling van Alain wil wel nog eens naar het WC. en in het buitengaan zegt hij dat hij bij de terugkeer van zijn ronde een adreskaartje zal afgeven. Maar niets te bespeuren. Als je dergelijke "onschuldige" bezoeken van een niet bestaande firma krijgt, vraagt dan met aandrang naar het adres op een gedrukt adreskaartje! Laat het onmiddellijk weten. Mijn telefoon staat in het telefoonboek. Deze stoere krijgers worden geleid door een LOGEMAN: in dit geval Alain Winants, opperhoofd. Heel het onwettige systeem staat onder controle van de Loge en nu van toekomstig minister-president Jochan Fandelanotte, lid van de Loge en van de "Orde van den Prince". Hou ze in het oog! Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]() ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ In de loges worden de grootste geheimen niet verteld (zegt A, D Buck,33e graad). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() uitleg: gezien deze wetten een sterk Patriot Act gehalte hebben; vind ik dat deze foto als een instemming kan tellen.
![]() |