![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u racist/stemt u voor het VB | |||
Racist en VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Racist en geen VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,77% |
Geen racist en VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
19 | 33,33% |
Geen racist en geen VB-stemmer |
![]() ![]() ![]() |
31 | 54,39% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Nederlander die werkloos wordt moet in België geen werkloosheiduitkering verwachten. Wat is daar nu moeilijk aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik mag er niet aan denken, stel dat ik die zwarte afrikaan probeer te redden en hij sleurt mij mee de ravijn in, dan zijn we alle twee de sigaar, idem dito voor de blanke Europeaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft het feit dat je graag op vakantie gaat naar het buitenland te maken met al dan niet VB stemmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat de nadruk lag op het verafschuwen van andere culturen.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over je eigen straat natuurlijk. WOON je graag in een cultuur van 1400 jaar geleden of heb je liever je "eigen" cultuur? ("eigen" cultuur : mag niet meer gebruikt worden wegens racistisch natuurlijk, enkel "anderen" mogen een eigen cultuur hebben, jij niet - als jij een "eigen cultuur" wil hebben moet je maar gaan verhuizen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2007 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik trek wel degelijk een verschil tussen de VB-stemmer en de partijtop, of toch een deel daarvan.
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan de top van elke partij staan wereldvreemden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil hier geen oordeel vellen over het verschil in ideologie tussen de verschillende VB-echelons onderling. Wat ik met mijn post bedoel, is: impliceert het feit dat je graag naar het buitenland op vakantie gaat en andere culturen wilt ontdekken dat je dan maar meteen de halve wereld bij jou thuis onderdak moet verlenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben al naar zwitserland geweest,parijs,amerika zelfs,spanje,nederland ect....Ik zou niet weten wat daar aan verkeerd zou zijn? Wie weet ga ik nog naar turkije eens op reis,waarom niet?Kan zelfs nog intressant zijn. Achzo,jij vind/denkt dat een vb'er niet op reis zou gaan naar turkije?Omdat we gewoon vinden dat als ze naar ons land komen zich moeten aanpassen?lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik heb Geen racist en VB-stemmer genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben zeker geen raciste, maar ik heb het als vrouw wél zeer moeilijk met de absoluut vrouw-onvriendelijke en maatschappelijk compleet achterhaalde Islam. Een gelijkaardig gevoel ondervind ik trouwens (zij het in mindere mate) t.o.v. elke godsdienst.
Ik stem dus: geen raciste / geen VB-ster.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het CGKR blijkbaar niet daar ik nog geen weet heb van een klacht. Maarja, voor een zuivere fysieke rascistische aanval van die bende Turken op die joodse kinderen vonden ze het ook niet nodig een klacht in te dienen. Bende hypocriete zakken!!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als je het dilemma bekijkt, de twee mensen die je kan redden, en je kiest dan automatisch voor de blanke, dan is dat wel racisme. Ik begrijp niet waarom je zo tegenspartelt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Waarom jij niet ? Circe, je wordt hoe langer hoe onsamenhangender. En in deze draad kom je erg hysterisch over... @Carlgustaaf: Tsktsk, zal je het nooit leren ? Het is een mooie quote, maar ze is puur demagogisch en zelfs gewoon fout. Het meisje werd niet verkracht *omdat* ze geen moslim was, zoals je beweert. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 29 maart 2007 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |